Ikke lekker meer als jij (Herfkens gedachte)quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Yep, eerlijk zullen we alles stelen.
Zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:29 schreef HeavenSmiles het volgende:
Denken jullie dat het gedoe rondom de ZZP-boete doorslaggevend kan zijn (in negatieve zin) voor de PvdA, of valt dat in jullie ogen wel mee?
Amper een half jaar geleden werd de PvdA nog samen met het CDA doodverklaard en zijn ze in een debatcentrum symbolisch ten grave gedragen: http://www.debalie.nl/artikel.jsp?articleid=419601quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:31 schreef Devv het volgende:
Het enige mooie aan de opkomst van de PvdA vind ik al die gefrustreerde rechtsmenschen op GS. Irritant kutvolk.
ik hoop het zo....quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:29 schreef HeavenSmiles het volgende:
Denken jullie dat het gedoe rondom de ZZP-boete doorslaggevend kan zijn (in negatieve zin) voor de PvdA, of valt dat in jullie ogen wel mee?
Omdat ze wellicht helemaal niet anders kunnen ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:41 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
De VVD heeft de PvdA twee jaar geleden buiten spel gezet dus waarom zou de VVD dit keer wel met de PvdA willen samenwerken?
Ehhhtwitter:Eerdmans twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 17:45:28Samsom schuift zijn leermeester Wouter Bos naar voren als premierskandidaat #hoorik reageer retweet
Waarom zouden ze niet anders kunnen? Rutte heeft 2 jaar geleden gedemonstreerd dat hij bereid is gekke bokkensprongen te maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ze wellicht helemaal niet anders kunnen ?
.
Des te meer reden om hem morgen NIET de regie te geven. Twee jaar een VVD-premier is voor de komende honderd jaar wel weer genoeg....quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:04 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet anders kunnen? Rutte heeft 2 jaar geleden gedemonstreerd dat hij bereid is gekke bokkensprongen te maken.
De PvdA werd buitengesloten en er werd een constructie (nota bene een minderheidscoalitie) in elkaar getimmerd met het CDA en de PVV.
Je weet het nooit met Rutte, dat is in ieder geval een feit.
Ik geloof er ook niks van, maar de gedachte schoot me toevallig gisteren door het hoofd. Ik denk echter dat mensen Samsom premierwaardig genoeg vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Ehhhtwitter:Eerdmans twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 17:45:28Samsom schuift zijn leermeester Wouter Bos naar voren als premierskandidaat #hoorik reageer retweet
![]()
Geloof het niet zo, maar post het maar voor de 'zekerheid'...
En die inside-information komt dan via de rechtse Joost Eerdmans naar buiten? Lijkt me stug... Overigens heeft Bos bewust de politiek verlaten en heeft Samsom zichzelf nadrukkelijk gekandideerd als premier. Ook zei: "Ik stap alleen in een kabinet als dat mijn naam draagt." Ook die opmerking onderstreept zijn ambitie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef ItaloDancer het volgende:
![]()
Ik geloof er ook niets van, maar ook Bos zou ik een prima MP vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef ItaloDancer het volgende:
![]()
Dat is waar. En je gaat ook niet op de vooravond van de verkiezingen iemand anders naar voren schuiven als premierskandidaat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die inside-information komt dan via de rechtse Joost Eerdmans naar buiten? Lijkt me stug... Overigens heeft Bos bewust de politiek verlaten en heeft Samsom zichzelf nadrukkelijk gekandideerd als premier. Ook zei: "Ik stap alleen in een kabinet als dat mijn naam draagt." Ook die opmerking onderstreept zijn ambitie.
Denk het ook. Speciaal voor Eerdmans:quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar. En je gaat ook niet op de vooravond van de verkiezingen iemand anders naar voren schuiven als premierskandidaat.
Ik denk dat Eerdmans inderdaad al een beetje klamme ballen krijgt bij het idee dat de PvdA de grootste wordt morgen
Een beetje een rare redenering, als een gemeente van mening is dat het niet wenselijk is om de winkels op zondag open te hebben, bijvoorbeeld vanwege een grote christelijke gemeenschap, dan kunnen ze het toch juist zelf bepalen met dit voorstel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Rickazio het volgende:
Gemeenten bepalen zelf of winkels op zondag open mogen zijn.
,,Dan gaan sommige gemeenten lastig doen waar men de bijbel nog hoog heeft zitten, waarom niet landelijk bepalen om conflicten te verkomen
En de rest van de gemeenschap moet daar dan maar voor wijken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje een rare redenering, als een gemeente van mening is dat het niet wenselijk is om de winkels op zondag open te hebben, bijvoorbeeld vanwege een grote christelijke gemeenschap, dan kunnen ze het toch juist zelf bepalen met dit voorstel?
Hoe minder decentraal je het regelt, hoe minder mensen er last van hebben. Het liefst zie ik overigens dat de winkelier het zelf mag bepalen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En de rest van de gemeenschap moet daar dan maar voor wijken?
Naast dat is die christelijke gemeenschap is niet 50% of meer
Precies, enige punt is dan alleen dat particulieren dan wel extra lijden ten opzicht van franchisers / landelijke opererende bedrijven. Hier zou de overheid dan wel wat aan moeten doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het liefst zie ik overigens dat de winkelier het zelf mag bepalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |