Dat verwacht ik ook en ik hoop dat Samsom dus zijn rug recht houdt en zegt: ''zoek het maar uit met je rechtse vrienden.''quote:Op zondag 9 september 2012 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als een grootste winnaar. Er is een grootste partij, die in de regel als eerste de besprekingen start. En er is een tweede, enz.
Wat 'gewoonte' was ligt bij deze formatie echter nogal anders, aangezien de Koningin er geen rol meer in speelt.
In de door jou geschetste situatie zeggen CDA en D66 waarschijnlijk "zoek het maar uit met je rooie vrienden, wij bedanken voor de eer".
Zeker een leuke streek. Ik zie veel liever Cohen als premier dan Samsom.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef MakkieR het volgende:
Weetje wat ik een leuke streek zou vinden als de PVDA de grootste werd. Dat Samsom als lijsttrekker Jop Cohen voorsteld als de nieuwe minister president van Nederland. Ik zou het gezicht van Wilders dan wel willen zien haha:)
Het maakt nogal een verschil of je dat met 12 zetels doet, of met 35.quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook en ik hoop dat Samsom dus zijn rug recht houdt en zegt: ''zoek het maar uit met je rechtse vrienden.''
Samsom heeft straks wél te maken met gehaalde zetelaantallen he?quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook en ik hoop dat Samsom dus zijn rug recht houdt en zegt: ''zoek het maar uit met je rechtse vrienden.''
Bron?quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Het land gaat tenonder met de pvda
Ja, het zal verschrikkelijk worden.quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Het land gaat tenonder met de pvda
Ik had het niet durven dromen, maar de kans is reëel. Ik denk dat de PvdA nu betere papieren heeft dan in 2010. De VVD heeft inmiddels zijn kiezers wel bij de PVV en het CDA weggesnoept, terwijl er voor de PvdA nog rek in lijkt te zitten.quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef Paul het volgende:
Jongens wat een voorspellende gave had ik toendertijd he PvdA de grootste
Bron? En kom SVP niet aankakken met grootstedelijke problemen. Die zijn er ook in steden waar een VVD-burgemeester zit, zoals in Den Haag. Grootstedelijke problemen horen bij grote steden.quote:Op zondag 9 september 2012 23:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Genoeg gemeenten lijden er flink onder
Natuurlijk had ik gehoopt dat de SP zou winnen, maar nu dat niet lijkt te gaan lukken, ben ik blij met de winst van de PvdA.quote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het niet durven dromen, maar de kans is reëel. Ik denk dat de PvdA nu betere papieren heeft dan in 2010. De VVD heeft inmiddels zijn kiezers wel bij de PVV en het CDA weggesnoept, terwijl er voor de PvdA nog rek in lijkt te zitten.
De mensen die nu nog over hun stem twijfelen, geven de PvdA de meeste kans op hun stem, heeft Maurice de Hond onderzocht. Zie: http://www.peil.nl/?3623
I hope soquote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het niet durven dromen, maar de kans is reëel. Ik denk dat de PvdA nu betere papieren heeft dan in 2010. De VVD heeft inmiddels zijn kiezers wel bij de PVV en het CDA weggesnoept, terwijl er voor de PvdA nog rek in lijkt te zitten.
De mensen die nu nog over hun stem twijfelen, geven de PvdA de meeste kans op hun stem, heeft Maurice de Hond onderzocht. Zie: http://www.peil.nl/?3623
Dat de PvdA winst boekt, is mooi. Maar dat de VVD nog steeds zo groot is in de peilingen, vind ik verontrustend. Hebben de mensen die daar op dreigen te stemmen soms liggen te slapen? Daar waar de PVV en het CDA electoraal verlies lijden, staat de VVD op lichte winst. Waarom eigenlijk? Wegens het "fantastische beleid" dat er is gevoerd?quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Natuurlijk had ik gehoopt dat de SP zou winnen, maar nu dat niet lijkt te gaan lukken, ben ik blij met de winst van de PvdA.
Als PvdA de grootste partij wordt, geeft dat toch duidelijk aan de Nederland niet tevreden was over de afgelopen twee jaar
In vredesnaam verdiep je in feiten. Hier heb je wat feiten:quote:Op zondag 9 september 2012 23:54 schreef Rickazio het volgende:
In een notendop,,
PvdA gaat altijd smijtend met het duur verdiende belastinggeld om, als het op is, verhogen ze de kosten/belastingen voor midden- en bovenklasse.
Dankzij wanbeleid decennia lang van oa de pvda moesten VVD, CDA en PVV aan de noodrem trekken en vangen daarvoor alle kritiek op
Het is kiezen tussen de blinde of de dove, denk je nou echt dat straatcoach Samsom een goede premier kan worden? Houd je zelf maar lekker voor de gekquote:
Inderdaad, niet alleen de PvdA potverteert, dat doen alle grote partijen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In vredesnaam verdiep je in feiten. Hier heb je wat feiten:
Al die kinderen mag je lekker zelf houden.quote:Op maandag 10 september 2012 00:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, niet alleen de PvdA potverteert, dat doen alle grote partijen.
Met ons geld, en dat van onze kinderen.![]()
Ik heb geen kinderen en wil geen kinderen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Al die kinderen mag je lekker zelf houden.
Ga je op de LP stemmen heiden6? Volgens mij ben je op z'n minst minarchist toch?quote:Op maandag 10 september 2012 00:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en wil geen kinderen.![]()
[ afbeelding ]
Goede vraag.. Misschien omdat Rutte "zo lief lacht" ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat de PvdA winst boekt, is mooi. Maar dat de VVD nog steeds zo groot is in de peilingen, vind ik verontrustend. Hebben de mensen die daar op dreigen te stemmen soms liggen te slapen? Daar waar de PVV en het CDA electoraal verlies lijden, staat de VVD op lichte winst. Waarom eigenlijk? Wegens het "fantastische beleid" dat er is gevoerd?
Nee, geen minarchist, anarchist.quote:Op maandag 10 september 2012 00:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je op de LP stemmen heiden6? Volgens mij ben je op z'n minst minarchist toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |