Ik kijk hem wel in condensed format als ik tijd/zin heb.quote:Op maandag 10 september 2012 02:05 schreef Littlecreep het volgende:
I'm signing off.Morgen nog energie hebben voor de studie. Dan is het maar even jammer dat ik de Steelers niet kan zien. Al verwacht ik er dit jaar toch niet al te veel van.
En volgende week de Bears, kan het zelfs 0-2 worden.quote:Op maandag 10 september 2012 02:09 schreef popolon het volgende:
Vrij zeldzaam een team anders dan de Packers dat zo dominant is in Lambeau.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:44 schreef Sasman het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar veel gedaan voor Denver hoor.
Dat is wel indrukwekkend.quote:Stat of the Weekend: San Francisco has not turned the ball over in the last 26 regular season quarters. That's six and a half games without a turnover.
Dalton heeft eens geen tijd gehad om een klein beetje te herstellen van die schouder hit.quote:
Was niet zijn schuld. De long snapper bakte er helemaal niks van!quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:09 schreef zjroentje het volgende:
Lechler met 2 carries voor 0 yards?2 mislukte fake punts?
Overthrown muchquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:44 schreef The_Playmaker het volgende:
De Bengals krijgen een pak slaag.
Nog één keertje omdat het Ed Reed is:
[ afbeelding ]
Nice, Purple People Eaters style. The best thing for us to do is to all meet at the quarterbackquote:
De startende long snapper raakte geblesseerd, dus daarom leek het nergens op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Was niet zijn schuld. De long snapper bakte er helemaal niks van!![]()
Wat een vaag einde trouwens. Janikowski met een van de slechtste onside kicks die ik ooit gezien heb. En dan de Raiders die bij de laatste punt niet eens een returner in het veld hadden staan. Het blijven toch weer gewoon the same old Raiders...
Ja ik had wel medelijden met zijn vervanger. Zo zie je maar dat zo'n bal naar je punter snappen niet zo makkelijk is als het lijkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef Boe-man het volgende:
[..]
De startende long snapper raakte geblesseerd, dus daarom leek het nergens op.
Lijkt inderdaad makkelijker dan dat het is. De snapper van de Redskins speelde 'gewoon' door met een gebroken arm tegen de Saintsquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ja ik had wel medelijden met zijn vervanger. Zo zie je maar dat zo'n bal naar je punter snappen niet zo makkelijk is als het lijkt.
De Chargers red zone offense leek trouwens nergens op zeg. 4 trips in de red zone en slechts één TD. Ze hebben Ryan Matthews hard nodig.
quote:
volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
Cool, wist niet dat er een NFL topic was.
Is de 63 yard Field Goal van David Akers al voorbij gekomen?
Akers is oud Eagles speler toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
volgens mij niet.
maar is inderdaad wel echt een plaatje.
op de bar er door heen & dan tied voor NFL-record.
doet die toch maar even voor een kicker die tegen 40 aanloopt.
ja, vervangen door alex Henery vanaf vorig seizoenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Akers is oud Eagles speler toch?
klopt, maar ook nog:quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Akers is oud Eagles speler toch?
nou Falcons and Panthers was volgens mij meer in ota's en trainingcamp. Geloof niet dat hij ooit een officiele FG attempt heeft gehad voor de Panthersquote:Op woensdag 12 september 2012 14:55 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
klopt, maar ook nog:
-falcons
-panthers
-redskins
en het mooiste, hij heeft nog een jaar bij Berlin Thunder gespeeld ook
Die laatste foto. Precies op het juiste moment genomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gigapica van opening weeknd op Geenstijl http://gigapica.geenstijl(...)_off_new_season.html
Ik wou hem net postenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gigapica van opening weeknd op Geenstijl http://gigapica.geenstijl(...)_off_new_season.html
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Days-Of-Wild het volgende:
whutquote:Joe Philbin #80 of the Miami Dolphins and Bradie James #53 of the Houston Texans reach for a loose ball during the season opener at Reliant Stadium on September 9, 2012 in Houston, Texas
quote:Free-agent NFL wide receiver Chad Johnson has been charged with one count of misdemeanor domestic battery by the Broward County State Attorney in Florida.
If convicted, Johnson could face up to one year in Broward County Jail, according to a release obtained by NFL.com and NFL Network on Wednesday.
[NFL] American Football Fantasy League #10quote:Op donderdag 13 september 2012 11:57 schreef remi1986 het volgende:
speelt iemand NFL Fantasy? Snap er niet veel van
kunnen we dat ook nog ergens zien?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Mag ik jullie er op attenderen dat het Nederlands team morgen een belangrijke pot heeft? Onze boys zitten in Oostenrijk, spelen morgen in Zwitserland tegen Servië. Bij winst volgt Zwitersland of Rusland in de finale van het EK voor C-landen. Winnen ze die, dan promoveren ze naar de B-poule (Italië, Verenigd Koninkrijk, dat soort landen).
Interview met headcoach Winston Ronde:
http://usasports.nl/blogs(...)-coach-winston-ronde
Verder: De Dutch Junior Lions (jeugdteam, duh) heeft vorige week de four nations-cup gewonnen via Italië (halve finale) en Servië. Zij moeten de komende maanden naar Zweden, winnen ze die pot, dan plaatsen zij zich voor het reguliere EK in Rusland 2013!
Merk ik inderdaad om me heen. Jarenlang eigenlijk de enige geweest die football keek in mijn omgeving, nu steeds meer mensen om me heen die wat mee kunnen praten over de sport. Maar het blijft toch een kleine community in Nederland die vooral online bestaat. Maar met goeie sites als SportAmerika groeit het toch beetje bij beetje.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:47 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zal voor je zoeken. Komt sowieso een recap op onze prachtige site en in het magazine
Ook al merk je er niet veel van, American football zit in de lift in Nederland. We werken er in ieder geval hard aan om het ook aan andere media aan te bieden, en dat gaat best goed. Tegenwoordig mogen we er (lokale) radio over vertellen. Babysteps
Ik wist niet eens dat er landenteams warenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Mag ik jullie er op attenderen dat het Nederlands team morgen een belangrijke pot heeft? Onze boys zitten in Oostenrijk, spelen morgen in Zwitserland tegen Servië. Bij winst volgt Zwitersland of Rusland in de finale van het EK voor C-landen. Winnen ze die, dan promoveren ze naar de B-poule (Italië, Verenigd Koninkrijk, dat soort landen).
Lezen doen. Leuk!quote:
Cool!quote:Verder: De Dutch Junior Lions (jeugdteam, duh) heeft vorige week de four nations-cup gewonnen via Italië (halve finale) en Servië. Zij moeten de komende maanden naar Zweden, winnen ze die pot, dan plaatsen zij zich voor het reguliere EK in Rusland 2013!
Weet je misschien ook als de Belgen iets waard zijn?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:47 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zal voor je zoeken. Komt sowieso een recap op onze prachtige site en in het magazine
Ook al merk je er niet veel van, American football zit in de lift in Nederland. We werken er in ieder geval hard aan om het ook aan andere media aan te bieden, en dat gaat best goed. Tegenwoordig mogen we er (lokale) radio over vertellen. Babysteps
Daarom mis ik de NFLEurope, gewoon met een hoop football gekken in de ArenA. En daar iemand tegenkomen die hier zowat om de hoek woont, of via het Admirals forum een lift regelen naar Keulen met mensen die je nooit eerder gezien hebt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:25 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Maar het blijft toch een kleine community in Nederland die vooral online bestaat.
Ga het niet live kijken, want ben morgenochtend van 8 tot 10 weg, maar ga daarna heerlijk kijken hoe de Packers de Bears oprollen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag lekker wedstrijdje. Bears vs. Packers
De kickers doen het goed met punt'squote:Op vrijdag 14 september 2012 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Weer een sack, loopt aan allebij de kanten nog totaal niet.
En de defense maken hun sacks welquote:Op vrijdag 14 september 2012 02:57 schreef trance_fan het volgende:
[..]
De kickers doen het goed met punt's
Teveel defense spelers op het veld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:10 schreef Xetran het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat Challenge precies inhoudt? Ik heb dat nog niet helemaal meegekregen.
Oja wacht ik weet het weer, dat is toch gewoon de videoref roepen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:11 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Teveel defense spelers op het veld.
Ja als je een challenge doet dan kijken ze de play terug.quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:11 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oja wacht ik weet het weer, dat is toch gewoon de videoref roepen?
Ik neem aan dat je het wel heb aanstaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:24 schreef zjroentje het volgende:
Clay Matthews
Ik zit godverdomme op kantoor nu te werken.
OK.quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:28 schreef zjroentje het volgende:
Jazeker. Mike Mayock vind ik trouwens heerlijk om naar te luisteren.
Eigenlijk wilde Rodgers een TD halen maar had te weinig tijd. Dus dan maar een FGquote:Op vrijdag 14 september 2012 04:02 schreef bambino het volgende:
Ik denk dat ik het snap maar just in case.
Bij 1-2 qrt en 3-4 qrt gaat het spel door zoals het eindige.
Na half time begint het met kickoff?
Aangezien ze nu snel punten wilde pakken voor haltime
Een paar keer achter elkaar refreshen. Als het goed is ben je dan weer live.quote:Op vrijdag 14 september 2012 04:20 schreef Xetran het volgende:
bah die gamepass app die spoelt steeds terug, elke keer uit het niets. beest frustrerend.
Ja half time begint weer met een kickoff.quote:Op vrijdag 14 september 2012 04:37 schreef bambino het volgende:
Ja dat snap ik. Maar waarom niet wachten en volgende qrt met paar yards te gaan. Omdat half time reset?
Wat een baas!quote:"It's the same old Jay," Charles Woodson told ESPN's Rachel Nichols after the game. "We just need to be in position. Jay will throw us the ball."
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef Sasman het volgende:
Tevens net madden 13 gehaald. Weet er iemand hoe je en fair-catch aanvraagt op PS3?
Zorgen dat je controle of je returner hebt en dan trianglequote:
quote:CHARLOTTE, N.C. -- The NFL has pulled replacement official Brian Stropolo from his duties as side judge in the New Orleans Saints-Carolina Panthers game Sunday, according to NFL executive vice president of football operations Ray Anderson.
Photographs and on Stropolo's Facebook show him wearing Saints gear, as first reported by ESPN. However, the NFL did not confirm that the social media account was the reason for his removal. Stropolo's Facebook account is no longer publicly available.
Anderson said the league decided to err on the side of caution as to prevent any storylines or excuses that could be related to potential conflicts in-game.
"We took the safe and appropriate measures," Anderson said.
Stropolo also will no longer serve as the alternate in this game, since being removed. Anderson said they are taking extra steps to prevent any additional conflict, by removing him fully. Another backup replacement official will serve as the alternate.
The league said Stropolo's support of the Saints is essentially not improper, however, they have made the decisions to replace him as a precautionary measure to prevent any future conflicts.
An NFL spokesman told NFL.com and NFL Network reporter Albert Breer that alternate Tim Keese will replace the Stropolo.
Inderdaad. Elke play krijgt hij een hit.quote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef Guard het volgende:
Vick haalt zo het einde van deze pot niet.....
quote:Op zondag 16 september 2012 19:55 schreef Guard het volgende:
Chiefs zijn zo slecht dat de Bills zelfs goed lijken
Het is nu weer wat rustiger tussen Ravens en Eaglesquote:Op zondag 16 september 2012 20:05 schreef Guard het volgende:
Stewart voor de TD, en ook flink duwen en trekken in Charlotte...
Ze kunnen natuurlijk ook niet na iedere play op de vuistquote:Op zondag 16 september 2012 20:06 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Het is nu weer wat rustiger tussen Ravens en Eagles
Einde 1st en begin 2nd leek het welquote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook niet na iedere play op de vuist
Volgens de stats (ik zit niet te kijken) heeft Eli Manning al 2 INT gegooit. Huidige stand is Bucs 17 - Giants 6quote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zit iemand te kijken? Zijn de Bucs gewoon goed bezig of falen de Giants gewoon heel erg?
Manning met twee Ints waardoor ze 2 TD's scoorden, verder zijn de Bucs gewoon goed.quote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zit iemand te kijken? Zijn de Bucs gewoon goed bezig of falen de Giants gewoon heel erg?
Zit niet te kijken, maar volgens mij zijn ze gewoon goed bezig...quote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zolang de kicker die ik in mijn Fantasy Team hebt het doet vindt ik het best.quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wordt dit het seizoen van de long fields goals?
Paar seconden eerderquote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef trance_fan het volgende:
Ze vallen met bosjes bij de Eagles.
Mooi fantasy football momentjequote:
Maakt niks uit of bijna alle Eagles neer zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef Littlecreep het volgende:
Nog een Eagle neer. Slagveld vandaag.
Momentum helemaal kwijt. Eerste drive was goed. Daarna alleen maar bergafwaarts.quote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Maakt niks uit of bijna alle Eagles neer zijn.
Flacco gooit bijna niks.
quote:
Blij dat ik Flacco heb gebenched.quote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Momentum helemaal kwijt. Eerste drive was goed. Daarna alleen maar bergafwaarts.
Heb dit jaar geen fantasy team. Baal er alleen van dat ik laatste moment van Dolphins naar Raiders ben gegaan in picks.quote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Blij dat ik Flacco heb gebenched.
Heb van de wedstrijden die nu bezig zijn volgens huidige score 6 fout.quote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Heb dit jaar geen fantasy team. Baal er alleen van dat ik laatste moment van Dolphins naar Raiders ben gegaan in picks.
Ik er vier. Maar misschien dat Eli nog een goeie laatste quarter heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Heb van de wedstrijden die nu bezig zijn volgens huidige score 6 fout.
Wat een baas hè.quote:
quote:
Die kicker?quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef Sasman het volgende:
Wat een pegel van die kicker van de Colts.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Sasman het volgende:
Nu fumble van cardinals. Patriots kunnen nog gaan winnen.
Je ligt voorquote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Sasman het volgende:
Nu fumble van cardinals. Patriots kunnen nog gaan winnen.
Gefeliquote:
Verdediging? Dat was een blocked punt, daar heeft de defense niets mee te makenquote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef bambino het volgende:
Wtf. Wat een vaag begin bij cowboys.
Kickoff verneuken ze. En nu Touchdown dankzij kut verdediging.
Was geen fumble maar echt een worp is het ook niet.quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Guard het volgende:
Vage call weer van de refs, dat was geen fumble van Vick..
Het is wel een pass, zo zijn de regels arm going forward is a pass...quote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Was geen fumble maar echt een worp is het ook niet.
Is trouwens veel gevaarlijker wat hij doet meer kans op interception.
Als je al naar beneden wordt gehaald houd die bal dan bij je.
Geen idee, Argentinië heeft het bijv. ook dit jaar (of zolang de NFL het toelaat) gratis. Misschien dat ze een markt proberen te creëren.quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef Jovatov het volgende:
FF een vraagje, zelf volg ik het niet zo, vind het ook niet heel interessant. Maar mijn broer is inmiddels een redelijke fan van de New York Giants.
Nu had hij vorig jaar een NLF gamepass gekocht voor iets van 200¤, en dat is nu dus blijkbaar gratis. Op zich niet erg natuurlijk, maar ik vroeg me af of jullie weten waarom dat is
Dat mag ik toch hopen...quote:Op zondag 16 september 2012 22:43 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Zul je zien dat de Steelers ook nog winnen.
Met 1 punt verschil!quote:Op zondag 16 september 2012 22:42 schreef trance_fan het volgende:
Eagles 9 turnovers in 2 wedstrijden.
Raar hiervan is wel dat ze allebei de wedstrijden wel hebben gewonnen.
Nee dankje.quote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Met 1 punt verschil!
Als je zulke wedstrijden al wint, schrijf ze maar op voor de SB dan.
Wel leuk dat de Patriots hebben verloren, de AFC East kan wel wat spanning gebruiken.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Met 1 punt verschil!
Als je zulke wedstrijden al wint, schrijf ze maar op voor de SB dan.
Dat had ik laatst ook al. Dat komt omdat NS internet via Duitsland aan het routen is ....quote:Op zondag 16 september 2012 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ik zit nu in de trein en wilde fijn via WiFi NFL kijken, vraagt ie of ik een season pass wil kopen voor 200+ euro.
Las eerder ergens dat de wifi in de trein Duits is.quote:Op zondag 16 september 2012 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ik zit nu in de trein en wilde fijn via WiFi NFL kijken, vraagt ie of ik een season pass wil kopen voor 200+ euro.
Was gewoon binnen naar mijn idee.quote:Op maandag 17 september 2012 00:08 schreef trance_fan het volgende:
Mooie TD Steelers. Ongeveer 40 yards. Nu nog under review
Hij is ook confirmed.quote:Op maandag 17 september 2012 00:10 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Was gewoon binnen naar mijn idee.
TD Seahawks eroverheen.quote:Op maandag 17 september 2012 00:17 schreef bambino het volgende:
Wordt lastig voor cowboys. Misschien nog spanning in 4th qrt maar denk dat het over is
Dit was toch wel een foul?quote:Op maandag 17 september 2012 00:54 schreef The_Playmaker het volgende:
Sean Lee....you just got JACKED UP!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |