SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 1% gewijzigd door Dudeweiser op 10-09-2012 17:27:18 ]
Gewoon aan je pa vragenquote:Op maandag 10 september 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga vanavond wel even een xbox halen anders, heb ik de demo ook wat eerder
Lol, ik zoek altijd bij de "I" als ik op Ierland wil zoeken, maar ik vergeet steeds dat 'ie bij de "R" staat op de webapp.quote:
Nee man, Kamikazie heeft ook doekoes, wij kopen altijd shit voor elkaarquote:Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon aan je pa vragen.
Ai ai!quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, Kamikazie heeft ook doekoes, wij kopen altijd shit voor elkaar
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory Coastquote:Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lol, ik zoek altijd bij de "I" als ik op Ierland wil zoeken, maar ik vergeet steeds dat 'ie bij de "R" staat op de webapp.
Dit heb ik ook altijdquote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory CoastEN MOEST HET DUS WEL DE I ZIJN !!!!!
quote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory CoastEN MOEST HET DUS WEL DE I ZIJN !!!!!
Titsquote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een toevoeging gedaan aan de OP
quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een toevoeging gedaan aan de OP
Excuseer mij dat ik niet elk topic bekijkquote:
Ik heb een erg sterk gevoel dat hij het niveau niet aan kan!quote:
Ze moesten een transfervrije back hebben en hij is Nederlands waar ze goede ervaringen mee hebben. Europese ervaring heeft hij ook al...quote:Op maandag 10 september 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb een erg sterk gevoel dat hij het niveau niet aan kan!
Ik ga volgend jaar denk ik ook.quote:Op maandag 10 september 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
Zal wel een repost zijn maar hier was ik dus bijna 5 dagen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |