Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is ook ranzig, maar dan op een geile manier.
ik snap het wel hoor, in mijn gevalquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit zo'n last van.
nja dat vind ik eerlijk waar ook altijd heel lastig hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, pff tsja. Ik heb vooral moeite met inschatten of iemand mij leuk vindt of aardig.
hier niet, voor zover ik weet.. wel in andere sc'squote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, serieus. Volgens mij postte Rokje hier ook al wel eerder, in een vorig leven of zo. En Heloef, die komt overal langs.
there there sb, het komt wel goed.. ik doe niks hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik hoopte dat je fobo minder eng zou zijn maar ik schrik me kapot. Ik doe wel mijn naam eer aan
mohquote:
dat was vast de grapquote:
Hoeft ook niet hoor!quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom ook niet naar een meet gaan, veels te eng
maak je niet druk hoor, mij zul je niet op meets tegenkomenquote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom ook niet naar een meet gaan, veels te eng
Oh, dat dacht ikquote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier niet, voor zover ik weet.. wel in andere sc's
Ik vind het vooral verrassend dat piepschuim kan schimmelen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.
ja of ik ben het vergetenquote:
dat is helemaal nieuw, net op de marktquote:Op zondag 9 september 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verrassend dat piepschuim kan schimmelen.
Beschimmeld piepschuim niet, maar een bepaalde mate van vunzigheid wel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.
Heee, jij maakt die vergelijkingquote:Op zondag 9 september 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beschimmeld piepschuim niet, maar een bepaalde mate van vunzigheid wel.
Ik heb leuk contact met 1 misschien 2 maar geen idee wat ze nu van mij vinden.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor, in mijn geval
[..]
nja dat vind ik eerlijk waar ook altijd heel lastig hoor.. dus daarin ben je niet de enige
Dat moet ik in huis halen!quote:Op zondag 9 september 2012 19:50 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat is helemaal nieuw, net op de markt
Goed idee. Ik wil ook altijd dingen in huis hebben die schimmelen.quote:
dat is ook heel moeilijkquote:Op zondag 9 september 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb leuk contact met 1 misschien 2 maar geen idee wat ze nu van mij vinden.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef Nestalgie het volgende:
Ik kom naar de meet.
Ik zal vanaf vandaag beginnen met de pil tr slikken en.neem.condooms mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |