Er zijn meer vacatures voor technische mbo 4-mensen(lasser, elektricien, operator) dan voor PhD-posities electrical engineering of solid state physics oid. En als mbo'er verdien je vaak meer dan als postdoc.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Je MBO dipLoma kun je na 4 jaar weer weggooien TS, helemaal in deze skere tijden. Beter ga je door op het HBO en stop je met aanstellen.
Oké ik zal mijn werkgever zeggen dat ik toch waardeloos ben met mijn verzorgende IG diploma en dat ik zo snel mogelijk vrijetijdskunde of SPH ga studeren.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Je MBO dipLoma kun je na 4 jaar weer weggooien TS, helemaal in deze skere tijden. Beter ga je door op het HBO en stop je met aanstellen.
The fuckquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:52 schreef Pandarus het volgende:
Dus je bent autist of 'dom'? Autisten zijn per definitie dom(DSM-IV). Dus die doen mbo of lager.
Om sociaal intelligent te kunnen zijn moet je ten eerste gewoon intelligent zijn.
En ja, een 'properduese', daar heb je niet veel aan op de arbeidsmarkt. Op laaggeschoold werk heb je werkervaring van je stage nodig.
Wat? Je denkt dat geestelijk gehandicapten met een IQ van 75 het goed doen in het onderwijs?quote:
Autisten doen vaak gewoon havo/vwo hoor. Maar opzich heb je wel een punt want ik heb wel vaker artikelen gelezen dat echte autisten door hun stoornis nooit havo/vwo kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:52 schreef Pandarus het volgende:
Dus je bent autist of 'dom'? Autisten zijn per definitie dom(DSM-IV). Dus die doen mbo of lager.
dat. waarom zou je jezelf dit aandoenquote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef CafeRoker het volgende:
Om eerlijk te zijn lijkt het me een regelrechte horror. Zijn er nog andere opties?
uuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:52 schreef Pandarus het volgende:
Om sociaal intelligent te kunnen zijn moet je ten eerste gewoon intelligent zijn.
En ja, een 'properduese', daar heb je niet veel aan op de arbeidsmarkt. Op laaggeschoold werk heb je werkervaring van je stage nodig.
jaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Wat? Je denkt dat geestelijk gehandicapten met een IQ van 75 het goed doen in het onderwijs?
Gaat erom dat sukkels het hele woord 'autist' fout gebruiken. En dat is schijnbaar zo hardnekkig dat je allemaal 'the fuck's krijgt als je het een keer niet fout gebruikt.
Niet zomaar domheid, maar stuitende domheid.quote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Mercer het volgende:
Zolang je tegen domheid kan, is er niets aan de hand.
Jij zegt 'sukkels die het woord verkeerd gebruiken'. Op zijn beurt noemt hij jou een sukkel.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef Pandarus het volgende:
Ik wordt wel alleen uitgescholden door iemand die dronken post, niet leest, niet meer goed kan typen, maar wel 3x achter elkaar kan posten. Wat heb je dan opgeschoond?
Ik praat over 'sukkels', is compleet wat anders. Jij ontkent dat er zoiets bestaat als iets dat 'sukkel' genoemd mag worden? Ik word zelf sukkel genoemd, en ook nog eens duidelijk ten onrechte.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zegt 'sukkels die het woord verkeerd gebruiken'. Op zijn beurt noemt hij jou een sukkel.
Zoveel is er niet aan de hand.
Maak je toch niet zo druk hierom johquote:Op donderdag 25 december 2014 19:48 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Ik praat over 'sukkels', is compleet wat anders. Jij ontkent dat er zoiets bestaat als iets dat 'sukkel' genoemd mag worden? Ik wordt zelf sukkel genoemd, en ook nog eens duidelijk ten onrechte.
Typisch weer fok-tokkies. Maar ja, die bestaan zeker ook niet?
quote:Praktijkonderwijs (PrO)
Het praktijkonderwijs is het laagste niveau voortgezet onderwijs. Het praktijkonderwijs is bedoeld voor leerlingen voor wie het behalen van een diploma in een van de leerwegen van het vmbo te hoog gegrepen is. Deze leerweg is bedoeld voor kinderen met een IQ onder de 80. In het praktijkonderwijs worden leerlingen onderwezen in zaken als zelfstandig wonen en werken en invulling van burgerschap en vrije tijd. Er is in dit type onderwijs geen vastgesteld aantal jaren vastgesteld, maar er bestaat een leeftijdsgrens van 18 jaar.
Ik wordt.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef Pandarus het volgende:
Ik wordt wel alleen uitgescholden door iemand die dronken post, niet leest, niet meer goed kan typen, maar wel 3x achter elkaar kan posten. Wat heb je dan opgeschoond?
A. er zijn ongelofelijk veel gradaties in het autistisch spectrum, meer dan bij welke stoornis dan ook geloof ik. Over autisme is wat dat betreft ook nog niet zoveel bekend. Meestal echter gaat het niet om 'een IQ van 75'. Die autisten heb je ook, maar vaker zijn autisten bovengemiddeld intelligent. Als je zegt dat autisten vaak op een laag niveau terecht komen omdat ze het op school zitten en het leren op die manier niet goed aankunnen heb je een punt, maar te dom? Niet de reden. Tenzij ze dus net dat soort autist zijn met inderdaad dat lage IQ.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Wat? Je denkt dat geestelijk gehandicapten met een IQ van 75 het goed doen in het onderwijs?
Gaat erom dat sukkels het hele woord 'autist' fout gebruiken. En dat is schijnbaar zo hardnekkig dat je allemaal 'the fuck's krijgt als je het een keer niet fout gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |