quote:Op zondag 9 september 2012 20:29 schreef PirE het volgende:
En bedankt, dat geld op de Skins ben ik nu wel kwijt met zo'n jinx TT![]()
Ik stuur wel een factuur, wil je in termijnen betalen of maak je het direct over?quote:
Termijnen graag.quote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik stuur wel een factuur, wil je in termijnen betalen of maak je het direct over?
Nee TB kan niet tellen..quote:Op zondag 9 september 2012 20:40 schreef Boe-man het volgende:
Heeft Stafford nu al 4 interceptions??
Elke call tegen de Saints is terecht. Goede call van de replacementsquote:
Slechte call, was gewoon geen PI, jouw persoonlijke antipathie tegen de Saints ten spijtquote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Elke call tegen de Saints is terecht. Goede call van de replacements![]()
Bij mij hielp het om de stream vast te zetten op één kwaliteit en niet op 'best available'. Op 800 is alles nog perfect te volgen zonder gehaper.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef PirE het volgende:
Bufferfest tijdens de gamestream. In de betaalde periode had ik dat nooit.
Letterlijk en figuurlijk laten lopen....quote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef Dos37 het volgende:
Colt laten het nu wel heel erg lopen. 14-31 Chicago
Ik kijk nu ook gewoon een game en kijk redzone wel als hij verkijgbaar is in de archive.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Guard het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat gebuffer op redzone, gewoon een game volgen nu maar.
Hier hetzelfde. Heb nog ff een Redzone stream opgezocht op Firstrow, maar zit nu maar einde van Skins vs Saints te kijken.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Guard het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat gebuffer op redzone, gewoon een game volgen nu maar.
En ongeveer een halve tot hele minuut op ESPNA op tv.quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Heb nog ff een Redzone stream opgezocht op Firstrow, maar zit nu maar einde van Skins vs Saints te kijken.
Had ook het idee dat de Gamepass stream echt zwaaar achter liep. Zeker vijf minuten op de stream van Firstrow
Je bedoelt Skins tegen Saints op EPSN? Dat maakt me niet zoveel uit. Ben wel gewend dat de streams iets achter lopen, maar bij Redzone was het niet meer te volgen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
En ongeveer een halve tot hele minuut op ESPNA op tv.
Ja die.quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Je bedoelt Skins tegen Saints op EPSN? Dat maakt me niet zoveel uit. Ben wel gewend dat de streams iets achter lopen, maar bij Redzone was het niet meer te volgen.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef trance_fan het volgende:
En wat gaan we zometeen kijken?
Packers?
49ersquote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef trance_fan het volgende:
Packers?
No doubt! Maar inderdaad voor de 49ersquote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef trance_fan het volgende:
Packers?
Heb vandaag, puur toevallig overigens, een packers shirt aanquote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef trance_fan het volgende:
Packers?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |