Weekend.quote:
Zonde wel ja. Ik verdien dat gewoon!quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huiswerk.![]()
![]()
Ai.Jammer dat je ze niet kan inwisselen voor een panda ofzo.
Of voor seks met een gruwelijk mooi wijf
UHUH. HET DUURT ZO LANG ALLEMAAL!quote:
misschien moet je dan eerst een telefoonnummer regelen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel ja. Ik verdien dat gewoon!
Misschien moet ik Shakira eens opbellen.
Een soort ufo-spotter clubje. Ze hebben een site vol onthullend en bewustmakend nieuws.quote:
Ik heb telefoonnummers!quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien moet je dan eerst een telefoonnummer regelen.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen pandapunten. Maar ik wil wel een mooie vrouw
.
Ik heb dubbel feest dat weekendquote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
UHUH. HET DUURT ZO LANG ALLEMAAL!
Mag ik dan haar man/verloofde/vriend lenenquote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel ja. Ik verdien dat gewoon!
Misschien moet ik Shakira eens opbellen.
Ik ook. Maar niet die van Saul, Jason, Johnny of Bruce..quote:
Ik heb altijd dubbel feestquote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dubbel feest dat weekend
Ik heb het nummer van een leuk meisje gekregen vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zolang het geen jaloers kreng is gun ik je alle mooie vrouwen van de wereldquote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
.
Jij valt echt op kwallen, eerst Ronaldo, nu Pique.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik dan haar man/verloofde/vriend lenen
Ben jij ook jarig de dag voor je je kippekind krijgt?quote:
Ik weet niet eens wat pandapunten zijn. Maar ongetwijfeld dat ik over een half uurtje panda ogen heb.. telt dat ook?quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
.
Ze heeft geen smaakquote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij valt echt op kwallen, eerst Ronaldo, nu Pique.
www.pandapunt.nlquote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat pandapunten zijn. Maar ongetwijfeld dat ik over een half uurtje panda ogen heb.. telt dat ook?
Krijgen wij onze kittensquote:
Nee, ik vier gewoon feest met alle stemmetjes in mijn hoofd, omdat ik dan nog kan genieten van het leven. Met twee monsters ben ik alleen maar aan het entertainen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook jarig de dag voor je je kippekind krijgt?
Het is een geavanceerd telsysteem om punten toe te kennen aan het aantal maanden geen seks.quote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat pandapunten zijn. Maar ongetwijfeld dat ik over een half uurtje panda ogen heb.. telt dat ook?
Ik val niet op jaloerse krengen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang het geen jaloers kreng is gun ik je alle mooie vrouwen van de wereld
Famous last wordsquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar voor?
[..]
O now you're in for the pain tot ik ze terug hebNiet weten dat ik zo sterk is dat ik die kuisheidsgordel gewoon doormidden breekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort ufo-spotter clubje. Ze hebben een site vol onthullend en bewustmakend nieuws.
http://www.niburu.nl/het-(...)mens-in-monster.html
Wel een hete boi.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik dan haar man/verloofde/vriend lenen
quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van een leuk meisje gekregen vandaag.Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bel je haar niet om 3 uur in de avond met de vraag waar ze aan denkt.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet die van Saul, Jason, Johnny of Bruce..
Ik ook niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Uhm, het feit dat ik in een kroeg op de HAN werk, tel ik dan ook mee met het telsysteem van de studenten?quote:Op maandag 10 september 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een geavanceerd telsysteem om punten toe te kennen aan het aantal maanden geen seks.
Voor studenten gelden andere regels.
quote:
"Wat is seks?quote:
Nee alleen als je studeert.quote:Op maandag 10 september 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm, het feit dat ik in een kroeg op de HAN werk, tel ik dan ook mee met het telsysteem van de studenten?
Uhoh. Ga ik nog een Fok!ker ontmoeten?quote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijgen wij onze kittens
Oh ja, als ik jou zondag thuis breng moeten we even omrijden via Nimwegen![]()
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij valt echt op kwallen, eerst Ronaldo, nu Pique.
Gelukkig. Dan heb ik nog geen pandapunten.quote:
Ik kan je wel een mooie vrachtwagen bieden:quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
.
Welke zondag gaat dit trouwens over, even voor de goede orde.quote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijgen wij onze kittens
Arme wijquote:
14 oktober.quote:Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke zondag gaat dit trouwens over, even voor de goede orde.
14 Oktoberquote:Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke zondag gaat dit trouwens over, even voor de goede orde.
Ja die meet wist ik maar de datum toch niet, gekkie!quote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14 oktober.
We gaan de 13de toch naar een meet na een rondje picknicken door NL
Dat is geen mooie vrachtwagen, WT.quote:Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan je wel een mooie vrachtwagen bieden:
[ afbeelding ]
Op mijn verjaardag toch!!quote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja die meet wist ik maar de datum toch niet, gekkie!
HOE kan je de Hups-en-ik-worden-familie datum nou niet weten?quote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja die meet wist ik maar de datum toch niet, gekkie!
Daar heb ik toch heul niks aanquote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel het nummer van Flipsje.
quote:
Ik wil ookquote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag toch!!
Dude ik ga mijn verjaardag met jou doorbrengen
En dan krijg je bij de AH een gratis opblaaspop.quote:
Op mijn huge ass, die mooie vrouw is een hoaxquote:
En Boven-leeuwenquote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijgen wij onze kittens
Logischquote:
Tut tut. Als we roy leuk aankleden kunnen we er best een redelijke vrouw van maken..quote:Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn huge ass, die mooie vrouw is een hoax
Waarom? Dat doen GvsE en ik op de terugweg. Denk je nou echt dat we nog een extra stop willen maken als we onze kindjes gaan halen?quote:
Redelijk ja, das geen mooi.quote:Op maandag 10 september 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tut tut. Als we roy leuk aankleden kunnen we er best een redelijke vrouw van maken..
Owquote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar heb ik toch heul niks aan
Beter dan ze voorop moeten plakken, voordat dat bedekt is met zegels ligt je tong vermoeid op de grond.quote:Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn huge ass, die mooie vrouw is een hoax
precies. ik kan nu al niet wachten, laat staan wanneer het mag. Ik vind het al heel erg dat ik een paar dagen langer moet wachtenquote:Op maandag 10 september 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Dat doen GvsE en ik op de terugweg. Denk je nou echt dat we nog een extra stop willen maken als we onze kindjes gaan halen?
Ik heb er nog meer in de aanbiedingquote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
Ik heb ook de nummers van Twi, Benzin, Newbie, Kingtoppie, MLIG, Magntronkoffie, Heloef, Palawan, Kutkloon en Murdera.
Nee. Ik hou het wel bij wat ik misbruik. Toch bedanktquote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
Ik heb ook de nummers van Twi, Benzin, Newbie, Kingtoppie, MLIG, Magntronkoffie, Heloef, Palawan, Kutkloon en Murdera.
Gebruik dan ook een spons!!quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beter dan ze voorop moeten plakken, voordat dat bedekt is met zegels ligt je tong vermoeid op de grond.
Ik zou er trots op zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
Geef me 3 dagen. Het zal me lukken.quote:
Nou dan niet johquote:Op maandag 10 september 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Dat doen GvsE en ik op de terugweg. Denk je nou echt dat we nog een extra stop willen maken als we onze kindjes gaan halen?
stickerzegelsquote:
Why always me?quote:Op maandag 10 september 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tut tut. Als we roy leuk aankleden kunnen we er best een redelijke vrouw van maken..
Zeg, duw je tampon weer eens goed naarbinnen.quote:
Ik moet GvsE al subtiel gaan vertellen dat de kans heeeeeeeeeeeeeeel groot is dat we eerst even naar Haarlem moetenquote:
Tjeempie.quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen mooie vrachtwagen, WT.
Omdat het je zo leuk staat en je beloofd had dat hups en ik je nog een keer op mochten makenquote:
Ja, welke topmannen mis ik dan nog?quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer in de aanbieding
Graag gedaan.quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik hou het wel bij wat ik misbruik. Toch bedankt
Ik ben er ook trots op.quote:
Jeetje.quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
You're specialquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Pas maar op dat ik niet iets bij jou naar binnen duwquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeg, duw je tampon weer eens goed naarbinnen.
Screw mis je nog.quote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, welke topmannen mis ik dan nog?
[..]
Graag gedaan.
[..]
Ik ben er ook trots op.
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer en ik vind het schandalig dat je nooit apptquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij had ik Huppel d'r nummer en die van Flips. Maar die van Flips klopt niet meer, die had snel haar nummer gewijzigd nadat ik serenades bracht middels de mobiel.
Dat vind ik ook geen mooie vrachtwagenquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie.
Dan heb ik gelukkig hier een bazenKAMA3 voor je!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet GvsE al subtiel gaan vertellen dat de kans heeeeeeeeeeeeeeel groot is dat we eerst even naar Haarlem moeten
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezegd hebquote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat het je zo leuk staat en je beloofd had dat hups en ik je nog een keer op mochten maken
Durf jij nietquote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet iets bij jou naar binnen duw
*kuch*quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij had ik Huppel d'r nummer en die van Flips. Maar die van Flips klopt niet meer, die had snel haar nummer gewijzigd nadat ik serenades bracht middels de mobiel.
WT moet ook weer naar huis na de meet hequote:
Ik heb niet eens een smartphone.quote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer en ik vind het schandalig dat je nooit appt
Mono, Steven, Remlofquote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, welke topmannen mis ik dan nog?
[..]
Graag gedaan.
[..]
Ik ben er ook trots op.
Smsjes kan ik ook ontvangen hoorquote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een smartphone.
Nee, daar heb ik niet zo'n behoefte aan, maar toch bedanktquote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet iets bij jou naar binnen duw
Ik had een stalker en voelde mij niet zo veilig.quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef xFriendx het volgende:
JAAAAAAAAAA DAS WAAR OOKKKKKKquote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat het je zo leuk staat en je beloofd had dat hups en ik je nog een keer op mochten maken
Nee, die avond heb je waarschijnlijk verdrongen. Dag 2 was dan ook erg zwaar voor je.quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb
Ik wil nog steeds zo'n Balotelli shirt.quote:
Dat heb ik echt niet gezegdquote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA DAS WAAR OOKKKKKK
Ik heb alleen Remlof nietquote:
Stief?quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had een stalker en voelde mij niet zo veilig.
Maar.. maar.. ik weet niet of ik m wel durf te ontmoeten. Ik ben bang voor Fok!kers.. en Fok!kers na een ontmoeting ook voor mij.quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT moet ook weer naar huis na de meet he
Jeweet.quote:
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, GvsE volgens mij ook, maar daar ontving ik enkel bedreigingen van.
Wat moet ik daar nou weer mee.quote:
En ik zit er ook wel op te wachten tot we t een keer doen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA DAS WAAR OOKKKKKK
Ja dat gaat even doorbijten worden.quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar.. maar.. ik weet niet of ik m wel durf te ontmoeten. Ik ben bang voor Fok!kers.. en Fok!kers na een ontmoeting ook voor mij.
uhm jawelquote:
Damn wat een telefoonnummerhoer ben jij zegquote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeweet.
Ik heb ook Chips, Loka, Captain Maximum, Heathcliffe80, C_A, Myra, Silk en nog meer die ik ben vergeten.
Jawelquote:
Was Royco bij bewustzijn?quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Was die zaterdagavond, toen hadden GvsE en ik een heel gesprek over make-up en welke kleur oogschaduw ik zou moeten gebruiken, jij maakte geluid dus wij zeiden dat we jou wel gingen opmaken en dat mocht
Mag ik door bijten?quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat gaat even doorbijten worden.
Ja, je zei: jullie doen je best maar, maar niet nu.quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Was die zaterdagavond, toen hadden GvsE en ik een heel gesprek over make-up en welke kleur oogschaduw ik zou moeten gebruiken, jij maakte geluid dus wij zeiden dat we jou wel gingen opmaken en dat mocht
Ja en ook niet dronken, alleen aangeschoten (en een beetje angstig)quote:
Nee, ik ben lief.quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Damn wat een telefoonnummerhoer ben jij zeg
vooral dat laatste. En ik was niet eens stonedquote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ook niet dronken, alleen aangeschoten (en een beetje angstig)
Hmmm... Werd hij bedreigdquote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ook niet dronken, alleen aangeschoten (en een beetje angstig)
Ik beaam dit.quote:
Niks over gehoord wel heel gaafquote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Heeft iemand hierover gehoord? http://jalopnik.com/59419(...)r-terminally-ill-boy
Een van de grootste auto evenementen (1200 auto's is echt moeilijk veel) met een week georganiseerd! Om een jongetje een onvergetelijk mooie dag te geven.
Nee, hij zat op dat moment braaf in de keuken en wij op de bankquote:
Door ons? Hoe kan je zoiets denken?quote:
Volgens mij lag jij op de bank en hing ik over de stoel?quote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hij zat op dat moment braaf in de keuken en wij op de bank
Jij doet lief tegen WTquote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mag ik door bijten?![]()
ik vind je nu al lief. Ik hou van bijten
quote:Op maandag 10 september 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat ik zo sterk is dat ik die kuisheidsgordel gewoon doormidden breek
Ik wilde gaan, maar had geen geldquote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks over gehoord wel heel gaaf
Nee, want jij ging je oogschaduwkleuren aan mij laten zien en toen zat je even naast mij op de bankquote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens mij lag jij op de bank en hing ik over de stoel?
quote:
Ohja, dat was hetquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, want jij ging je oogschaduwkleuren aan mij laten zien en toen zat je even naast mij op de bank
Alleen daarom alquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
WT is een schatje. Iedereen die hem kwaad wil doen sla ik met m'n boobs knock-out
.
De laatste tegen wie ik zoiets zei heeft me open gekrabtquote:
Maar.. maar.. een klein hapje dan?quote:Op maandag 10 september 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tegen wie ik zoiets zei heeft me open gekrabt![]()
Maar ik ben serieus
WT heeft het goed voor elkaar. Al die FOK!vrouwen die hem beschermenquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
WT is een schatje. Iedereen die hem kwaad wil doen sla ik met m'n boobs knock-out
.
Neequote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar.. maar.. een klein hapje dan?
ik mag ook nooit wat van jouquote:
Je mag nu je tv op veronica zetten zodat je kan kwijlen tijdens Piratesquote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mag ook nooit wat van jou
Leugens dit!!quote:
Maar WT is dan ook ultiem schattigquote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT heeft het goed voor elkaar. Al die FOK!vrouwen die hem beschermen
Come to mamaquote:
daar stond ie al op natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag nu je tv op veronica zetten zodat je kan kwijlen tijdens Pirates![]()
En je mag een Kip![]()
En een kusje
quote:
Juist!!quote:Op maandag 10 september 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Echt niet. Wij deden soms ook gewoon lief.
Wanneer dan?quote:Op maandag 10 september 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Echt niet. Wij deden soms ook gewoon lief.
Soms.quote:
Toen we sliepen!!quote:
Het is dat ie zo jong is maar andersquote:
ach, leeftijd is maar een nummer.quote:Op maandag 10 september 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ie zo jong is maar anders
Zo zijn wij. Altijd lief en zulks.quote:
idd, proef je niks van.quote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, leeftijd is maar een nummer.
precies 23quote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, leeftijd is maar een nummer.
hmm, ik moet weer eens langskomen merk ikquote:Op maandag 10 september 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
precies 23![]()
Oef aan het soggen door naakte wijven te schilderen is toch wel ernstig
Yo, Ho haul together, hoist the colours high.quote:
Dat zijn pas goede vriendenquote:Op maandag 10 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
jezus. mensen weten blijkbaar dat ik Johnnyvind.. allemaal appjes dat ik mn tv op veronica moet zetten
eensch,. 1 uit angst dat ie weer op zn flikker zou krijgen nadat ie me de vorige keer niet had gewaarschuwd dat Bruce op tv wasquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yo, Ho haul together, hoist the colours high.
Heave ho, thieves and beggars, never shall we die..
Nietquote:Op maandag 10 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en t laatste deel heb k nog niet gezien
Lee?quote:Op maandag 10 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eensch,. 1 uit angst dat ie weer op zn flikker zou krijgen nadat ie me de vorige keer niet had gewaarschuwd dat Bruce op tv was
ja, maar ik heb niks met die Cruzquote:
Willisquote:
Jammerquote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik heb niks met die Cruz
Johnny is altijd goedquote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Is echt wel een vermakelijke film. En Johnny is weer goed
![]()
.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik moet weer eens langskomen merk ik
Ik vind haar mooiquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Johnny is altijd goed
maar die smoel van haar.. ik word er chaggie van.. net als bij Tom Cruise
is ze ook wel, maar ze staat me gewoon niet aan.. soms heb ik dat met mensenquote:
Niks mis met die smoel van haarquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Johnny is altijd goed
maar die smoel van haar.. ik word er chaggie van.. net als bij Tom Cruise
Zolang ik daar niet bij hoor, vind ik alles bestquote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is ze ook wel, maar ze staat me gewoon niet aan.. soms heb ik dat met mensen
dat zeg je altijdquote:
Net als bij Roy?quote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is ze ook wel, maar ze staat me gewoon niet aan.. soms heb ik dat met mensen
Jij niet hoorquote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang ik daar niet bij hoor, vind ik alles best.
Zo herkenbaar!!quote:Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij niet hoor
Sommige mensen zorgen gewoon dat mn handen jeuken
Ja, dat gevoel ken ik wel. Dat heb ik een beetje bij Keira Knightley.quote:Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij niet hoor
Sommige mensen zorgen gewoon dat mn handen jeuken
Neuh, voor Roy ben ik nog lief. Daar heb ik geen gedachten bij van 'die zou ik wel eens met zn kop in een hete frietpan willen duwen' enzoquote:
Daar kan ik dat bij begrijpenquote:Op maandag 10 september 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel ken ik wel. Dat heb ik een beetje bij Keira Knightley.
Ja, maar niet zo erg als bij Cruz en Cruisequote:Op maandag 10 september 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat bij dat Nederlandse fotomodel, Kim nogwattes. Ik ontdekte in de bioscoop dat ze gaat acteren, meteen een kuthumeurquote:Op maandag 10 september 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat domme schijtwicht?quote:Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat bij dat Nederlandse fotomodel, Kim nogwattes. Ik ontdekte in de bioscoop dat ze gaat acteren, meteen een kuthumeur
Het ligt aan de achternaamquote:Op maandag 10 september 2012 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo erg als bij Cruz en Cruise
Kim Feenstraquote:Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat bij dat Nederlandse fotomodel, Kim nogwattes. Ik ontdekte in de bioscoop dat ze gaat acteren, meteen een kuthumeur
Die met dat spraakgebrek omdat ze ooit doof is geweest ofzoquote:
Zodra ik die stem hoor gaan al mn nekharen overeind staan en krijg ik moordneigingen!quote:
Ja. Precies dat stomme schijtwichtquote:Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die met dat spraakgebrek omdat ze ooit doof is geweest ofzo
hahahaquote:
Snap ik wel... Kan ze niks aan doen overigens, haar gehoor is heel slechtquote:Op maandag 10 september 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik die stem hoor gaan al mn nekharen overeind staan en krijg ik moordneigingen!
wedden?quote:Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zeg je altijdik ben het meestal niet met je eens
Ja, maar zo kinderlijk en alles. Ik haat dat.quote:Op maandag 10 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel... Kan ze niks aan doen overigens, haar gehoor is heel slecht. Bijna dove en dove mensen praten om een reden niet zo veel of heel apart
.
Ja, dat komt dus omdat ze haar eigen stem niet zo duidelijk kan horen. Voor haar kan het wel heel volwassen klinken omdat ze het dus niet zo goed hoortquote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar zo kinderlijk en alles. Ik haat dat.
Waarom heeft ze dan ambitie om actrice te wordenquote:Op maandag 10 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel... Kan ze niks aan doen overigens, haar gehoor is heel slecht. Bijna dove en dove mensen praten om een reden niet zo veel of heel apart
.
Maar alles wat uit dr strot komt is ook zo uhm dom!quote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus omdat ze haar eigen stem niet zo duidelijk kan horen. Voor haar kan het wel heel volwassen klinken omdat ze het dus niet zo goed hoort.
mja, ik heb ook geen idee hoe mijn stem klinkt, vast ook verrot en plat enzo, maar daar heb ik zelf geen last vanquote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus omdat ze haar eigen stem niet zo duidelijk kan horen. Voor haar kan het wel heel volwassen klinken omdat ze het dus niet zo goed hoort.
Weet ik veel, waarom wil jij iets?quote:Op maandag 10 september 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan ambitie om actrice te worden![]()
Of komt de stomme film weer terug?
Ze is niet bijster intelligent volgens mij, maar hoe haar stem klinkt kan ze dus weinig aan doen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar alles wat uit dr strot komt is ook zo uhm dom!
Ik wil niet echt iets hoorquote:Op maandag 10 september 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom wil jij iets?
[..]
Ze is niet bijster intelligent volgens mij, maar hoe haar stem klinkt kan ze dus weinig aan doen.
Snap ik wel, ze kan imo ook beter haar mond houden. Maar die stem kan ze dus echt niks aan doen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet echt iets hoor![]()
Snap ik wel maar gewoon de combinatie domme uitspraken en raar praten wekt bij mij haatgevoelens op
Gaat het niet om. Dan draagt ze maar zo'n stemvervormer ten alle tijden bij zichquote:Op maandag 10 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel, ze kan imo ook beter haar mond houden. Maar die stem kan ze dus echt niks aan doen.
Sexyquote:Op maandag 10 september 2012 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Dan draagt ze maar zo'n stemvervormer ten alle tijden bij zich
sommige mensen hebben dat gewoon nodigquote:
Hoezo mag het niet?quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik baal nu nog erger dat ik nog steeds niet in mn nieuwe bed mag slapen.. hij ziet er zo comfi uit
het matras moet eerst opkomen..quote:
Anders slaapt het ook nog niet lekkerquote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het matras moet eerst opkomen..
Oh ja! Dat is toch wel in 24 uur gedaan?quote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het matras moet eerst opkomen..
nope, 3 tot 4 dagenquote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja! Dat is toch wel in 24 uur gedaan?
Oeh, handig ook die spijlen!quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar hij is wel mooi
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar hij is wel mooi
[ afbeelding ]
180 kilo....nope.quote:Op maandag 10 september 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]zeker mooi!
Wil ik ook wel, maar dan hemelbeden ben bang dat zo'n bed mij niet gaat overleven
Daarom is mijn bed aan alle kanten massiefquote:Op maandag 10 september 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]zeker mooi!
Wil ik ook wel, maar dan hemelbeden ben bang dat zo'n bed mij niet gaat overleven
daar heb ik m ook wel een beetje op uitgezochtquote:
Als je alles goed aandraait, moet dat vast goed komenquote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb ik m ook wel een beetje op uitgezocht![]()
Nu hoop k alleen dat ie niet tijdens de proefrit in elkaar zakt.. Ik heb m ten slotte zelf in elkaar gezet
MIquote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb ik m ook wel een beetje op uitgezocht![]()
Nu hoop k alleen dat ie niet tijdens de proefrit in elkaar zakt.. Ik heb m ten slotte zelf in elkaar gezet
En na een week nog een keer aandraaien!quote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je alles goed aandraait, moet dat vast goed komen.
Nee, volgens mij voor alles wel. Iig voor de zekerheid.quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En na een week nog een keer aandraaien!
Of is dat alleen voor houten meubels?
Ik doe het wel altijd.quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, volgens mij voor alles wel. Iig voor de zekerheid.
Ach, gewoon bij hem, tot zijn bed kapot is en dan naar de volgendequote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]Die zijn grotendeels denkbeeldig
En dan nog.. daar gaat het niet om
Bied je je bed aan?quote:Op maandag 10 september 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, gewoon bij hem, tot zijn bed kapot is en dan naar de volgende
o zucht ik stem liever voor mensen en de maatschappij dan op dieren..quote:Op maandag 10 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
De discussie met Marianne Thieme loopt nog steeds. En ze beantwoordt ook gewoon nog steeds de vragen, ook al was er maar een uurtje voor ingepland
.
Jammer dat je de discussie niet gevolgd hebt, dan had je waarschijnlijk iets heel anders gezegdquote:Op maandag 10 september 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
o zucht ik stem liever voor mensen en de maatschappij dan op dieren..![]()
Maar erg tof van dr....
Ik ken dr en de partij langer dan vandaag en dan nogquote:Op maandag 10 september 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat je de discussie niet gevolgd hebt, dan had je waarschijnlijk iets heel anders gezegd. PvdD is absoluut geen een-issue partij en dat heeft Marianne vanavond weer heel duidelijk gemaakt
.
Dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken dr en de partij langer dan vandaag en dan nogstem ik er niet op..
Mocht ik ooit op een andere partij gaan stemmen dan zijn zij het. Ben het altijd erg met ze eens, behalve op een aantal overtrokken punten over dierenrechten. Maar ach, dat is ook maar in minimaal onderdeel van beleid maken.quote:Op maandag 10 september 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat je de discussie niet gevolgd hebt, dan had je waarschijnlijk iets heel anders gezegd. PvdD is absoluut geen een-issue partij en dat heeft Marianne vanavond weer heel duidelijk gemaakt
.
Welke overtrokken punten bedoel jequote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mocht ik ooit op een andere partij gaan stemmen dan zijn zij het. Ben het altijd erg met ze eens, behalve op een aantal overtrokken punten over dierenrechten. Maar ach, dat is ook maar in minimaal onderdeel van beleid maken.
Ik stem liever voor behoud van de wereld waar we op leven dan op mijn portemonneezaken.quote:Op maandag 10 september 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
o zucht ik stem liever voor mensen en de maatschappij dan op dieren..![]()
Maar erg tof van dr....
een verademing, haar antwoorden tov andere politici. zoals bijvoorbeeld halbe zijlstra, afgelopen week op fok!. wat een aanfluiting was dat zeg.quote:Op maandag 10 september 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
of die gribus van de d66 omg...quote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
een verademing, haar antwoorden tov andere politici. zoals bijvoorbeeld halbe zijlstra, afgelopen week op fok!. wat een aanfluiting was dat zeg.
Ongelooflijk iddquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
een verademing, haar antwoorden tov andere politici. zoals bijvoorbeeld halbe zijlstra, afgelopen week op fok!. wat een aanfluiting was dat zeg.
Nou ja, overtrokken punten. Meer overtrokken meningen of achterliggende gedachten. Ik ben bijvoorbeeld helemaal voor een vleestaks, maar niet omdat ik het zielig vind voor de dieren, maar omdat ik het zonde vind van diervoeder. Daar kunnen we heel veel monden mee voeden. Zelfde doelstelling, maar toch een andere opvatting.quote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke overtrokken punten bedoel je?
dat niet alleen imhoquote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Of Hero Brinkman
Die had een zware vorm van typkanker.
Waarom zijn mensen belangrijker dan dieren?quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, overtrokken punten. Meer overtrokken meningen of achterliggende gedachten. Ik ben bijvoorbeeld helemaal voor een vleestaks, maar niet omdat ik het zielig vind voor de dieren, maar omdat ik het zonde vind van diervoeder. Daar kunnen we heel veel monden mee voeden. Zelfde doelstelling, maar toch een andere opvatting.
Ook vind ik dat dieren niet dezelfde rechten mogen hebben als mensen. Mensen zijn belangrijker dan dieren. Dat betekent dat dierenrechten kunnen conflicteren met privileges van mensen. Dan is het jammer voor de dieren.
Maar dat zijn maar kleine kanttekeningen bij een partij waar ik het verder roerend mee eens ben.
Ik heb daar goede ideeën voor. Het is samen te vatten als kunstmatige selectie op grote schaal.quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stem liever voor behoud van de wereld waar we op leven dan op mijn portemonneezaken.
Halbe schreef betaald i.p.v. betaaltquote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Of Hero Brinkman
Die had een zware vorm van typkanker.
Ik vond dat Verhoeven het best goed deedquote:
Stemmen op je 16e, omdat je dan ook al een biertje kan drinkenquote:
Vind ik toch minder erg dan je post niet eens doorlezen om de 3 typfouten nog even te corrigeren, als je 3 regels tekst leest met daarin 4 fouten is het gewoon triest, één grammaticafoutje moet kunnen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Halbe schreef betaald i.p.v. betaalt
Klopt. En hij kwam met de drie woorden Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Daadkracht. Dat was niet heel snuggerquote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Stemmen op je 16e, omdat je dan ook al een biertje kan drinken
Voor de rest vond ik hem wel meevallen eigenlijk
Je vindt het een waardeloze onderbouwing, maar ik vind mensen hoger ontwikkeld en dus belangrijker. Dat betekent niet dat we dierenrechten moeten verwaarlozen, integendeel. Maar daar waar mensen in conflicterende situaties geholpen kunnen worden ten koste van dieren dan moet dat wat mij betreft.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen belangrijker dan dieren?
schrijnend inderdaad. staatssecretaris van onderwijs, langstudeerder, en dan zulke spelfouten maken.quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Halbe schreef betaald i.p.v. betaalt
Oh ja, die was nicequote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt. En hij kwam met de drie woorden Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Daadkracht. Dat was niet heel snugger
Maar tering ik lees nu typsels van Hero, maar dat is echt dramatisch.
Klopt. Maar toch leuk om er een opmerking over te makenquote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, die was nice
Maar hij reageerde er sportief op
Wat voor conflicterende situaties?quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vindt het een waardeloze onderbouwing, maar ik vind mensen hoger ontwikkeld en dus belangrijker. Dat betekent niet dat we dierenrechten moeten verwaarlozen, integendeel. Maar daar waar mensen in conflicterende situaties geholpen kunnen worden ten koste van dieren dan moet dat wat mij betreft.
Ik ben voor rechten van dieren in de grondwet, maar dan niet onder 'alle levende wezens'. Ik zou graag onderscheid zien tussen mens en dier, en dat het dierenrecht komt te vervallen in het geval van een conflict met het recht op leven van de mens.
Ik argumenteer nog beter, dus ik kan de politiek ook zo in.quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
Halbe Zijlstra. Wat een ongelooflijke lul is dat. De man die vindt dat bepaalde kunstvormen niet gesubsidieerd moeten worden 'omdat zijn zoontje ook wel Karel Appel kan schilderen, maar geen Rembrandt. Rembrandt is daarom als kunst meer waard.'Iets met 'entartete kunst'?
Ik vind dat kunst helemaal niet gesubsidieerd moet wordenquote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
Halbe Zijlstra. Wat een ongelooflijke lul is dat. De man die vindt dat bepaalde kunstvormen niet gesubsidieerd moeten worden 'omdat zijn zoontje ook wel Karel Appel kan schilderen, maar geen Rembrandt. Rembrandt is daarom als kunst meer waard.'Iets met 'entartete kunst'?
Waarheid.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat kunst helemaal niet gesubsidieerd moet worden. Ik bedoel daarmee dat kunstenaars geen subsidie van de overheid moeten krijgen, ze gaan er maar parttime bij werken of zo.
Strak plan.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat kunst helemaal niet gesubsidieerd moet worden. Ik bedoel daarmee dat kunstenaars geen subsidie van de overheid moeten krijgen, ze gaan er maar parttime bij werken of zo.
Dat vind ik ook. Kunst als beroep is leuk, maar niet waardetoevoegend. Als je er geld mee kunt verdienen is het mooi voor je, maar zorg dat je nog een vak hebt geleerd. Maar ik vind wel dat kunst in het algemeen gesubsidieerd moet worden. Er moet kunst zijn, er moet een podium zijn om kunst te tonen aan het publiek. Van opera tot graffiti. Dat is een taak van de overheid, want als het aan de commercie ligt dan kijken we alleen nog maar SBS6.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat de overheid mensen best mag stimuleren voor het maken van kunst. Als beloning dat ze in plaats van die uren te besteden aan geld verdienen met een normale baan ervoor kiezen een deel van hun leven aan kunst te wijden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook bestquote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet er nu eentje verzinnen dus misschien is het een slechte, maar stel dat mens en dier tegelijkertijd worden aangereden. Mens gaat voor. De dierenambulance moet dan ook gewoon voorrang verlenen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor conflicterende situaties?
Ik doe nu sinds een paar weken zumba... En vandaag waren er allemaal nieuwe vrouwen en moest ik vooraan gaan staanquote:
Tsja, lastige situatie dit, maar zelf zou ik ook de mens voorrang verlenenquote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet er nu eentje verzinnen dus misschien is het een slechte, maar stel dat mens en dier tegelijkertijd worden aangereden. Mens gaat voor. De dierenambulance moet dan ook gewoon voorrang verlenen.
Is dat lekker, koffie uit de magnetron?quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, lastige situatie dit, maar zelf zou ik ook de mens voorrang verlenen
Tevens hoi
Geen idee, ik drink m'n koffie liever koudquote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is dat lekker, koffie uit de magnetron?
Gesproken door een kunstenares!quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink m'n koffie liever koud
Ik studeer, werk, beoefen een sport en heb nog tijd om mijn eigen vorm van kunst te maken. Wanneer word ik gestimuleerd doormiddel van subsidies? Niet. Is ook niet nodig.quote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat de overheid mensen best mag stimuleren voor het maken van kunst. Als beloning dat ze in plaats van die uren te besteden aan geld verdienen met een normale baan ervoor kiezen een deel van hun leven aan kunst te wijden.
Waarom gaat de mens voor als beide prima tegelijkertijd geholpen kunnen worden? Ik vind je mate van egoïsme in deze best naar. What's next, rijke mensen eerst?quote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet er nu eentje verzinnen dus misschien is het een slechte, maar stel dat mens en dier tegelijkertijd worden aangereden. Mens gaat voor. De dierenambulance moet dan ook gewoon voorrang verlenen.
Brrr... Of bedoel je ijskoffie?quote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink m'n koffie liever koud
Raar dingquote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hoor. Koffie moet echt erg goor zijn, wil ik het niet drinken
What's with the questionmarkquote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gesproken door een kunstenares!
met kunst (en muziek, maar dat is eigenlijk ook een vorm van kunst danwel cultuur) kun je ook een boodschap verkondigen, die anders wellicht niet goed overkomt, of aankomt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Kunst als beroep is leuk, maar niet waardetoevoegend. Als je er geld mee kunt verdienen is het mooi voor je, maar zorg dat je nog een vak hebt geleerd. Maar ik vind wel dat kunst in het algemeen gesubsidieerd moet worden. Er moet kunst zijn, er moet een podium zijn om kunst te tonen aan het publiek. Van opera tot graffiti. Dat is een taak van de overheid, want als het aan de commercie ligt dan kijken we alleen nog maar SBS6.
Ik wilde eerst een vraag aan loka stellen en toen bedacht ik mij maar vergat de PI te veranderen.quote:
Ik zie je vergelijking niet eerlijk gezegdquote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom gaat de mens voor als beide prima tegelijkertijd geholpen kunnen worden? Ik vind je mate van egoïsme in deze best naar. What's next, rijke mensen eerst?
IJskoffie!!quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ijskoffie is lekkur!![]()
Vooral als het erg warm is
Terechte afleidingquote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een vraag aan loka stellen en toen bedacht ik mij maar vergat de PI te veranderen.
Sorry, ik word afgeleid door Johnny
Alles is op een of andere manier waardetoevoegend. Waarom moet een kunstenaar subsidie krijgen?quote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
met kunst (en muziek, maar dat is eigenlijk ook een vorm van kunst danwel cultuur) kun je ook een boodschap verkondigen, die anders wellicht niet goed overkomt, of aankomt.
is dus wel degelijk waardetoevoegend. alleen vind jij dat niet, dat is wat anders.
oeps...:@quote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IJskoffie!!
De IJ wordt als 1 letter gezien dus behandel hem ook zo
Wil het Zumba nog niet echt?quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik doe nu sinds een paar weken zumba... En vandaag waren er allemaal nieuwe vrouwen en moest ik vooraan gaan staanNiet leuk!
Dat hoeft ook niet. De vraag was niet aan jou.quote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie je vergelijking niet eerlijk gezegd
Ik weet dat ik gelijk hebquote:
Nee, want alle mensen zijn gelijk. Dus rijke mensen krijgen nooit voorrang. Ben er ook geen voorstander van om ongezonde mensen meer te laten betalen, dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom gaat de mens voor als beide prima tegelijkertijd geholpen kunnen worden? Ik vind je mate van egoïsme in deze best naar. What's next, rijke mensen eerst?
Zo heb ik mijn mannen het liefstquote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb mn koffie of thee het liefst zo heet mogelijk.
Alleen dat slaat nergens op. Mensen voor op dieren laten gaan vind ik (gevoelsmatig) wel ergens op slaanquote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. De vraag was niet aan jou.
Maar ik bedoel ermee te zeggen, nu is het mensen eerst. What's next, rijke mensen eerst? Blanke mensen eerst?
Daar is het podium voor. Dat moet wel gesubsidieerd worden. Wie erop staat niet.quote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
met kunst (en muziek, maar dat is eigenlijk ook een vorm van kunst danwel cultuur) kun je ook een boodschap verkondigen, die anders wellicht niet goed overkomt, of aankomt.
is dus wel degelijk waardetoevoegend. alleen vind jij dat niet, dat is wat anders.
Nou als je in de bijbel gelooft zijn we geschapen naar het evenbeeld van god.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen belangrijker dan dieren?
Wel hoor, maar ik heb dan het gevoel dat iedereen op mij let en dat vind ik niet zo prettig op zo'n momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |