Doen!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iwmand ervaring met die go pro helm camera's? Wil er eigenlijk 1 gaan kopen met gps
Ja maar welke? Want wil het wel bovenop of op de zijkant van de helm, sowieso incl GoPro.quote:
Outdoor edition. Daar zitten bevestingsmogelijkheden bij voor op je helm.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar welke? Want wil het wel bovenop of op de zijkant van de helm, sowieso incl GoPro.
Ik vind hem iets te groot om op de helm te bevestigen. heb liever iets qua formaat Bullet http://www.dogcamsport.co.uk/HDS-720p-bullet-camera.htmlquote:Op donderdag 13 september 2012 09:07 schreef wht het volgende:
[..]
Outdoor edition. Daar zitten bevestingsmogelijkheden bij voor op je helm.
moet altijd weer iemand baas boven baas zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 11:26 schreef Bajskorv het volgende:
Als alles goed gaat met werk, heb ik dit jaar hopelijk een bijzonder goeie ski winter. Ga sowieso met de Kerst een weekje met familie, maar ben ook een week toerskien en een week heliskien in Noord Amerika aan het plannen. Verder zorgen dat ik extra vrij krijg en dan 'skibummen' bij familie in Canada en Frankrijk voor 2-3 extra weken sneeuw.
Ach, mag ik ook een keer? Door jaren hard werken schiet het er altijd bij in, en nu wil ik de mogelijkheid nemen dingen te doen waar ik over 20 jaar de puf niet meer voor heb. Heb er zin in, zodoende.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef Bombshell het volgende:
[..]
moet altijd weer iemand baas boven baas zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |