Volgens de officiële uitslag 68 stemmen. Ze deden dus alleen in Amsterdam mee of zo?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Oja, dit topic ging over NXD. Volgens NRC hebben ze in Amsterdam trouwens 71 stemmen gehaald. De champagne in huize Samlal is inmiddels ontkurkt...
klopt alleen kiesring amsterdam dus ik denk de klasgenoten van die 2 jonge meiden en dan de rest familie en vriendenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens de officiële uitslag 68 stemmen. Ze deden dus alleen in Amsterdam mee of zo?
Met dat stemmenaantal hebben dus alleen de leden zelf en misschien nog hun partners erop gestemd
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef Arth_NL het volgende:
Is dit toch zomaar het tweede geval geworden waarbij het topic over de partij meer posts heeft dan de partij stemmen trok tijdens de verkiezingen.
Iets met belastingontduiking en berouw?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:45 schreef Harlon het volgende:
Waarom oh waarom zou je ff 12500 pieken weggooien?
Verrek jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef Arth_NL het volgende:
Is dit toch zomaar het tweede geval geworden waarbij het topic over de partij meer posts heeft dan de partij stemmen trok tijdens de verkiezingen.
Komt omdat onze kandidatenlijst maar tot 80 gaat...quote:Op zondag 16 september 2012 01:20 schreef 99.999 het volgende:
Gelukkig is deze ellende mij bespaard.
Goh... en al die discussies met VVD'ers die ik heb gehad, waar kwamen die dan vandaan?quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef PKRChamp het volgende:
Waarom zou FOK! een partij moeten hebben? Het is toch alleen maar PVDA en D66 volk wat hier komt posten.
Wat was het eerste eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef Arth_NL het volgende:
Maar daar waren tenminste nog meerdere topics voor nodigquote:Op zondag 16 september 2012 22:35 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Libertarische partij (Deel 15) Met meer posts dan stemmen
In een ander topic had ik ook al wat gezegd over NXD:quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar daar waren tenminste nog meerdere topics voor nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |