Toen kon je dat volgens mij zelf instellen, nu is dat al gedaanquote:Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef JohnB52 het volgende:
Die career mode was vorige jaren ook al zo :-)
Hopelijk reageert de wagen lekkerder in de full game dan in de demo. Al is dat natuurlijk persoonlijk!
Nope, alleen nog "long run" (de complete career) of de "short run" (season challenge)quote:Kan de career nu ook weer meer worden ingesteld zoals in f1 2010?
Daar kon je KIEZEN hoe lang je career zou duren, 3,5 of 7 seizoenen, in F1 '11 was het opeens vastgezet op 5..
Langzame verkeer tijdens kwalis is er nog steeds. Meer fouten maken gebeurt trouwens ook, maar meer op hard mode dan op easy modequote:Verder moeten de andere rijders meer fouten maken tijdens races etc. EN de echte ergernis is toch het langzame verkeer tijdens kwalificaties![]()
Als ze deze zaken hebben verbeterd, ben ik al blij.
Enigste spel waarin de coureur ook schade opliep was Expand Rally. Merkte vooral in gasrespons die langzamer was bij beenv of rugletsel , armverwondingen leverden een slecht sturende auto op en hoofdwonden gaven ineens "blurred vision" om een hersenschudding te simulerenquote:En ik wacht nog op het ultieme racespel:
begin als rookie met karts, en dan afhankelijk van hoe goed je bent, kan je het schoppen tot maximaal F Nippon, Le Mans Series of toch F1, met tussendoor allerlei raceklassen. En crash je, dan moet je ook daadwerkelijk letsel hebben. Dus ga je met 300 rechtdoor in de Eau Rouge, dat voel je (zie Melker) en dan moet je ook races missen. Het moet mogelijk zijn om dat te berekenen, hoe zwaar de crash is, wat voor letsel daar bij kan horen en hoe lang je dan uitgeschakeld bent. En in het ergste geval is er een dodelijk ongeluk, waarna je weer opnieuw moet beginnen met de carriere....
Dat vond ik veel te arcade, het moet zeker zo realistisch zijn als F1 2011 of Rfactor.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:15 schreef Fiorano het volgende:
DTM Race Driver had dat altijd wel, dat was echt een heerlijk spel!
´quote:Op woensdag 19 september 2012 11:21 schreef Marks het volgende:
[..]
Dat vond ik veel te arcade, het moet zeker zo realistisch zijn als F1 2011 of Rfactor.
Ik speel rfactor en f1 2011, heb ook f1 2010 gespeeld en ik vind f1 2011 toch niet arcade. Misschien wat minder sim dan rfactor, vooral vanwege de schade, maar qua bestuurbaarheid is het wel behoorlijk realistisch en ik spin toch nog best vaak, na meer dan 35 uur tracktime...iets wat me bij f1 2010 bijnan niet meer gebeurde op een gegeven moment.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef Fiorano het volgende:
[..]
´
Maar je begon wel onder aan zeg maar, daar doel ik meer op. En af en toe Arcade ff knallen is ook lekker. Rfactor of Project CARS dat is realistisch. F1 2011 was ook Arcade....
Ik vraag me af wat voor kenners dat zijn. Zeker van die verstokte Playstation figuren met hun GT is de beste simulatie!!!!!quote:Ben met mijn eigen auto de Ring op gegaan en dat is totaal anders dan de versie in Gran Turismo 5, terwijl dat volgens kenners dicht in de buurt komt...
Ik race zelf op mn laptop met iRacing en de enige die ik fatsoenlijk rond krijg is de Williams hahahaquote:Op donderdag 20 september 2012 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor kenners dat zijn. Zeker van die verstokte Playstation figuren met hun GT is de beste simulatie!!!!!
Ja leuk, tot je ze een rondje rFactor, GTR, NetkarPro of LfS laat doen.
En dan zelfs nog steeds durven ze daarna te roepen dat GT de beste is en dat dat domme spel van mij te moeilijk is.
Onwetend volk. Ik moet er altijd een beetje mee lachen
truck races op iracing zijn ook altijd leuk.totdat jeje als 20e kwalificeert en weet dat je de finish niet gaat halen omdat een of andere retard zijn lijn niet kan houden en het halve veld eruit rost.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik race zelf op mn laptop met iRacing en de enige die ik fatsoenlijk rond krijg is de Williams hahaha
Ik red een 1:54 op Spa en dat met een Set Up die ik niet helemaal goed krijg in gesteld (naar mijn idee hahaha)
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef PennyWise84 het volgende:
[..]
truck races op iracing zijn ook altijd leuk.totdat jeje als 20e kwalificeert en weet dat je de finish niet gaat halen omdat een of andere retard zijn lijn niet kan houden en het halve veld eruit rost.
http://www.fia.com/en-GB/(...)/fia-sw-tribute.aspxquote:Press Release
Tribute to Professor Sid Watkins OBE
20/09/2012
A number of tributes will take place during the Singapore Grand Prix weekend.
Following the sad news of the death of FIA Institute Honorary President, Professor Sid Watkins, the FIA, FIA Institute and Formula One Management will arrange tributes to his memory at the forthcoming Singapore Grand Prix.
On Sunday, before the start of the race, there will be a minute’s applause on the grid in his honour.
Throughout the weekend, a Book of Remembrance will be available for the F1 community to write their own personal messages of condolence.
A bronze bust of Professor Watkins, commissioned for him on the occasion of his retirement last year from the FIA Institute Presidency, will be on display beside the Book of Remembrance throughout the race weekend. At a later date, the Book will be presented to the Watkins family on behalf of the FIA, FIA Institute and F1 family.
The FIA and the FIA Institute will continue to consider the most appropriate permanent tribute to Professor Watkins, in recognition of his achievements and his unique legacy for motor sport.
An announcement on this lasting tribute will be made in due course.
quote:Provisional 2013 Formula 1 calendar revealed
Formula 1's 2013 season will kick off in Australia on March 17 and finish in Brazil on November 24, according to a provisional calendar submitted to teams in Singapore this weekend.
After weeks of uncertainty about the exact timing of the schedule for next season's races, AUTOSPORT has learned that a first draft has now been put forward for a 20-race campaign next year.
There are no big surprises in the schedule after Bernie Ecclestone revealed at the Hungarian Grand Prix that there would be 20 races - with the race in New Jersey replacing that in Valencia.
The British Grand Prix is, however, moving forward a week to take place on June 30, while there will be a lengthy summer break from the Hungarian GP on July 28 to the Belgian GP on September 1.
There remain question marks about some events, however, with the New Jersey, Singapore and Korean GPs all being on the calendar subject to contracts being finalised and the tracks being ready.
The calendar will be submitted for approval at the new meeting of the FIA's World Motor Sport Council that takes place on September 28.
2013 Formula 1 calendar (Provisional)
March 17 Australia (Melbourne)
March 24 Malaysia (Sepang)
April 14 China (Shanghai)
April 21 Bahrain (Sakhir)
May 12 Spain (Barcelona)
May 26 Monaco (Monte Carlo)
June 9 Canada (Montreal)
June 16 America (New Jersey) *
June 30 Britain (Silverstone)
July 21 Germany (Nurburgring)*
July 28 Hungary (Hungaroring)
September 1 Belgium (Spa)
September 8 Italy (Monza)
September 22 Singapore (Marina Bay) *
October 6 Japan (Suzuka)
October 13 Korea (Yeongam) *
October 27 India (Buddh International Circuit)
November 3 Abu Dhabi (Yas Marina)
November 17 United States (Austin)
November 24 Brazil (Interlagos)
* subject to confirmation
temperaturen zijn in Austin in de zomer daar te hoog voorquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef nils7 het volgende:
Waarom wisselen ze Austin niet om met New Jersey dan?\
Maar de kans is groter aan het eind van t jaar dat NJ af is....quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
temperaturen zijn in Austin in de zomer daar te hoog voor
Alleen is de kans op winters weer in New Jersey in november een stuk groter dan in Austin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar de kans is groter aan het eind van t jaar dat NJ af is....
Tjah dat is wel...quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen is de kans op winters weer in New Jersey in november een stuk groter dan in Austin.
Ik denk eerder bij Lotus aangezien hij in Monza met ze in gesprek is geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef JohnB52 het volgende:
Frijns volgend jaar naar Sauber?!?
http://www.f1today.net/nl(...)rverijder-bij-sauber
Ipv Grosjean? Lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk eerder bij Lotus aangezien hij in Monza met ze in gesprek is geweest.
Misschien eens naar iRacing kijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:11 schreef Marks het volgende:
En ik wacht nog op het ultieme racespel:
begin als rookie met karts, en dan afhankelijk van hoe goed je bent, kan je het schoppen tot maximaal F Nippon, Le Mans Series of toch F1, met tussendoor allerlei raceklassen. En crash je, dan moet je ook daadwerkelijk letsel hebben. Dus ga je met 300 rechtdoor in de Eau Rouge, dat voel je (zie Melker) en dan moet je ook races missen. Het moet mogelijk zijn om dat te berekenen, hoe zwaar de crash is, wat voor letsel daar bij kan horen en hoe lang je dan uitgeschakeld bent. En in het ergste geval is er een dodelijk ongeluk, waarna je weer opnieuw moet beginnen met de carriere....
Ook niet goed voor je portemonneequote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Misschien eens naar iRacing kijkenMaar dat is meer simulatie, en je career is echt.. Je hebt ook iets meer concurrenten in je career.
http://en.wikipedia.org/wiki/IRacing.com
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:07 schreef Fiorano het volgende:
Hamilton dus definitief naar Mercedes. De Perez zou in de race zijn voor een stoeltje bij Mclaren
Bron?quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:07 schreef Fiorano het volgende:
Hamilton dus definitief naar Mercedes. De Perez zou in de race zijn voor een stoeltje bij Mclaren
Staat op Nu.nl dat er sterke aanwijzingen zijn blablabla.quote:
http://m.guardian.co.uk/(...)t=sport&type=articlequote:[mobiel http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 28 september 2012 07:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Bron?
ojee dan voor de NL'se kijkersquote:Formule 1 achter decoder
De Formule 1 verdwijnt vanaf komend seizoen vermoedelijk ook in Nederland grotendeels achter de decoder. De betaalzender Sport 1 is momenteel volop in onderhandeling met Formula One Management (FOM) dat over de uitzendrechten gaat. Een woordvoerder van Sport 1 heeft dat bevestigd. "De wil om eruit te komen, is er absoluut.”
Zeker is in ieder geval dat de twintig races vanaf 2013 niet langer bij RTL te zien zullen zijn. RTL7 zendt dit seizoen nog alle races en kwalificaties live uit, inclusief uitgebreide voor- en nabeschouwingen. RTL heeft echter besloten niet meer op de rechten te gaan bieden.
Nederland zou niet het eerste land zijn waar de koningsklasse van de autosport deels van het open net verdwijnt. Vanaf dit seizoen worden de races in Groot-Brittannië nog maar voor de helft bij de BBC uitgezonden, terwijl alle races, trainingen en kwalificaties bij het commerciële Sky Sports zijn te zien. In Italië zijn de races vanaf komend seizoen bij Sky Italia te zien, waar eerder de RAI nog alle races op de buis bracht.
Open net
F1-baas Bernie Ecclestone wil beslist dat de Formule 1 in zoveel mogelijk landen zichtbaar blijft op het open net om de enorme populariteit van de sport niet onder druk te zetten. Daarom zal zo goed als zeker ook voor Nederland een soortgelijke constructie als in Engeland worden uitgewerkt. Dat zal mogelijk inhouden dat alle races live bij Sport1 te zien zullen zijn, terwijl op het open net twee GP’s live worden uitgezonden plus de samenvattingen van alle andere races. RTL zou voor dat deelpakket wel in de markt zijn, evenals SBS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |