Weekend.quote:
Zonde wel ja. Ik verdien dat gewoon!quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huiswerk.![]()
![]()
Ai.Jammer dat je ze niet kan inwisselen voor een panda ofzo.
Of voor seks met een gruwelijk mooi wijf
UHUH. HET DUURT ZO LANG ALLEMAAL!quote:
misschien moet je dan eerst een telefoonnummer regelen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel ja. Ik verdien dat gewoon!
Misschien moet ik Shakira eens opbellen.
Een soort ufo-spotter clubje. Ze hebben een site vol onthullend en bewustmakend nieuws.quote:
Ik heb telefoonnummers!quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien moet je dan eerst een telefoonnummer regelen.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen pandapunten. Maar ik wil wel een mooie vrouw
.
Ik heb dubbel feest dat weekendquote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
UHUH. HET DUURT ZO LANG ALLEMAAL!
Mag ik dan haar man/verloofde/vriend lenenquote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel ja. Ik verdien dat gewoon!
Misschien moet ik Shakira eens opbellen.
Ik ook. Maar niet die van Saul, Jason, Johnny of Bruce..quote:
Ik heb altijd dubbel feestquote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dubbel feest dat weekend
Ik heb het nummer van een leuk meisje gekregen vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zolang het geen jaloers kreng is gun ik je alle mooie vrouwen van de wereldquote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
.
Jij valt echt op kwallen, eerst Ronaldo, nu Pique.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik dan haar man/verloofde/vriend lenen
Ben jij ook jarig de dag voor je je kippekind krijgt?quote:
Ik weet niet eens wat pandapunten zijn. Maar ongetwijfeld dat ik over een half uurtje panda ogen heb.. telt dat ook?quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
.
Ze heeft geen smaakquote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij valt echt op kwallen, eerst Ronaldo, nu Pique.
www.pandapunt.nlquote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat pandapunten zijn. Maar ongetwijfeld dat ik over een half uurtje panda ogen heb.. telt dat ook?
Krijgen wij onze kittensquote:
Nee, ik vier gewoon feest met alle stemmetjes in mijn hoofd, omdat ik dan nog kan genieten van het leven. Met twee monsters ben ik alleen maar aan het entertainen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook jarig de dag voor je je kippekind krijgt?
Het is een geavanceerd telsysteem om punten toe te kennen aan het aantal maanden geen seks.quote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat pandapunten zijn. Maar ongetwijfeld dat ik over een half uurtje panda ogen heb.. telt dat ook?
Ik val niet op jaloerse krengen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang het geen jaloers kreng is gun ik je alle mooie vrouwen van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |