abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147924476
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Je MBO dipLoma kun je na 4 jaar weer weggooien TS, helemaal in deze skere tijden. Beter ga je door op het HBO en stop je met aanstellen.
Er zijn meer vacatures voor technische mbo 4-mensen(lasser, elektricien, operator) dan voor PhD-posities electrical engineering of solid state physics oid. En als mbo'er verdien je vaak meer dan als postdoc.

Als je het over de dienstensector hebt, tja. Maar er zijn ook zat mbo banen die gewoon op hbo en hoger niet bestaan.

De een heel aantal mbo'ers zijn tokkies, onbetrouwbaar, ondoordacht, komen te laat, etc. Zeker als je hebt hebt over niveau 2 of alleen vapro A oid. Voor werkgevers vaak lastig om goede mbo'ers te vinden. Ze moeten goedkoop zijn, hard werken, niet denken dat ze kunnen doorstromen, maar er is wel vraag na.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pandarus op 24-12-2014 17:51:22 ]
pi_147925411
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Je MBO dipLoma kun je na 4 jaar weer weggooien TS, helemaal in deze skere tijden. Beter ga je door op het HBO en stop je met aanstellen.
Oké ik zal mijn werkgever zeggen dat ik toch waardeloos ben met mijn verzorgende IG diploma en dat ik zo snel mogelijk vrijetijdskunde of SPH ga studeren.

Echt sommige reacties in dit topic. ...
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_147932059
Trouwens TS, doe jezelf een lol, en blijf alsjeblieft weg van het mbo... Ken genoeg mensen die na het vmbo naar mbo-4 zijn gegaan en het idee hebben dat ze op mbo alleen dommer zijn geworden.

Mocht je toch naar het mbo willen gaan, ga dan op zoek naar een goede, serieuze school en niet een of andere school als Roc Leiden Lammenschans waar na elke pauze de hele trap onder peuken en bekertjes ligt. (en de meeste leerlingen tokkie zijn)
pi_147932838
Weet wel, MBO staat gelijk aan de docent de schuld geven voor het halen van een onvoldoende. Weet waar je aan begint.
pi_147943826
Ik zou gaan voor die chimi's :9~

Het grote gedeelte van de types op het mbo:

En zo is de sfeer een beetje:

Irene is bae <3
pi_147943829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:52 schreef Pandarus het volgende:
Dus je bent autist of 'dom'? Autisten zijn per definitie dom(DSM-IV). Dus die doen mbo of lager.

Om sociaal intelligent te kunnen zijn moet je ten eerste gewoon intelligent zijn.

En ja, een 'properduese', daar heb je niet veel aan op de arbeidsmarkt. Op laaggeschoold werk heb je werkervaring van je stage nodig.
The fuck :D.
pi_147949835
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:04 schreef Grunge. het volgende:

[..]

The fuck :D.
Wat? Je denkt dat geestelijk gehandicapten met een IQ van 75 het goed doen in het onderwijs?

Gaat erom dat sukkels het hele woord 'autist' fout gebruiken. En dat is schijnbaar zo hardnekkig dat je allemaal 'the fuck's krijgt als je het een keer niet fout gebruikt.
pi_147950212
quote:
Dus je bent autist of 'dom'? Autisten zijn per definitie dom(DSM-IV). Dus die doen mbo of lager.

Autisten doen vaak gewoon havo/vwo hoor. Maar opzich heb je wel een punt want ik heb wel vaker artikelen gelezen dat echte autisten door hun stoornis nooit havo/vwo kunnen doen.

Alleen wat doen al die autiescholen voor havo vwo dan?
pi_147950248
Je moet een verschil mensen tussen normale mensen die je graag wilt beledigen met het scheldwoord 'autist' en mensen die echt deze aandoening hebben.
  donderdag 25 december 2014 @ 14:19:50 #60
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_147950321
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef CafeRoker het volgende:
Om eerlijk te zijn lijkt het me een regelrechte horror. Zijn er nog andere opties?
dat. waarom zou je jezelf dit aandoen :{
  donderdag 25 december 2014 @ 14:20:24 #61
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_147950342
quote:

Om sociaal intelligent te kunnen zijn moet je ten eerste gewoon intelligent zijn.

En ja, een 'properduese', daar heb je niet veel aan op de arbeidsmarkt. Op laaggeschoold werk heb je werkervaring van je stage nodig.
uuuuuuuuuuuuuuuuuh :')
  donderdag 25 december 2014 @ 14:22:00 #62
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_147950374
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef Pandarus het volgende:

[..]

Wat? Je denkt dat geestelijk gehandicapten met een IQ van 75 het goed doen in het onderwijs?

Gaat erom dat sukkels het hele woord 'autist' fout gebruiken. En dat is schijnbaar zo hardnekkig dat je allemaal 'the fuck's krijgt als je het een keer niet fout gebruikt.
ja

ten tweede ligt die grens op 70

sukkel :')
pi_147951366
Beetje opgeschoond. Netjes discussieren kan prima.
pi_147951429
Ik wordt wel alleen uitgescholden door iemand die dronken post, niet leest, niet meer goed kan typen, maar wel 3x achter elkaar kan posten. Wat heb je dan opgeschoond?
pi_147951456
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Mercer het volgende:
Zolang je tegen domheid kan, is er niets aan de hand.
Niet zomaar domheid, maar stuitende domheid.
pi_147951500
Ik zit op mijn 23ste tussen de 17 jarige op Mbo. Raad het erg af. Puberaal en irritant, stof Is makkelijk en het Is een basisschool idee
pi_147951521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef Pandarus het volgende:
Ik wordt wel alleen uitgescholden door iemand die dronken post, niet leest, niet meer goed kan typen, maar wel 3x achter elkaar kan posten. Wat heb je dan opgeschoond?
Jij zegt 'sukkels die het woord verkeerd gebruiken'. Op zijn beurt noemt hij jou een sukkel.

Zoveel is er niet aan de hand.
pi_147955990
Hier een tegengeluid. Ben 29, bijna 30 en volg sinds afgelopen september een verkort traject op het mbo. Ik vind het prima te doen in mijn klas/school. Tis maar net hoe je er zelf in staat. En doelgericgt bezig blijft, dan blijf je gemotiveerd.
pi_147956137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jij zegt 'sukkels die het woord verkeerd gebruiken'. Op zijn beurt noemt hij jou een sukkel.

Zoveel is er niet aan de hand.
Ik praat over 'sukkels', is compleet wat anders. Jij ontkent dat er zoiets bestaat als iets dat 'sukkel' genoemd mag worden? Ik word zelf sukkel genoemd, en ook nog eens duidelijk ten onrechte.

Typisch weer fok-tokkies. Maar ja, die bestaan zeker ook niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pandarus op 25-12-2014 21:31:41 ]
pi_147956206
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 19:48 schreef Pandarus het volgende:

[..]

Ik praat over 'sukkels', is compleet wat anders. Jij ontkent dat er zoiets bestaat als iets dat 'sukkel' genoemd mag worden? Ik wordt zelf sukkel genoemd, en ook nog eens duidelijk ten onrechte.

Typisch weer fok-tokkies. Maar ja, die bestaan zeker ook niet?
Maak je toch niet zo druk hierom joh

Fijne kerst!
pi_147956235
Wat een kuttopic waarom reageren mensne hier nog
mapima doet zelf praktijkonderwijs

quote:
Praktijkonderwijs (PrO)

Het praktijkonderwijs is het laagste niveau voortgezet onderwijs. Het praktijkonderwijs is bedoeld voor leerlingen voor wie het behalen van een diploma in een van de leerwegen van het vmbo te hoog gegrepen is. Deze leerweg is bedoeld voor kinderen met een IQ onder de 80. In het praktijkonderwijs worden leerlingen onderwezen in zaken als zelfstandig wonen en werken en invulling van burgerschap en vrije tijd. Er is in dit type onderwijs geen vastgesteld aantal jaren vastgesteld, maar er bestaat een leeftijdsgrens van 18 jaar.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_147956452
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef Pandarus het volgende:
Ik wordt.
pi_147962834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef Pandarus het volgende:

[..]

A. er zijn ongelofelijk veel gradaties in het autistisch spectrum, meer dan bij welke stoornis dan ook geloof ik. Over autisme is wat dat betreft ook nog niet zoveel bekend. Meestal echter gaat het niet om 'een IQ van 75'. Die autisten heb je ook, maar vaker zijn autisten bovengemiddeld intelligent. Als je zegt dat autisten vaak op een laag niveau terecht komen omdat ze het op school zitten en het leren op die manier niet goed aankunnen heb je een punt, maar te dom? Niet de reden. Tenzij ze dus net dat soort autist zijn met inderdaad dat lage IQ.
pi_147963728
Klopt gewoon niet wat je zegt. Weet niet uit m'n hoofd wat er nu in de nieuwe DSM V staat, maar zoek het zelf maar uit.

En ja, kort door de bocht; laag iq -> dom. Is dat ook al te politiek incorrect?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')