Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is ook ranzig, maar dan op een geile manier.
ik snap het wel hoor, in mijn gevalquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit zo'n last van.
nja dat vind ik eerlijk waar ook altijd heel lastig hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, pff tsja. Ik heb vooral moeite met inschatten of iemand mij leuk vindt of aardig.
hier niet, voor zover ik weet.. wel in andere sc'squote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, serieus. Volgens mij postte Rokje hier ook al wel eerder, in een vorig leven of zo. En Heloef, die komt overal langs.
there there sb, het komt wel goed.. ik doe niks hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik hoopte dat je fobo minder eng zou zijn maar ik schrik me kapot. Ik doe wel mijn naam eer aan
mohquote:
dat was vast de grapquote:
Hoeft ook niet hoor!quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom ook niet naar een meet gaan, veels te eng
maak je niet druk hoor, mij zul je niet op meets tegenkomenquote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom ook niet naar een meet gaan, veels te eng
Oh, dat dacht ikquote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier niet, voor zover ik weet.. wel in andere sc's
Ik vind het vooral verrassend dat piepschuim kan schimmelen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.
ja of ik ben het vergetenquote:
dat is helemaal nieuw, net op de marktquote:Op zondag 9 september 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verrassend dat piepschuim kan schimmelen.
Beschimmeld piepschuim niet, maar een bepaalde mate van vunzigheid wel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg me nog even uit hoe beschimmeld piepschuim geil is, dan ben ik weer helemaal op de hoogte.
Heee, jij maakt die vergelijkingquote:Op zondag 9 september 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beschimmeld piepschuim niet, maar een bepaalde mate van vunzigheid wel.
Ik heb leuk contact met 1 misschien 2 maar geen idee wat ze nu van mij vinden.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor, in mijn geval
[..]
nja dat vind ik eerlijk waar ook altijd heel lastig hoor.. dus daarin ben je niet de enige
Dat moet ik in huis halen!quote:Op zondag 9 september 2012 19:50 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat is helemaal nieuw, net op de markt
Goed idee. Ik wil ook altijd dingen in huis hebben die schimmelen.quote:
dat is ook heel moeilijkquote:Op zondag 9 september 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb leuk contact met 1 misschien 2 maar geen idee wat ze nu van mij vinden.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef Nestalgie het volgende:
Ik kom naar de meet.
Ik zal vanaf vandaag beginnen met de pil tr slikken en.neem.condooms mee
ik vind dit heel droevigquote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
Dus de ene otter wil het uit maken met de andere zegt de ene tegen de andere "I'm going a otter way in life"
Want FOK!kers hebben geen seks!quote:
Wat is deze? Pil? Condooms? Ken ik niet.quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef Nestalgie het volgende:
Ik kom naar de meet.
Ik zal vanaf vandaag beginnen met de pil tr slikken en.neem.condooms mee
Seks? Wat is dat?quote:
Jij ook al niet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is deze? Pil? Condooms? Ken ik niet.
heb ik ook nooit zo nodigquote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is deze? Pil? Condooms? Ken ik niet.
jaaaaaaaaaa perry!!!quote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Een Perry voor je topic.
Perry.
ditquote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren seks. Maar nu jullie zeggen dat FOK!kers geen seks hebben... Twijfel ik.
Oh wacht! FOK!kers....
Ja dat probeer ik ook. Maar dat is lastig.quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is ook heel moeilijk.. wmb is het enige wat je kunt doen is stukje bij beetje heel subtiel de grenzen aftasten.. denk ik.. ik weet het niet.. zoals ik al zei, ik vind dat ook heel moeilijk
Heiligschennis!quote:
ik ben niet voor niets zo'n verzuurde vrijgezel eh :$quote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook. Maar dat is lastig.
vinniequote:
Het vogelbekdier is een heel eigenaardig dier. Het heeft de kenmerken van 3 andere dieren: de snavel van een eend, het lijf van een mol en de staart van een bever.quote:
daarom is het ook een tof beestquote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vogelbekdier is een heel eigenaardig dier. Het heeft de kenmerken van 3 andere dieren: de snavel van een eend, het lijf van een mol en de staart van een bever.
Het vogelbekdier (in het engels Platypus) is een zoogdier, omdat het vogelbekdier haar jongen voedt met haar eigen moedermelk. Het vogelbekdier heeft de snavel van een eendachtige, de bonte vacht van een zoogdier en de poten en de staart hebben kenmerken van een reptiel. Het vogelbekdier legt ook eieren (zoals vogels doen) en de mannetjes hebben met gif gevulde hielen (wat reptielen ook vaak hebben). De staart van het vogelbekdier lijkt op die van een bever. Het dier heeft dus vreemde combinatie van kenmerken van diverse diersoorten.
Wil je een zoetje?quote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets zo'n verzuurde vrijgezel eh :$
quote:
Monotremata.quote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vogelbekdier is een heel eigenaardig dier. Het heeft de kenmerken van 3 andere dieren: de snavel van een eend, het lijf van een mol en de staart van een bever.
Het vogelbekdier (in het engels Platypus) is een zoogdier, omdat het vogelbekdier haar jongen voedt met haar eigen moedermelk. Het vogelbekdier heeft de snavel van een eendachtige, de bonte vacht van een zoogdier en de poten en de staart hebben kenmerken van een reptiel. Het vogelbekdier legt ook eieren (zoals vogels doen) en de mannetjes hebben met gif gevulde hielen (wat reptielen ook vaak hebben). De staart van het vogelbekdier lijkt op die van een bever. Het dier heeft dus vreemde combinatie van kenmerken van diverse diersoorten.
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
daarom is het ook een tof beest
quote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren seks. Maar nu jullie zeggen dat FOK!kers geen seks hebben... Twijfel ik.
Oh wacht! FOK!kers....
quote:
mag het ook gewoon een suikerklontje zijn?quote:
Ja hoor. Bij deze.quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag het ook gewoon een suikerklontje zijn?
met de platte hand?quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en er dan langzaam op zuigen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Een relatie moet ook niet het doel zijn, gewoon lol hebben en dan komt het vanzelfquote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets zo'n verzuurde vrijgezel eh :$
alleraardigst, dank je welquote:
que? ik ben blond, maak het me niet zo moeilijkquote:
hmmm of ijsklontjesquote:
weet ik.. mja ach, ik verveel me ook niet met de lol iddquote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie moet ook niet het doel zijn, gewoon lol hebben en dan komt het vanzelf
Dan moet je die nieuwe plaat van Muse maar eens horen, dat is pas soft.quote:
Zo ben ik he.quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleraardigst, dank je wel
Daar kun je ook leuk mee spelen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleraardigst, dank je wel
[..]
que? ik ben blond, maak het me niet zo moeilijk
[..]
hmmm of ijsklontjes
Heb ie titel of linkie?quote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je die nieuwe plaat van Muse maar eens horen, dat is pas soft.
Serieus, zuigen op een suikerklontjequote:
rol maar met ons meequote:
kun je genoeg mee doen, variatie ditdat amenquote:
quote:
Juh.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, zuigen op een suikerklontje? Gadverdamme.
Oh ik ook nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
weet ik.. mja ach, ik verveel me ook niet met de lol idd![]()
Geen ijsklontjes in de vriezer thuis.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rol maar met ons mee
[..]
kun je genoeg mee doen, variatie ditdat amen
altijd wat op voorraad hier.. je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt tochquote:
Rollen is een van Heloef's specialiteiten. Ons Miranda zegt altijd maar: Nou Heloef, hoe jij rolt he? Zo rolt er geen een.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rol maar met ons mee
[..]
kun je genoeg mee doen, variatie ditdat amen
Moet ik ook maar eens gaan doen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
altijd wat op voorraad hier.. je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt toch
Je mag wel wat van m'n blokjes diepvries rode muggenlarven hebbenquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rollen is een van Heloef's specialiteiten. Ons Miranda zegt altijd maar: Nou Heloef, hoe jij rolt he? Zo rolt er geen een.
Waarom heb jij dat in de vriezert?quote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel wat van m'n blokjes diepvries rode muggenlarven hebben. Is ook koud
.
goed punt heeft ze daar.. ik rol ook graag.. ik rol er dan ook wat aan af weet je welquote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rollen is een van Heloef's specialiteiten. Ons Miranda zegt altijd maar: Nou Heloef, hoe jij rolt he? Zo rolt er geen een.
ik kan het iedereen aanradenquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij houdt van muggenlarvenquote:
Liever hij dan ik.quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij houdt van muggenlarven. Die passen mooi in de vriezer.
Gaan ze niet dood in de vriezer?quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij houdt van muggenlarven. Die passen mooi in de vriezer.
quote:Op zondag 9 september 2012 20:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed punt heeft ze daar.. ik rol ook graag.. ik rol er dan ook wat aan af weet je wel
[..]
ik kan het iedereen aanraden
Same here. Die dingen meuren als een gek als ze eenmaal ontdooid zijn.quote:
Ze zijn al dood. Zijn ingevroren muggenlarvenquote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan ze niet dood in de vriezer?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan ze niet dood in de vriezer?
[..]
[ afbeelding ]
Liefquote:
Blow to growquote:
ik ga nu even mijn koffie naar binnen blowen brbquote:
Commence eipc fapping.quote:Op zondag 9 september 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga nu even mijn koffie naar binnen blowen brb
Die zijn wel mooi ja.quote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag Disney sieraden. Maar ze zijn best wel duur en niet van echt zilver
. Nou ja, ze zijn van verguld zilver.
Voordat je naar bed gaatquote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Zal ik nu gaan douchen of zal ik het straks doen....
Ik heb geen zin om op te staan. Daarentegen heb ik dat straks ook niet.
Hoi muisje van pinkeltjequote:
zou ook wel beetje gek zijn, man zijnde :$ dat eerste dan, dat tweede kan nog danquote:
Dat is ook wel een goede jaquote:
Dr is een kat in pinkeltje en die heet snorrenbaard geloof ik en ik vind dat zo'n naam als Grijsbaard bij een muis pastquote:
Preciesquote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede ja. Dat wordt nog een paar uur lekker zitten
.
Jouw koffie smaakte ook naar poopy shitquote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Samenvatting van m'n koffiedrinkpoging
Hoi liefjequote:
Mijn grap, waz met jau?quote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zou ook wel beetje gek zijn, man zijnde :$ dat eerste dan, dat tweede kan nog dan
ja het was niet te zuipenquote:Op zondag 9 september 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw koffie smaakte ook naar poopy shit?
Haha okee.. vandaar..quote:Op zondag 9 september 2012 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dr is een kat in pinkeltje en die heet snorrenbaard geloof ik en ik vind dat zo'n naam als Grijsbaard bij een muis past
Ik voel je, dit dat.quote:Op zondag 9 september 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja het was niet te zuipenheb maar senseo gepakt, want te lui om nieuwe te zetten
zwaar leven ditdat
Vlam in de panquote:
nee ik ook nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha okee.. vandaar..Ik ben overigens niet grijs hoor
Senseo is toch geen koffie? Tenminste, dat heb ik me laten vertellen. Het is een beetje net als Krups en Nespresso of zo.quote:Op zondag 9 september 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja het was niet te zuipenheb maar senseo gepakt, want te lui om nieuwe te zetten
zwaar leven ditdat
ik jou niet, hoe zit dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how I wish for soothing rain, oh how I wish to dream again
Once and for all and all for once, Nemo my name forevermoreWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
t is ook neppe bende idd, maar goed.. je moet wat ehquote:Op zondag 9 september 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Senseo is toch geen koffie? Tenminste, dat heb ik me laten vertellen. Het is een beetje net als Krups en Nespresso of zo.
Nou ja, ik drink toch geen koffie.
ik ben dan ook een pro ik krijg er wel meer mee in de fikquote:Op zondag 9 september 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Respect als jij daar je sigaret mee aan krijgt
Ja, echte koffie zettenquote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t is ook neppe bende idd, maar goed.. je moet wat eh
Het huis?quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben dan ook een pro ik krijg er wel meer mee in de fik
quote:Op zondag 9 september 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik jou niet, hoe zit dat?Ohjeeeee.:o Dat is niet goed natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how I wish for soothing rain, oh how I wish to dream again
Once and for all and all for once, Nemo my name forevermoreI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Of andere dingenquote:
Tell me about itquote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
luiheid galore
maar douchze![]()
ok nu een beetje.. aan m'n teenquote:Op zondag 9 september 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohjeeeee.:o Dat is niet goed natuurlijk.
Uien en tosti'squote:
je hebt geen eigen douchequote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
Godverdetyfustering zeg. Ben ik eindelijk opgestaan en heb m'n spullen gepakt om te douchen, staat er iemand anders onder
___!
Maak pics van hem!quote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
Godverdetyfustering zeg. Ben ik eindelijk opgestaan en heb m'n spullen gepakt om te douchen, staat er iemand anders onder
___!
Grijs haar lijkt me best tof, tbh. Maar dan vooral bij mannen.quote:
Oquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die moet je bakken, niet in de fik zetten
Eensquote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grijs haar lijkt me best tof, tbh. Maar dan vooral bij mannen.
Dan doe je het toch?quote:
Eens, sommige mannen staat het verrekte goed.quote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grijs haar lijkt me best tof, tbh. Maar dan vooral bij mannen.
quote:
Zodat we kunnen meegluren naar wat jij aan den haak hebt geslagen.quote:
Misschien van winter eens proberen. Maar ik heb het idee dat ik al kalend ben, dus dan ziet het er raaaawwr uit.quote:
PWNEDquote:
Nee da kan niet want ik ben nog in de busquote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan doe je het toch?
[..]
Eens, sommige mannen staat het verrekte goed.
Hoe lang moet je nog ? Je kan ook de bus in de fik zettenquote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee da kan niet want ik ben nog in de bus
Gwn een dood beest opquote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat we kunnen meegluren naar wat jij aan den haak hebt geslagen.
[..]
Misschien van winter eens proberen. Maar ik heb het idee dat ik al kalend ben, dus dan ziet het er raaaawwr uit.
Nog een half uur en dan moeten ze mequote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog ? Je kan ook de bus in de fik zetten
Beter ga je dichterbij wonen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog een half uur en dan moeten ze me
Nog halen met de eauteau
Ja, ik graag mijn dode slang wel op.quote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gwn een dood beest op
Je kop leggen
Wel balenquote:Op zondag 9 september 2012 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog een half uur en dan moeten ze me
Nog halen met de eauteau
Beter verhuis ik naar een eilandquote:Op zondag 9 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter ga je dichterbij wonen.
[..]
Ja, ik graag mijn dode slang wel op.
Ja want ik moest even heen en weer.. K had wat te besprekenquote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel balenOp weg naar of terug van BE?
Ah oke, wat moet dat moetquote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja want ik moest even heen en weer.. K had wat te bespreken
Goede zet ik ben trots op jequote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook de laptop geconfisqueerd.
[..]
Nee, KRO.
Was nodigquote:
Bewijzen zien !!quote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef Grijsbaard het volgende:
Whaha er zit er hier toch een te flirten..
Oj had ik dat met jouquote:
Tot ze thuis komtquote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat ik baas ben in huis.
quote:
Is toch lekker?quote:
daarom kijk ik weinig tv.. vind vrij weinig leuk en series kijk ik ook liever via laptop.. geen reclamequote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik word depressief van boer zoekt vrouw. Wat een ellendig saai programma.
Ja hèquote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jep, heb m'n laptop alleen niet bij me hierquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom kijk ik weinig tv.. vind vrij weinig leuk en series kijk ik ook liever via laptop.. geen reclame
quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:
Neem iets van een iPad mee ofzo.quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wellicht, geen idee..
Ik neem wel een map mee met papier en een studieboek.
dat zuigt dan welquote:Op zondag 9 september 2012 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, heb m'n laptop alleen niet bij me hier
Marteling !quote:
snoepertquote:
het wordt wel tijd dat ik ook 3g neem ofzo.. maar dan ga ik slacken op m'n werkquote:Op zondag 9 september 2012 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Best wel. Heb m'n phone wel mee
Of een kussenquote:
Mooie keuzequote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks maar eens wat kwaliteit kijken, Flashpoint ofzo
Hou jij ook nog van (hard)rock?quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mooie keuzeik ga beginnen aan
L word
Serie?quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mooie keuzeik ga beginnen aan
L word
Uiteraardquote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou jij ook nog van (hard)rock?
Yes met nohmquote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Samenvatting van m'n koffiedrinkpoging
Suf programma.quote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Mijn vader en ik kapen de TV tijdens boer zoekt vrouw. Mannen, reclaim your rights.
Hebben de bussen bij jullie niet van die schermen met reisinformatie hangen?quote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ok tof ik ben nachtblind en heb geen idee waar de bus is nu
+1quote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou jij ook nog van (hard)rock?
gaat over lesbische vrouwen en alles daar omheen, do the mathquote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tof wijf, maar het lijkt mij een wijven serie
Nee maar geloof dat ik het herken nuquote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben de bussen bij jullie niet van die schermen met reisinformatie hangen?
Ik wil het ook ziieeeeen...quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaat over lesbische vrouwen en alles daar omheen, do the math
Sorry ik ben wat numbquote:
ik heb de dvd box, alle 6 seizoenen, kom je kijken?quote:
Later als we groot zijn ben ik jouw gids of rijd ik wel in het donkerquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee maar geloof dat ik het herken nu
Hmmquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaat over lesbische vrouwen en alles daar omheen, do the math
Ja is goed.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb de dvd box, alle 6 seizoenen, kom je kijken?
Tof want we zijn even oudquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Later als we groot zijn ben ik jouw gids of rijd ik wel in het donker
ik denk het wel jaquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm
Kan wellicht... verhelderend werken oid?
jaaaa onder dekensquote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is goed.Samen onder de dekens?
Dealquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik kan zien in het donker
Hoeraaquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
Zo, schoon en glad. Nu kan ik zo het bed in rollen zonder nog wat te moeten, heerlijk
.
Lekkah.quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
Zo, schoon en glad. Nu kan ik zo het bed in rollen zonder nog wat te moeten, heerlijk
.
Bed verschonen heb ik vanmorgen al gedaanquote:Op zondag 9 september 2012 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekkah.
Ik moet nog bed verschonen én douchen...
Ik heb een hekel aan die onzinquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hij kan dingen regelen.. dus dat is wel tof...
Vanmorgen geen zin in, en we zijn nu pas een uurtje binnen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bed verschonen heb ik vanmorgen al gedaan.
Nogquote:
Mja,quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk het wel ja.. miss zelfs voor mannen ook wel
![]()
nah, ik vind het qua verhaal ook een goeie serie hoor.. en veel seks, da's altijd goed
Dan voldoet Spartacus vast ookquote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk het wel ja.. miss zelfs voor mannen ook wel
![]()
nah, ik vind het qua verhaal ook een goeie serie hoor.. en veel seks, da's altijd goed
heb ik wel eens wat van gezien, niet alles tho.. maar van wat ik weet zal dat ook vast voldoen jaquote:
Mij?quote:Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hello cuties! Heb ik nog iets gemist?
Kom maar een biertje doenquote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef JJH het volgende:
Ennnnnn toen werd er hier 'Red mijn vakantie' gekeken.
Iemand nog een stukje bank over waar ik mag zitten?
Alleen een bed.quote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef JJH het volgende:
Ennnnnn toen werd er hier 'Red mijn vakantie' gekeken.
Iemand nog een stukje bank over waar ik mag zitten?
Da's wel fijn ja, die kent je toch het bestequote:Op zondag 9 september 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
Hey liefjes
Ik heb net met mijn moeder gepraat, dat was wel erg fijn. Wat ervaringen over en weer gedeeld. Toch weer wat wijsheid wat je gratis en voor niets toegereikt krijgt.
Ja, we lijken ook best veel op elkaar qua karakter. Je kunt ook alles aan je moeder kwijt (iig, ik wel), want ze houdt toch wel van me. Dus alle fouten en keuzes die ik gemaakt heb kan ik bij haar kwijt, want ze zal er altijd voor me zijn. Op die manier kun je heel open zijn, iets waar ik soms nog best moeite mee heb.quote:Op zondag 9 september 2012 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's wel fijn ja, die kent je toch het beste.
Ja. Volgende week?quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb de dvd box, alle 6 seizoenen, kom je kijken?
Ik wil dat echt nog eens een keer kijken. Geen HBO helaas. Toch maar eens boxen kopen dan.quote:Op zondag 9 september 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
Game of Thrones. Nog heel lang wachten voor het weer begint
.
ik word gek, stomme warmtequote:
Goede serie, dus het geld meer dan waard.quote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil dat echt nog eens een keer kijken. Geen HBO helaas. Toch maar eens boxen kopen dan.
Dat keek ik eerst nog wel eens.quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat fijn fera! Ik heb ook zo'n moeder
Ik lig californacation oid te kijken
Dat is één van de beste series ever, ik heb alles gezien.quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat fijn fera! Ik heb ook zo'n moeder
Ik lig californacation oid te kijken
Ik moet even kijken wanneer ik vrij ben undso.quote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik word gek, stomme warmte
maar is goed hoor, je bent welkom.. wanneer dan?want za heb ik miss iets
Het spreekt me idd ook wel erg aan.quote:Op zondag 9 september 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede serie, dus het geld meer dan waard.
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is één van de beste series ever, ik heb alles gezien.
s goedquote:Op zondag 9 september 2012 22:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet even kijken wanneer ik vrij ben undso.Spreken wel af via whatsapp.
YES. Ik zou hem zo doen.quote:
Dat.quote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
Het eerste seizoen van Californication was leuk. Daarna werd het imo minder.
Ik vond alleen de derde minder leuk, maar vier vond ik echt weer heel goed en vijf ook.quote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
Het eerste seizoen van Californication was leuk. Daarna werd het imo minder.
Mijn kat is het er mee eens; miew!quote:
Geen probleem. Voor hem ook niet denk ik.quote:
de mijne is boos omdat ze m'n bordje niet mocht aflikken.. ze heeft t maar zwaar met mequote:Op zondag 9 september 2012 22:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn kat is het er mee eens; miew!
Kijk dan. Doen we goed.quote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem. Voor hem ook niet denk ik.
ga sucker punch kijken dan.. ik sop er opquote:Op zondag 9 september 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
Weet je wie ik wel terug had willen zien in s5?
[ afbeelding ]
Lady Lawyer.
Ja die vond ik wel een lekker ding. Maar dat meisje, ik heb het alleen op CC gezien dus ik weet de seizoenen niet goed, waarvan die moeder op een gegeven moment ook seks had met Hank vond ik ook nice.quote:Op zondag 9 september 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
Weet je wie ik wel terug had willen zien in s5?
[ afbeelding ]
Lady Lawyer.
Oeh speelde zij daar niet die juffrouw die dansles gaf? Goede film.quote:Op zondag 9 september 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga sucker punch kijken dan.. ik sop er op
Ja waarom dan ook niet, arm beestje. Mijne mag altijd alles aflikken. Behalve chocola.quote:Op zondag 9 september 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de mijne is boos omdat ze m'n bordje niet mocht aflikken.. ze heeft t maar zwaar met me
IT'S GONNA BE A BUMPY RIDE (![]()
)
uhhuhquote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh speelde zij daar niet die juffrouw die dansles gaf? Goede film.
ik moet haar minder gaan verwennen, ze werd te bolquote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja waarom dan ook niet, arm beestje. Mijne mag altijd alles aflikken. Behalve chocola.
Sowieso horen dierenprintjes niet op mensen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh
[ afbeelding ]
tevens word ik een beetje misselijk van die animal print
Poesjes verwennen?quote:Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik moet haar minder gaan verwennen, ze werd te bolhet valt me zwaar hoor, echt
ik verwen haar graag
(no pun)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |