Nieuw topic openen dat beter is zeggen ze toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, dat kan ik niet, ik heb n.l. geen mod rechten, anders zat er allang een slot op dat topic.
En gaf desalniettemin daarmee een geweldig voorbeeld van hoe het hoort.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
toen had SD het niet goed gezien
Werd de vorige keer (keren?) ook niet gedaan, gewoon in één keer een slot er op, dus waarom moet er nu wel eerst een ander topic geopend worden ?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nieuw topic openen dat beter is zeggen ze toch.
Zorgen dat de bagger stopt? In dit geval was het mijn bagger, en wilde ik best stoppen daarmee. Maar dan zou ik weer denken, waarom worden de posts niet verwijderd, zodat het topic wat schoner is. Dat doen ze zeer zeker wel in bijna alle andere forums..quote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb anders wel een vraag aan jou: Wat is volgens jou het nut van een slotje?
De bagger is nu toch gestopt? Alleen maar doordat er gevraagd/gezegd wordt om weer ontopic te gaan. Een slotje is in mijn ogen niet een redmiddel om een topic te 'redden' of schoner te maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zorgen dat de bagger stopt? In dit geval was het mijn bagger, en wilde ik best stoppen daarmee. Maar dan zou ik weer denken, waarom worden de posts niet verwijderd, zodat het topic wat schoner is. Dat doen ze zeer zeker wel in bijna alle andere forums..
potverdrie!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
Nah, je PTA no-claim staat inmiddels op -43,3, dus als je heeeeeel lief bent... misschien volgend jaar
Nee, ik heb wel interesse in een mooie eind 90's Yammie XJR1300, liefst eens gele.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
potverdrie!
Kan ik het niet afkopen met mijn eigen risico?![]()
Ja, wie niet. Dan volgend jaar maar de award!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel interesse in een mooie eind 90's Yammie XJR1300, liefst eens gele.
Waarom doe jij niet quoten. Nu mis ik de alertsquote:Op zondag 10 februari 2013 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Jammah, viel te proberen; niet dat ik wat aan die uitslagen kan verhapstukken, daar niet van, maar tóch.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Jammah, viel te proberen; niet dat ik wat aan die uitslagen kan verhapstukken, daar niet van, maar tóch.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hij die het meest betaalt, het eerst haalt [ afbeelding ]
Jij betaalt helemaal niks, je bent nog te beroerd om naar mijn ZX te komen kijken als ik problemen heb, en dan ben ik nog ANWB gold card lid ookquote:
toen werkte ik niet bij de Wegenwachtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij betaalt helemaal niks, je bent nog te beroerd om naar mijn ZX te komen kijken als ik problemen heb, en dan ben ik nog ANWB lid ook
Hallo Krea,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef Kreator het volgende:
Hallo Anne,
Hoe is het met je relatie met SD?
groetjes,
Krea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop