Doen!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iwmand ervaring met die go pro helm camera's? Wil er eigenlijk 1 gaan kopen met gps
Ja maar welke? Want wil het wel bovenop of op de zijkant van de helm, sowieso incl GoPro.quote:
Outdoor edition. Daar zitten bevestingsmogelijkheden bij voor op je helm.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar welke? Want wil het wel bovenop of op de zijkant van de helm, sowieso incl GoPro.
Ik vind hem iets te groot om op de helm te bevestigen. heb liever iets qua formaat Bullet http://www.dogcamsport.co.uk/HDS-720p-bullet-camera.htmlquote:Op donderdag 13 september 2012 09:07 schreef wht het volgende:
[..]
Outdoor edition. Daar zitten bevestingsmogelijkheden bij voor op je helm.
moet altijd weer iemand baas boven baas zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 11:26 schreef Bajskorv het volgende:
Als alles goed gaat met werk, heb ik dit jaar hopelijk een bijzonder goeie ski winter. Ga sowieso met de Kerst een weekje met familie, maar ben ook een week toerskien en een week heliskien in Noord Amerika aan het plannen. Verder zorgen dat ik extra vrij krijg en dan 'skibummen' bij familie in Canada en Frankrijk voor 2-3 extra weken sneeuw.
Ach, mag ik ook een keer? Door jaren hard werken schiet het er altijd bij in, en nu wil ik de mogelijkheid nemen dingen te doen waar ik over 20 jaar de puf niet meer voor heb. Heb er zin in, zodoende.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef Bombshell het volgende:
[..]
moet altijd weer iemand baas boven baas zijn
Tignes is een prachtig gebied hoor. Het dorp is ook goed te doen, al ga ik altijd met een groep en dan vermaak je je altijd wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef Opperprutser het volgende:
Net geboekt voor Tignes in de eerste week van december voor een idioot lage prijs. Erg veel zin in! Is dat een leuk gebied? Dat Tignes zelf lelijk is heb ik wel al gehoord maar dat boeit me niet. Twee jaar geleden eerste keer gewintersport in Les Arcs en dat beviel erg goed!
Tignes is inderdaad echt super qua skiën, maar qua apres ski stelde het weinig voor vond ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tignes is een prachtig gebied hoor. Het dorp is ook goed te doen, al ga ik altijd met een groep en dan vermaak je je altijd wel.
Wij gaan naar Les Sybelles (saint sorlin d'arves) met oud en nieuw. Het aftellen is weer begonnen.
Wij ook La Plagne mid Feb. Eerst nog met kerst naar de stubaier gletcherquote:Op donderdag 13 september 2012 09:29 schreef Mip1988 het volgende:
Ik ga voor het eerst naar Paradiski, verblijf in La Plagne
Had liever naar Val Tho teruggegaan maar het prijsverschil was dermate groot...
Zo leuk dat je de boel verkoop?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef Beverwijker het volgende:
Iemand nog interesse in een snowboard+schoenen+waxset?
Vorig jaar ook op wintersport geweest voor de 1e keer en wat was dat leuk zeg
Nee , het is te klein geworden haha .quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zo leuk dat je de boel verkoop?
Merk, maat etc?
Ja, wel een apart gebied; een doodlopend dal en alleen bereikbaar via het Duitse Oberstdorf. Wat betreft de tweede wintersport-trip in maart denk ik aan Obertauern; hooggelegen (ca. 1700 meter) dus ook in maart waarschijnlijk nog sneeuwrijk én ook daar een redelijke hoeveelheid blauwe pistes.quote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef Bajskorv het volgende:
Leuk, Kleinwalsertal is waar ik als kleine kleuter heb leren skien. Nooit meer terug geweest na mijn 7e ofzo, zou er eigenlijk weer eens heen moeten.
Het meeste inmiddels geboektquote:Op woensdag 26 september 2012 11:26 schreef Bajskorv het volgende:
Als alles goed gaat met werk, heb ik dit jaar hopelijk een bijzonder goeie ski winter. Ga sowieso met de Kerst een weekje met familie, maar ben ook een week toerskien en een week heliskien in Noord Amerika aan het plannen. Verder zorgen dat ik extra vrij krijg en dan 'skibummen' bij familie in Canada en Frankrijk voor 2-3 extra weken sneeuw.
Zeker leuk gebied icm Vars! Vorig jaar ook geweest, nu alleen met een grotere groepquote:Op maandag 26 november 2012 12:53 schreef Blik het volgende:
Risoul is ook een leuk gebied, en goed te betalen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |