SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ook een 3412 alleen kan hem niet meer vinden want toen hadden we nog geen PuushUit mn hoofd was het
IF Henry - IF Gomis
IF Gameiro
NIF Ribery - IF Diarra - IF Cabaya - IF Biabanny
IF Sakho - IF Distin - IF Kaboul
IF Lloris
Wat speelde dat fijn zeg
Wat?quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Daar kun je dus ook weer mee spelen in FUT13 toch?
3-4-2-1 en 3-4-1-2 ook gehad, maar daarbij kreeg ik honderd tegengoals per wedstrijd..kapotgecounterd steeds.quote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
Vinden jullie 3412 of 343 ook fijn?
352 speelt heerlijk, maar is dat ook met andere formaties?
huh?quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Daar kun je dus ook weer mee spelen in FUT13 toch?
quote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik kan niet wachten op de Lindgren vrije trap
Daar kan je niet mee spelen..alleen naar kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Je kan toch met die generations teams spelen in FUT13?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Oke bedankt. 352 is wel baas door die 2 cdm's. Alle ballen die ze dan naar voren rammen naar hun spits, zijn over de grond altijd voor hun.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-4-2-1 en 3-4-1-2 ook gehad, maar daarbij kreeg ik honderd tegengoals per wedstrijd..kapotgecounterd steeds.
Vond je het fijn?quote:
Ow waardeloos, heb ik het verkeerd gelezen dus..quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kan je niet mee spelen..alleen naar kijken
Ik vind 3-4-1-2 fokking baas. Mensen kiezen vaak voor 3-5-2 omdat die wat verdedigender ingesteld is maar ik zeg, YOLO!! Gewoon high/low workrates op de vleugels, verdedigen is toch geen zak aan.quote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
Vinden jullie 3412 of 343 ook fijn?
352 speelt heerlijk, maar is dat ook met andere formaties?
Post je team eens dan?quote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vind 3-4-1-2 fokking baas. Mensen kiezen vaak voor 3-5-2 omdat die wat verdedigender ingesteld is maar ik zeg, YOLO!! Gewoon high/low workrates op de vleugels, verdedigen is toch geen zak aan.
Ha n00bquote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ow waardeloos, heb ik het verkeerd gelezen dus..
Ja, al kan het ook komen omdat MLS wat overpowered isquote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt. 352 is wel baas door die 2 cdm's. Alle ballen die ze dan naar voren rammen naar hun spits, zijn over de grond altijd voor hun.
[..]
Vond je het fijn?
Ik geil op vleugels, naar binnen komen en schieten, of lekker crossen. Maar 433 werd steeds mijn middenveld overlopen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, al kan het ook komen omdat MLS wat overpowered is
Nergens voor nodig dit.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Haha ja bedankt, net of jou dat nooit overkomt!
Dit wist ik al toevalligquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Haha ja bedankt, net of jou dat nooit overkomt!
Nice one! Ben zelf zo dislecties als de pest...quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Analfabeten pesten.
Dat meen je toch niet he? Word jij niet compleet overlopen?quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het liefst wissel ik m'n twee CM's ook gelijk voor twee met high/med workrates ipv med/high.
Gek dat dat team lekker speelt zeg.quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het liefst wissel ik m'n twee CM's ook gelijk voor twee met high/med workrates ipv med/high.
Moi, ik blijf maar hopen dat ik zo'n zelfde team in elkaar weet te flansen in FUT 13...quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij neemt je in de zeikquote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nice one! Ben zelf zo dislecties als de pest...
No offence to GJE!
Deze man is goed jonge. Ik verlies vaakquote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he? Word jij niet compleet overlopen?
Verder 1 bazen team
Balans is overratedquote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gek dat dat team lekker speelt zeg.
Het was sarcastisch. Als je met zoeen team niet kan winnen.quote:
Gewoon op de helft van de tegenstander blijven!quote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Verder 1 bazen team
Zoek je fittie ofwaquote:Op zondag 9 september 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik neem hem helemaal niet in de zeik
Wat lul jij nou weer allemaal.
Ach de waarheid moet af en toe verteld worden. Kijk als je na een jaar tips krijgen nog steeds zo'n kut fut teampje hebt, mag dat best gezegd worden!quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weet ik
Wil alleen zelf mensen niet afzeiken om hun onkunnen!
Als je goed genoeg bent kun je gewoon keihard domineren. Zo is dat in het echt ook, neem Ajax als voorbeeld, tegen kleine ploegen spelen ze met drie aanvallend ingestelde middenvelders en lukt het prima, maar tegen grotere ploegen kan dat nietquote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Verder 1 bazen team
Zo'n team heb ik wel graag tegen, maar dan wat minder, maar dezelfde balans. op de counter spelen, en gewoon meteen lange bal.quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gewoon op de helft van de tegenstander blijven!
Klopt!quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent kun je gewoon keihard domineren. Zo is dat in het echt ook, neem Ajax als voorbeeld, tegen kleine ploegen spelen ze met drie aanvallend ingestelde middenvelders en lukt het prima, maar tegen grotere ploegen kan dat niet
2012?quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Alleen nog even een leuke RM of LM vinden.
[ afbeelding ]
12.quote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
2012?
Of is de demo van 2013 al uit?
2013 komt pas in decemberquote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
2012?
Of is de demo van 2013 al uit?
Sowieso Hamsik en Zuniga opstellen johquote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef marcie216 het volgende:
Misschien wel Napoli op H2H
en dan 343
De sanctis
---- Cannavaro ----------
Maggio - Inler - ......... - ...........
Vargas - Cavani - Lavezzi
Oja, ik wist die niet meer!quote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso Hamsik en Zuniga opstellen joh
Eigenlijk RM, maar staat IRL meestal LM tegenwoordig.quote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oja, ik wist die niet meer!
Hamsik naat Inler, en Zuniga is een?
Ah oke :quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eigenlijk RM, maar staat IRL meestal LM tegenwoordig.
Jammer dat ze er niet de goede verdedigers voor hebben..Ook wel belangrijk. Cannavaro is fucking traag en Britos en Campagnaro zijn ook vrij traag. IRL hebben ze nu Gamberini gehaald maar daar heb je niks aan met H2H nogquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke :
De sanctis
---- Cannavaro ----------
Maggio - Inler - Hamsik - Zuniga
Vargas - Cavani - Lavezzi
Best nais!
Moet gewoon even kijken of er een goede Rb/LB is die dan CB kan. Verder is in H2H pees veel minder belangrijk dan in Fut.quote:Op zondag 9 september 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet de goede verdedigers voor hebben..Ook wel belangrijk. Cannavaro is fucking traag en Britos en Campagnaro zijn ook vrij traag. IRL hebben ze nu Gamberini gehaald maar daar heb je niks aan met H2H nog
Ga je de komende 2 weken dan nog zoveel h2h doenquote:Op zondag 9 september 2012 21:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moet gewoon even kijken of er een goede Rb/LB is die dan CB kan. Verder is in H2H pees veel minder belangrijk dan in Fut.
Vandaag ook paar potjes gedaan. Vind het wel leukquote:Op zondag 9 september 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je de komende 2 weken dan nog zoveel h2h doen?
Die hebben ze ook niet. Pace is minder belangrijk, maar een 3atb met 63, 58 en 65 pace is gewoon kut. Je kan wel LM Dossena LCB en Zuniga RCB zetten. Kunnen allebei wel goed verdedigen en speelde op de back voordat Napoli IRL 3atb ging spelen. Maggio kan ook..die kan tenminste koppen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moet gewoon even kijken of er een goede Rb/LB is die dan CB kan. Verder is in H2H pees veel minder belangrijk dan in Fut.
Dankje!quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hebben ze ook niet. Pace is minder belangrijk, maar een 3atb met 63, 58 en 65 pace is gewoon kut. Je kan wel LM Dossena LCB en Zuniga RCB zetten. Kunnen allebei wel goed verdedigen en speelde op de back voordat Napoli IRL 3atb ging spelen. Maggio kan ook..die kan tenminste koppen.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Manke het volgende:
[..]
omschrijving kan geen kwaad lol
een gast die zit te schijten op de borst van een vastgebonden baby
nog nooit zoiets zieks gezien
waar komt dit uitquote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Denk je dat je intussen alles wel zo'n beetje gezien hebt..
[..]
Klik op de quote danquote:
ik!quote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
Als er nog iemand op de xbox een potje wil doen, ik ben zo online
GT: Barbathor
Ja haha, deze is vet oud man, maar blijft geniaal.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Moet elke keer weer lachen als ik deze zie
Opgenomen en gepost vanuit mijn magnetron.
Ik moet ook iedere keer weer lachen om ditquote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja haha, deze is vet oud man, maar blijft geniaal.
Ik verkocht deze Falcao 3 dagen geleden voor 325k en gisternacht voor 329k.quote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef pascal08 het volgende:
Hier valt makkelijk 10k winst uit te halen, heb alleen de coins niet op dit moment.
[ afbeelding ]
Dezelfde?quote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik verkocht deze Falcao 3 dagen geleden voor 325k en gisternacht voor 329k.
Nee, FUTWIZquote:
Alleen eerst een account aanmaken..quote:Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
www.futwiz.com
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1913589.page;jsessionid=8D53D55E718098CFADEFC3D9AF50C0C1
[ afbeelding ]
Kan jij op de server komen dan?quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Ik zou kunnen stellen dat TOTY RvP aardig kan schieten.
@Pascal ik kan nu.
Misschien iets met futhead/fifa te maken?quote:Op zondag 9 september 2012 21:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom zegt ie dat mijn emailadressen al in gebruik zijn?
Bij mij ook.quote:Op zondag 9 september 2012 21:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom zegt ie dat mijn emailadressen al in gebruik zijn?
Netjes, maar hij vraagt om de inlogcodes van je EA account..quote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij ook.Ik heb wel een account aangemaakt zonder een wachtwoord in te vullen, hoe vind je die?
Nope, wil me account graag zelf houden xDquote:Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
Heeft er al iemand ingelogd met z'n EA account?
Dan ben je toch gewoon een mongool als je dat doetquote:Op zondag 9 september 2012 21:43 schreef Jonnsie het volgende:
Login to your FUTWIZ account
Login to your FUTWIZ account below. By logging in, you will be able to play Draft, access favourites and your squads.
If you don't have an account, you can create one over there --->
To access all of our features you can login to your EA Account through your user control panel! That enables access to some really cool stuff y'know?
Tuurlijk zijn die er, anders zouden ze zulke sites niet meer maken. Ik kan wel je dure spelers dupliceren als je wilt?quote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nope, wil me account graag zelf houden xD
Zullen er echt zulke sukkels zijn
hehe correctquote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon een mongool als je dat doet
Fock yeah! Je hebt niet toevallig een Cristiano Ronaldo TotY en Messi TotY of welquote:Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er, anders zouden ze zulke sites niet meer maken. Ik kan wel je dure spelers dupliceren als je wilt?
quote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon een mongool als je dat doet
quote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nope, wil me account graag zelf houden xD
Zullen er echt zulke sukkels zijn
gasten zijn ook mods op ea forum volgens mij, zal wel betrouwbaar zijn.quote:We aren't expecting everyone to trust us.
I have personally coded 90% of the site, including the EA logins, and have invested a lot of money into security and a very very good server.
If we were here to scam, we wouldn't have taken 2 months of hard, ball busting work to do it.
I hope you find the other parts of the site useful, though. We're here to help the community, not hinder it.
Even FUT13 afwachten dan, hopen dat UltimateDB gewoon weer update, dan gebruik ik die wel gewoon!quote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
gasten zijn ook mods op ea forum volgens mij, zal wel betrouwbaar zijn.
Niet dat ik ooit ergens zal inloggen met mn ea gegevens buiten de ea site
http://fut13.ultimatedb.nl/quote:Op zondag 9 september 2012 21:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Even FUT13 afwachten dan, hopen dat UltimateDB gewoon weer update, dan gebruik ik die wel gewoon!
Ik gebruik ook alleen maar UDB, maar ook die zit vol met bugs. FUTHead is leuk voor de squad builder, maar meer ook niet.quote:Op zondag 9 september 2012 21:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Even FUT13 afwachten dan, hopen dat UltimateDB gewoon weer update, dan gebruik ik die wel gewoon!
Probeer gewoon, er gebeurd heus niets.quote:Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Futwiz ziet er geniaal uit,kan echt veel als je eenmaal met je EA account inlogt, maar ik vertrouw het niet 100%
Hoe weet jij dat nou? Zit jij soms met de servers te kloten?quote:Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
Pascal als je nou gewoon dashboard kan je er zo weer in...
Doe het lekker zelfquote:Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer gewoon, er gebeurd heus niets.
Er gebeurde toch niets?quote:Op zondag 9 september 2012 21:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb veel te verliezen, jij niet.
Reageer er gewoon niet meer op, hij loopt je duidelijk te trollen en hoopt dat je gescammed word.quote:
Komt gewoon van een mod af van EA forum, daarom postte ik ook de link erbij. Heb zelf de site nog amper bekeken, kwam hem net tegen.quote:
wordt*quote:Op zondag 9 september 2012 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Reageer er gewoon niet meer op, hij loopt je duidelijk te trollen en hoopt dat je gescammed word.
Vroeg je straks ook al, toen kreeg je een reactie en beloofde je te dm'en toch?quote:Op zondag 9 september 2012 21:57 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog coins verkoopt ps3?
Ben benieuwd naar de prjis..
Het is gewoon safe hoor, worstenbroodje.quote:Op zondag 9 september 2012 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Reageer er gewoon niet meer op, hij loopt je duidelijk te trollen en hoopt dat je gescammed word.
Tegen mij ook al. Hij is gewoon een sweaty bitch.quote:Op zondag 9 september 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
90' minuut sweaty verloren van Crook met 1-0
Clubben?quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tegen mij ook al. Hij is gewoon een sweaty bitch.
Die man wint altijd in blessuretijdquote:Op zondag 9 september 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
90' minuut sweaty verloren van Crook met 1-0
Terwijl hij best wel slecht isquote:
quote:De wedstrijd van Oranje in en tegen Hongarije staat dinsdag onder leiding van Pedro Proença. De 41-jarige Portugees leidde eerder dit jaar de EK-finale tussen Spanje en Italië.
Naast het EK bracht Proença dit jaar ook de finale van de Champions League tussen Bayern München en Chelsea, die na strafschoppen door de club uit Londen werd gewonnen, tot een goed einde. Hij floot nog nooit een wedstrijd van het Nederlands elftal.
In het Puskás Ferenc stadion in Boedapest wordt de Portugees geassisteerd door zijn landgenoten Bertino Cunha Miranda en José Tiago Garcias Bolinhas Trigo. João Carlos Santos Capela is vierde man.
quote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Zit dat topic over de site een beetje door te bladeren op EA forum, zitten wel echt toffe dingen in hoor
[ afbeelding ]
Is dit een vraag/verzoek of hoe moet ik dit zien?quote:Op zondag 9 september 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
Ik wil even 2 leuke teams 155K heb ik en IF Ronaldinho moet in 1 van de teams.
Spelers die niet gebruikt mogen worden
Vertonghen, van der Wiel.
Alleen goud mag of beide teams moeten goud zilver zijn.
O en spelers die ik al heb en dus ook niet mogen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eis!quote:Op zondag 9 september 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dit een vraag/verzoek of hoe moet ik dit zien?
quote:Op zondag 9 september 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
Ik wil even 2 leuke teams 155K heb ik en IF Ronaldinho moet in 1 van de teams.
Spelers die niet gebruikt mogen worden
Vertonghen, van der Wiel.
Alleen goud mag of beide teams moeten goud zilver zijn.
O en spelers die ik al heb en dus ook niet mogen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op zondag 9 september 2012 22:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Godverdomme ik was precies hetzelfde aan het maken
Lekker magnum, om nom nomquote:
Dat betekent infantiele mensen denken hetzelfde?quote:
Nee, Georgia Motor Trucking Association.quote:Op zondag 9 september 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat betekent infantiele mensen denken hetzelfde?
quote:Op zondag 9 september 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat betekent infantiele mensen denken hetzelfde?
Jeetje wat een kek team. Bedankt!quote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef wieisboos het volgende:
Oke vandermar ik heb een goede team voor je gemaakt iedreen 9 chem groetjes
[ afbeelding ]
Plet is wel een baas hoorquote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Pace abuse.quote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Waar was jij de laatste tijd?quote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jeetje wat een kek team. Bedankt!
Groetjes en tot volgende week!
school!quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar was jij de laatste tijd?
quote:
Watdanquote:
Door crook?quote:Op zondag 9 september 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs is bang dat je door Crook en ondergetekende niet goed slaapt!
Ja weet ik, maar waarom zou ik om hem wakker moeten liggen dan?quote:
Omdat hij je pest volgens M!quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar waarom zou ik om hem wakker moeten liggen dan?
Ik lig er alleen wakker van als mijn aandelen kelderen in waarde
quote:
Geen last vanquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik had zoiets, maar kwam er niet helemaal uit.
ronaldinho heeft gewoon 9 chem als cf. Waarschijnlijk ook te duur, maar ja.
Ik ben zelf een Hollandse Badr Hari manquote:Op zondag 9 september 2012 22:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gewoon de FOK! knokploeg inschakelen, GJE.
quote:Op zondag 9 september 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]eindelijk een respectabel team! Jammer dat het kut is
Teams maken voor dat mannetje is ook hopeloos. Maak je iets goeds noemt hij het kut en komt hij vervolgens met een team dat zelfs Dudeweiser hier niet zou durven posten.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Hollandse Badr Hari man
Maak dan zelfs eens een leuk team voor 70K, oh nee, is toch een kut teamquote:Op zondag 9 september 2012 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Teams maken voor dat mannetje is ook hopeloos. Maak je iets goeds noemt hij het kut en komt hij vervolgens met een team dat zelfs Dudeweiser hier niet zou durven posten.
quote:Op zondag 9 september 2012 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Teams maken voor dat mannetje is ook hopeloos. Maak je iets goeds noemt hij het kut en komt hij vervolgens met een team dat zelfs Dudeweiser hier niet zou durven posten.
quote:
Ga je mond spoelen.quote:
quote:
quote:
Bijna iedereen bij meinwehkampf, maar daar is hij uitverkochtquote:Op zondag 9 september 2012 23:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar hebben jullie FIFA 13 ultimate edition gepreorderd?
Holyquote:Op zondag 9 september 2012 23:01 schreef pascal08 het volgende:
Deze man lijkt me wel scary as fuck om zomaar te ontmoeten.![]()
[ afbeelding ]
Nee joh, Buttner likes to kom en gif crosses.. Dat is veel beter.quote:Op zondag 9 september 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
van aanholt maar ipv Buttner
godver, veel te duur. Michu moet er dan maar uit en buttner ook.
Ook niet zeggen wie het is ofzoquote:Op zondag 9 september 2012 23:29 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Zilver, holy shit. Ik vind nu opeens zieke spelers aan het einde van FUT 13
Ook deze andere zilver
[ afbeelding ]
Hier zullen ze wel al lang bekend zijn
"Zilver, holy shit. Ik vind nu opeens zieke spelers aan het einde van FUT 13quote:
back to the future enzoquote:Op zondag 9 september 2012 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUT 13, nog een heel jaar om uit te zoeken.
Oeps ik bedoelde aan het einde van FUT 12. maar het zijn http://www.futhead.com/12/player/3122 en http://www.futhead.com/12/player/6487quote:
Wakaso niet kennenquote:Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oeps ik bedoelde aan het einde van FUT 12. maar het zijn http://www.futhead.com/12/player/3122 en http://www.futhead.com/12/player/6487
Oh die zijn allebei wel bekend ja. Best vaak gebruikt in hybrids hier..heb er zelf nooit mee gespeeldquote:Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oeps ik bedoelde aan het einde van FUT 12. maar het zijn http://www.futhead.com/12/player/3122 en http://www.futhead.com/12/player/6487
Kende hem wel maar nooit een team met hem gehadquote:Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wakaso niet kennenbeesten CDM hij.
fake asianquote:
Die moonwalkende vogel is geniaal. Dat is zijn paringsdans.quote:Op zondag 9 september 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Deze is ook vet, compilatiefilmpje met Gangnam style
Heb jij een eigen winkelcentrum? #Rich asiansquote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja is niet leuk meer. Je hoort hem zelfs in mn winkelcentrum.
http://www.ricevillageonline.com/quote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij een eigen winkelcentrum? #Rich asians
Ik hoor hem zelfs in xbox live partiesquote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja is niet leuk meer. Je hoort hem zelfs in mn winkelcentrum.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Leiden- Macoumba Kandji heeft zijn contract getekend bij FC Brigadier. Hij komt over van Stoereboiis FC, waar hij mocht vertrekken.
Nadat bekend werd dat Macoumba Kandji mocht vertrekken bij Stoereboiis FC, duurde het niet lang voordat FC Brigadier een bod op tafel legde voor de jonge, talentvolle Kandji.
De prijs die Stoereboiis FC verlangde, schijnt rond de 19 miljoen euro te liggen, waaraan voldaan is door FC Brigadier.
M. Kandji over zijn transfer:
Het is een droom die uitkomt, als kleine jongen wilde ik altijd al naar FC Brigadier, sliep zelfs in een pyjama van hen. Dat dit dan nu gebeurt, is natuurlijk fantastisch. Mijn oude club zal ik niet snel vergeten, ik heb een hoop aan hen te danken. Ooit hoop ik nog terug te keren op het oude nest, maar voor nu concentreer ik me op de toekomst.
Kandji zal bij FC Brigadier clubgenoot worden van Berbathorb, RijstBal, Crook en Mathijs.
Ik baal ervan dat Overtoompje geen Nederlander meer is..volgend jaar dan maar Duarte ofzo proberen als ik mijn duo El Kabir - Castaignos wil herenigen in 3-5-2..quote:Op zondag 9 september 2012 23:38 schreef Vijf_voor het volgende:
volgens fut13udb is narsingh 77. Hopelijk wordt het nog een silver.
Altijd kut als je net denkt van je kiespijn af te zijn en het na een week ineens weer terug isquote:Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Jeetje, je zou iets met schrijven moeten doen en iets met grapjes
Nog 20 minuten en ik ben weer een week weg. Ik zal jullie ook niet missenop een enkeling na
Blijf maar weg dikke.quote:Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Jeetje, je zou iets met schrijven moeten doen en iets met grapjes
Nog 20 minuten en ik ben weer een week weg. Ik zal jullie ook niet missenop een enkeling na
quote:Op zondag 9 september 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd kut als je net denkt van je kiespijn af te zijn en het na een week ineens weer terug is
quote:
Dat zei je moeder gister anders niet.quote:
Goh was het trio met Mathijs lekker want die was er ook al gister...quote:Op zondag 9 september 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister anders niet.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goh was het trio met Mathijs lekker want die was er ook al gister...
quote:
Helemaal niet?quote:Op zondag 9 september 2012 23:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goh was het trio met Mathijs lekker want die was er ook al gister...
In de party zat je nog stoer te doen over Rijst zijn moeder.quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helemaal niet?
Gisteren was ik hele dag gewoon in Eindhoven hoor.
O, kan ik me niet herinneren. Ach jaquote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
In de party zat je nog stoer te doen over Rijst zijn moeder.
Wil je pics?quote:Op zondag 9 september 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
Altijd over iemand anders zijn moeder lullen. Hebben jullie geen eigen moeder?
quote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
Ik vond haar maar vies, het is dat het goed betaald, anders...
Zeggen dat je je eigen moeder hebt beneukt is niet echt grappigquote:Op zondag 9 september 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
Nope, 2 vaders. Is wel makkelijk, als iemand zegt ik heb je moeder geneukt dan weet ik precies wie wel van een Jos Brinkie houdt.quote:Op zondag 9 september 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
Jij kreeg je melk uit een andere edele deel?quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, 2 vaders. Is wel makkelijk, als iemand zegt ik heb je moeder geneukt dan weet ik precies wie wel van een Jos Brinkie houdt.
Ja inderdaad, ik geloof er geen snars van.quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds ik hem ken zit hij er al over op te scheppen
Jup, gewoon een melkflesje. Veel makkelijker dan aan iemand zijn tiet te hangen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij kreeg je melk uit een andere edele deel?
quote:Op zondag 9 september 2012 23:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij kreeg je melk uit een andere edele deel?
Ik kan hem echt op Expert, nou ja 3x gehaald ofzoquote:Op zondag 9 september 2012 20:14 schreef Fuszy het volgende:
als ik dit kan op mijn gitaar, dan ben ik echt een baas. Heb nog steeds nachtmerries als ik aan guitar hero terug denk.
FYP.quote:Op zondag 9 september 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, gewoon een melkflesje. Veel makkelijker dan aan iemand haar tiet te hangen.
Serieus? Kan jij een keer die achievement halen voor mij?quote:Op zondag 9 september 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hem echt op Expert, nou ja 3x gehaald ofzo
Uit het nietsquote:Op zondag 9 september 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hem echt op Expert, nou ja 3x gehaald ofzo
Ik heb 2 vaders, remembah?quote:
Dat schrijf ik ook nergens.quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar dan nog hebben mannen geen tieten waar melk uit komt.
Hoe wil je dat doen dan? Ik heb die intro een paar keer met geluk gehaald, want ik kan niet tappen. De rest van het nummer kan ik zonder moeite halen (al heb ik al heel lang geen GH3 meer gespeeld)quote:Op zondag 9 september 2012 23:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Serieus? Kan jij een keer die achievement halen voor mij?
Gewoon een keertje langskomen. Ik heb ook een drumstel, die mag je dan gelijk meenemen, want ik doe er geen fuck mee.quote:Op zondag 9 september 2012 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen dan? Ik heb die intro een paar keer met geluk gehaald, want ik kan niet tappen. De rest van het nummer kan ik zonder moeite halen (al heb ik al heel lang geen GH3 meer gespeeld)
Ik was ook alles aan het teruglezen omdat ik beneden FUT ging doen en dat ging niet echt goed.quote:
Ik heb zelf al 1 en ik drum ook op Expert, ik heb alleen geen double bass en hele snelle nummers kan ik ook nietquote:Op zondag 9 september 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een keertje langskomen. Ik heb ook een drumstel, die mag je dan gelijk meenemen, want ik doe er geen fuck mee.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij mag ook komen Tim. Toefjes en Lindgren ook.
lulquote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij mag ook komen Tim. Toefjes en Lindgren ook.
Ik bak er echt helemaal niks van. Ik was al heel blij dat ik die 1000 note streak een keer gehaald heb. Maarja, ik ben dan ook echt een a-muzikale droplul.quote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was ook alles aan het teruglezen omdat ik beneden FUT ging doen en dat ging niet echt goed.
[..]
Ik heb zelf al 1 en ik drum ook op Expert, ik heb alleen geen double bass en hele snelle nummers kan ik ook niet
Maar zoals ik al zei, ik weet niet of ik het nummer nu nog kan.
quote:
Ik dacht vroeger ook dat het onmogelijk was maar ik heb een aantal jaren geleden veel gespeeld waardoor ik snel beter werd. Helaas word ik bij FUT niet meer beter want ik was vandaag slecht.quote:Op zondag 9 september 2012 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik bak er echt helemaal niks van. Ik was al heel blij dat ik die 1000 note streak een keer gehaald heb. Maarja, ik ben dan ook echt een a-muzikale droplul.
Ik krijg altijd kramp van dat kleine kutgitaartje.quote:Op maandag 10 september 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook dat het onmogelijk was maar ik heb een aantal jaren geleden veel gespeeld waardoor ik snel beter werd. Helaas word ik bij FUT niet meer beter want ik was vandaag slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 00:07 schreef n0ir het volgende:
Ik heb net weer een email van m'n oma gekregen:Dat filmpje toevallig gisteren ofzo weer gekeken waar al die life hacks in staan..zitten echt geniale dingen tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
dafuqquote:Op maandag 10 september 2012 00:03 schreef Rijst het volgende:
Wat is deze
http://www.wowwiki.com/Vandermar_Village
ja dus. Morgen even maken.quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit origineel genoeg?
Weinig pacequote:
quote:Op maandag 10 september 2012 00:07 schreef n0ir het volgende:
Ik heb net weer een email van m'n oma gekregen:Ik ga stuk hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch niet echt van je oma hè?
Dat zei je moeder ook vannachtquote:Op maandag 10 september 2012 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Zabba Zabba die tu do piepie tu ba tota
Ha dit is echt van m'n oma.quote:Op maandag 10 september 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier.Dit is toch niet echt van je oma hè?
quote:Op maandag 10 september 2012 00:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ha dit is echt van m'n oma.
Sinds dit emailtje op 1 mei 2010
[ afbeelding ]
heeft ze me 201 emails gestuurd, waarvan wel 198 doorstuurmailtjes met foto's en powerpoints die bejaarden blijkbaar nog steeds naar elkaar sturen alsof het 1998 is.Ik lees ze bijna nooit
Jouw oma.quote:Op maandag 10 september 2012 00:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ha dit is echt van m'n oma.
Sinds dit emailtje op 1 mei 2010
[ afbeelding ]
heeft ze me 201 emails gestuurd, waarvan wel 198 doorstuurmailtjes met foto's en powerpoints die bejaarden blijkbaar nog steeds naar elkaar sturen alsof het 1998 is.Ik lees ze bijna nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |