gaspedaal zit rechtsquote:Op maandag 10 september 2012 10:44 schreef JaafkeGB het volgende:
Ongeschreven regel in het OV: eerst de mensen eruit, dan pas erin.
maar je hebt er mensen bij, die maken er een sport van. op je dooie gemak uit de trein stappen, het liefst nog je kaulo vouwfiets in de deuropening uitklappen, een rij achter je creëren. waarop iedereen 2 seconden voor de trein vertrekt instapt,of doodleuk een paar minuten later vetrekt!
inb4: OV,met de auto doe ik er een 1uur over, OV 20 minuten!
spitsstrook zit linksquote:Op maandag 10 september 2012 10:49 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
ochtend spits, avond spits. werkzaamheden etc etc.
Dit.quote:Op maandag 10 september 2012 11:36 schreef Haque het volgende:
Ik doe juist altijd chill met uitstappen om die opdringerige mensen die vooraan staan om in te stappen wat te irriteren. Wachtrijen voor de trein zoals in het buitenland moeten ze ook hier inschaffen.
Hm nu je het zegt, dan is het invoeren :pquote:Op maandag 10 september 2012 11:37 schreef Mieron het volgende:
[..]
Dit.
Btw: Inschaffen bestaat dat serieus als woord of niet?
Haha okquote:Op maandag 10 september 2012 11:38 schreef Haque het volgende:
[..]
Hm nu je het zegt, dan is het invoeren :p
nog zo iets, ook als ik in de bus zit, haast, kans op een trein eerder te halen.quote:Op maandag 10 september 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Ach, had er vanochtend 1 in de spits, het was al druk door uitgevallen tram en we stonden met tientallen te wachten. Gaan de deuren open, stapt er iemand 1 stap in en gaat dan zijn OVchipkaart zoeken.
Die was iets sneller dan hij wou in de tram zullen wel maar zeggen.
Ach, dat zijn dezelfde amoebes die rustig wachten tot de kassiere alles gescand heeft, dan gaan inpakken en dan gaan pinnen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:00 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
nog zo iets, ook als ik in de bus zit, haast, kans op een trein eerder te halen.
stapt er eentje in die op kweek geboren is, gaan ze rustig hun OV zoeken.
ongeschreven regel: HOU DAT DING IN JE HAND VOOR JE INSTAPT!!!
Nee, je moet eens verder kijken dan je eigen 30cm2, er wonen meer mensen op de aarde dan jij alleen. En zeker in de spits.quote:
Ja die zeekoeien die niet weten dat je al kan beginnen met pinnen tijdens dat de caissière scant.quote:Op maandag 10 september 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat zijn dezelfde amoebes die rustig wachten tot de kassiere alles gescand heeft, dan gaan inpakken en dan gaan pinnen.
Dat kan helaas niet meer met nieuwe pinnenquote:Op maandag 10 september 2012 12:04 schreef Mieron het volgende:
[..]
Ja die zeekoeien die niet weten dat je al kan beginnen met pinnen tijdens dat de caissière scant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |