Zet dan 49ers - packers aanquote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Guard het volgende:
Af die stream met de Panthers, ik krijg er gewoon slechte zin van...
Ik zou Flacco opstellen, Big Ben zijn O-line is banged up.quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef trance_fan het volgende:
Zit nog met 1 probleem in mijn fantasy team. Flacco of Roethlisberger als starter. Projections zijn ongeveer hetzelfde.
[..]
Zet dan 49ers - packers aan
Ok tnx. Had em zelf ook al als starter gezet.quote:Op zondag 9 september 2012 23:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zou Flacco opstellen, Big Ben zijn O-line is banged up.
Duh die staat ook aan op de tv.quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef trance_fan het volgende:
Zit nog met 1 probleem in mijn fantasy team. Flacco of Roethlisberger als starter. Projections zijn ongeveer hetzelfde.
[..]
Zet dan 49ers - packers aan
ze hebben volgens mij al bijna 100 yards penaltyquote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Duh die staat ook aan op de tv.
Refs zijn iig geen Packers fans
Taken was erg spannend jaquote:Op zondag 9 september 2012 23:30 schreef PirE het volgende:
Taken 2, hopelijk is die net zo goed als deel 1
dat die gast op z'n enkel ging staan kwam ook omdat hij z'n been omhoog deed en die 49er er overheen struikelde.quote:Op zondag 9 september 2012 23:30 schreef rgras het volgende:
Finley moet niet zeiken, hij probeerde zelf bij die kerel op de nek te klimmen.
Beter als Peyton iddquote:
Ja, die kwam net ook voorbij. Ik kon de helft niet verstaanquote:
Badass accent. Die Rodgers commercials snap ik niet zo. Waarom zou je je eigen ding zo uitleveren?quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, die kwam net ook voorbij. Ik kon de helft niet verstaan![]()
.
Rodgers doet ook veel commercials en ik zag Eli al als fee voorbijkomen![]()
![]()
Stiekem blijft dan ook één van mijn favoriete dingen tijdens opening weekend. Alle nieuwe, foute reclames met de spelers.quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, die kwam net ook voorbij. Ik kon de helft niet verstaan![]()
.
Rodgers doet ook veel commercials en ik zag Eli al als fee voorbijkomen![]()
![]()
Hij past er net in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |