Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is ook ranzig, maar dan op een geile manier.
ik snap het wel hoor, in mijn gevalquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit zo'n last van.
nja dat vind ik eerlijk waar ook altijd heel lastig hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, pff tsja. Ik heb vooral moeite met inschatten of iemand mij leuk vindt of aardig.
hier niet, voor zover ik weet.. wel in andere sc'squote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, serieus. Volgens mij postte Rokje hier ook al wel eerder, in een vorig leven of zo. En Heloef, die komt overal langs.
there there sb, het komt wel goed.. ik doe niks hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik hoopte dat je fobo minder eng zou zijn maar ik schrik me kapot. Ik doe wel mijn naam eer aan
mohquote:
dat was vast de grapquote:
Hoeft ook niet hoor!quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom ook niet naar een meet gaan, veels te eng
maak je niet druk hoor, mij zul je niet op meets tegenkomenquote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom ook niet naar een meet gaan, veels te eng
Oh, dat dacht ikquote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier niet, voor zover ik weet.. wel in andere sc's
Ik vind het vooral verrassend dat piepschuim kan schimmelen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.
ja of ik ben het vergetenquote:
dat is helemaal nieuw, net op de marktquote:Op zondag 9 september 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verrassend dat piepschuim kan schimmelen.
Beschimmeld piepschuim niet, maar een bepaalde mate van vunzigheid wel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.
Heee, jij maakt die vergelijkingquote:Op zondag 9 september 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beschimmeld piepschuim niet, maar een bepaalde mate van vunzigheid wel.
Ik heb leuk contact met 1 misschien 2 maar geen idee wat ze nu van mij vinden.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor, in mijn geval
[..]
nja dat vind ik eerlijk waar ook altijd heel lastig hoor.. dus daarin ben je niet de enige
Dat moet ik in huis halen!quote:Op zondag 9 september 2012 19:50 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat is helemaal nieuw, net op de markt
Goed idee. Ik wil ook altijd dingen in huis hebben die schimmelen.quote:
dat is ook heel moeilijkquote:Op zondag 9 september 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb leuk contact met 1 misschien 2 maar geen idee wat ze nu van mij vinden.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef Nestalgie het volgende:
Ik kom naar de meet.
Ik zal vanaf vandaag beginnen met de pil tr slikken en.neem.condooms mee
ik vind dit heel droevigquote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
Dus de ene otter wil het uit maken met de andere zegt de ene tegen de andere "I'm going a otter way in life"
Want FOK!kers hebben geen seks!quote:
Wat is deze? Pil? Condooms? Ken ik niet.quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef Nestalgie het volgende:
Ik kom naar de meet.
Ik zal vanaf vandaag beginnen met de pil tr slikken en.neem.condooms mee
Seks? Wat is dat?quote:
Jij ook al niet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is deze? Pil? Condooms? Ken ik niet.
heb ik ook nooit zo nodigquote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is deze? Pil? Condooms? Ken ik niet.
jaaaaaaaaaa perry!!!quote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Een Perry voor je topic.
Perry.
ditquote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren seks. Maar nu jullie zeggen dat FOK!kers geen seks hebben... Twijfel ik.
Oh wacht! FOK!kers....
Ja dat probeer ik ook. Maar dat is lastig.quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is ook heel moeilijk.. wmb is het enige wat je kunt doen is stukje bij beetje heel subtiel de grenzen aftasten.. denk ik.. ik weet het niet.. zoals ik al zei, ik vind dat ook heel moeilijk
Heiligschennis!quote:
ik ben niet voor niets zo'n verzuurde vrijgezel eh :$quote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook. Maar dat is lastig.
vinniequote:
Het vogelbekdier is een heel eigenaardig dier. Het heeft de kenmerken van 3 andere dieren: de snavel van een eend, het lijf van een mol en de staart van een bever.quote:
daarom is het ook een tof beestquote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vogelbekdier is een heel eigenaardig dier. Het heeft de kenmerken van 3 andere dieren: de snavel van een eend, het lijf van een mol en de staart van een bever.
Het vogelbekdier (in het engels Platypus) is een zoogdier, omdat het vogelbekdier haar jongen voedt met haar eigen moedermelk. Het vogelbekdier heeft de snavel van een eendachtige, de bonte vacht van een zoogdier en de poten en de staart hebben kenmerken van een reptiel. Het vogelbekdier legt ook eieren (zoals vogels doen) en de mannetjes hebben met gif gevulde hielen (wat reptielen ook vaak hebben). De staart van het vogelbekdier lijkt op die van een bever. Het dier heeft dus vreemde combinatie van kenmerken van diverse diersoorten.
Wil je een zoetje?quote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets zo'n verzuurde vrijgezel eh :$
quote:
Monotremata.quote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vogelbekdier is een heel eigenaardig dier. Het heeft de kenmerken van 3 andere dieren: de snavel van een eend, het lijf van een mol en de staart van een bever.
Het vogelbekdier (in het engels Platypus) is een zoogdier, omdat het vogelbekdier haar jongen voedt met haar eigen moedermelk. Het vogelbekdier heeft de snavel van een eendachtige, de bonte vacht van een zoogdier en de poten en de staart hebben kenmerken van een reptiel. Het vogelbekdier legt ook eieren (zoals vogels doen) en de mannetjes hebben met gif gevulde hielen (wat reptielen ook vaak hebben). De staart van het vogelbekdier lijkt op die van een bever. Het dier heeft dus vreemde combinatie van kenmerken van diverse diersoorten.
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
daarom is het ook een tof beest
quote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren seks. Maar nu jullie zeggen dat FOK!kers geen seks hebben... Twijfel ik.
Oh wacht! FOK!kers....
quote:
mag het ook gewoon een suikerklontje zijn?quote:
Ja hoor. Bij deze.quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag het ook gewoon een suikerklontje zijn?
met de platte hand?quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en er dan langzaam op zuigen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Een relatie moet ook niet het doel zijn, gewoon lol hebben en dan komt het vanzelfquote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets zo'n verzuurde vrijgezel eh :$
alleraardigst, dank je welquote:
que? ik ben blond, maak het me niet zo moeilijkquote:
hmmm of ijsklontjesquote:
weet ik.. mja ach, ik verveel me ook niet met de lol iddquote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie moet ook niet het doel zijn, gewoon lol hebben en dan komt het vanzelf
Dan moet je die nieuwe plaat van Muse maar eens horen, dat is pas soft.quote:
Zo ben ik he.quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleraardigst, dank je wel
Daar kun je ook leuk mee spelen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleraardigst, dank je wel
[..]
que? ik ben blond, maak het me niet zo moeilijk
[..]
hmmm of ijsklontjes
Heb ie titel of linkie?quote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je die nieuwe plaat van Muse maar eens horen, dat is pas soft.
Serieus, zuigen op een suikerklontjequote:
rol maar met ons meequote:
kun je genoeg mee doen, variatie ditdat amenquote:
quote:
Juh.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, zuigen op een suikerklontje? Gadverdamme.
Oh ik ook nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
weet ik.. mja ach, ik verveel me ook niet met de lol idd![]()
Geen ijsklontjes in de vriezer thuis.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rol maar met ons mee
[..]
kun je genoeg mee doen, variatie ditdat amen
altijd wat op voorraad hier.. je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt tochquote:
Rollen is een van Heloef's specialiteiten. Ons Miranda zegt altijd maar: Nou Heloef, hoe jij rolt he? Zo rolt er geen een.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rol maar met ons mee
[..]
kun je genoeg mee doen, variatie ditdat amen
Moet ik ook maar eens gaan doen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
altijd wat op voorraad hier.. je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt toch
Je mag wel wat van m'n blokjes diepvries rode muggenlarven hebbenquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rollen is een van Heloef's specialiteiten. Ons Miranda zegt altijd maar: Nou Heloef, hoe jij rolt he? Zo rolt er geen een.
Waarom heb jij dat in de vriezert?quote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel wat van m'n blokjes diepvries rode muggenlarven hebben. Is ook koud
.
goed punt heeft ze daar.. ik rol ook graag.. ik rol er dan ook wat aan af weet je welquote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rollen is een van Heloef's specialiteiten. Ons Miranda zegt altijd maar: Nou Heloef, hoe jij rolt he? Zo rolt er geen een.
ik kan het iedereen aanradenquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij houdt van muggenlarvenquote:
Liever hij dan ik.quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij houdt van muggenlarven. Die passen mooi in de vriezer.
Gaan ze niet dood in de vriezer?quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij houdt van muggenlarven. Die passen mooi in de vriezer.
quote:Op zondag 9 september 2012 20:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed punt heeft ze daar.. ik rol ook graag.. ik rol er dan ook wat aan af weet je wel
[..]
ik kan het iedereen aanraden
Same here. Die dingen meuren als een gek als ze eenmaal ontdooid zijn.quote:
Ze zijn al dood. Zijn ingevroren muggenlarvenquote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan ze niet dood in de vriezer?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan ze niet dood in de vriezer?
[..]
[ afbeelding ]
Liefquote:
Blow to growquote:
ik ga nu even mijn koffie naar binnen blowen brbquote:
Commence eipc fapping.quote:Op zondag 9 september 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga nu even mijn koffie naar binnen blowen brb
Die zijn wel mooi ja.quote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag Disney sieraden. Maar ze zijn best wel duur en niet van echt zilver
. Nou ja, ze zijn van verguld zilver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |