dat licht roze gestreeptje jumpsuitje. Dit staat er nu bijquote:Op maandag 10 september 2012 16:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Het is een lange broek! Ik reserveer ze voor je! Jumpsuit Dirkje, welk nummer is dat? Want volgens mij heb ik geen Dirkje erbij zitten
Tess is ondertussen 104 cm... die is echt te grootquote:
voor wat?? fietsje? speelkleed? babyjunglegym?quote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef __Isis__ het volgende:
Oh leuk Vicky!
Wat wil je ervoor hebben? Wil je m evt verzenden?
Kom je nu mee! Heb ik er net vandaag gratis twee aan iemand anders meegestuurd als pakketvulling. Ik kijk morgenochtend even, volgens mij kwam -ie uit zo'n Hemadriepak.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:40 schreef bodpa09 het volgende:
iemand toevallig nog een rode romper, maat 62-68, in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:40 schreef bodpa09 het volgende:
iemand toevallig nog een rode romper, maat 62-68, in de aanbieding?
Die Hemaromper is kwijt (of in de was), Dit is een Simply Colors rompertje, ook 62/68. Ik maak meteen nog een envelopje voor je. Hij komt eraan, er moet 1,50 op, heb je mijn gegevens nog?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:57 schreef bodpa09 het volgende:
ja graag! wat goed dat je em nog hebt!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:17 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
Juud & TM... Jullie jurkjes zijn onderweg... Hoogstpersoonlijk door O. gepost...
Met maillot TM?!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]En ik zie weer een O.-original
AU!quote:
hahaha er ging bijna limonade tegen mijn laptopschermquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]En ik zie weer een O.-original
Thx! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ok, dan maak ik binnenkort even foto's, Isis!
En jij wist nog niet eens dat ik gisteren het aantal maillots in Saar's kast aan Elmo en Sorbo heb geopenbaard...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:08 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
hahaha er ging bijna limonade tegen mijn laptopscherm
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En jij wist nog niet eens dat ik gisteren het aantal maillots in Saar's kast aan Elmo en Sorbo heb geopenbaard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |