quote:Op maandag 10 september 2012 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Poll: Wie wint er en in hoeveel sets?
• Djokobitch in 3
• Djokobitch in 4
• Djokobitch in 5
• Smurrie in 3
• Smurrie in 4
• Smurrie in 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Angelof9 het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik toch een beetje verliefd op je hoor, Federer-fan
Tja zet dat er dan meteen bijquote:Op maandag 10 september 2012 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet, dat het verliezen van je eerste vier GS-finales uniek is?
Je valt op oudere mannen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Angelof9 het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik toch een beetje verliefd op je hoor, Federer-fan
Ik val eigenlijk helemaal niet op mannen, maar soms moet je uitzonderingen maken.quote:
hahahah een libische vrouwquote:Op maandag 10 september 2012 17:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk helemaal niet op mannen, maar soms moet je uitzonderingen maken.
Het klopt wel, Lendl verloor vier Grand Slam-finales voor hij er eindelijk eentje won.quote:Op maandag 10 september 2012 17:26 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
ja maar het klopt niet
Lendl verloor 4x US Open, maar Murray verloor ook bij AO
Waar heb je het over?quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Tja zet dat er dan meteen bij
was niet tegen jouquote:Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Ik schreef niet eens de post waarop je oorspronkelijk reageerde.
Kom op, het was duidelijk wat ik bedoeldequote:
Ik voorspelde een 3-setter voor de vrouwenfinalequote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef Jellereppe het volgende:
Ik denk dat het een vijfsetter wordt.Let op mijn woorden.
Netjes. Vanavond een 5-setter. Ik heb gelijk, let maar op.quote:Op maandag 10 september 2012 18:25 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ik voorspelde een 3-setter voor de vrouwenfinale
Ben je lesbisch? Gewoon nieuwsgierigheid. We gaan offtopic, maar kon het niet laten om te vragen? Als je geen antwoord wil geven, dan heb ik daar alle begrip voor.quote:Op maandag 10 september 2012 17:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk helemaal niet op mannen, maar soms moet je uitzonderingen maken.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Poll: Wie wint er en in hoeveel sets?
• Djokobitch in 3
• Djokobitch in 4
• Djokobitch in 5
• Smurrie in 3
• Smurrie in 4
• Smurrie in 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Haha, dank je voor je antwoord.quote:Op maandag 10 september 2012 19:09 schreef Angelof9 het volgende:
Grotendeels. Ik zou bv Roger Federer niet mijn bed uit schoppen
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 september 2012 19:09 schreef Angelof9 het volgende:
Grotendeels. Ik zou bv Roger Federer niet mijn bed uit schoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |