Gedaan.quote:Op zondag 9 september 2012 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is al jaren geleden dat ik dit arrest moest leren, en toch blijft ie hangen![]()
TS: zou je mij kunnen toevoegen aan de OP? Bij de UvA aub
quote:
Daniel heeft zijn plekje verdiendquote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef H-D het volgende:
Sinds wanneer hebben we een speciale scholierencategorie![]()
Da's waarquote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daniel heeft zijn plekje verdiendDie is zo enthousiast.
Want? Het is toch handig om te zien waar iedereen studeert ivm vragen e.d.quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vond de namen in de OP sowieso al onzinnig, maar als er dan ook nog mensen bij komen die helemaal geen juridische opleiding doen ...
Bedanktquote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daniel heeft zijn plekje verdiendDie is zo enthousiast.
Op misschien tien na komen de users uit de OP hier helemaal niet.quote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Want? Het is toch handig om te zien waar iedereen studeert ivm vragen e.d.
Ach het is toch leuk dat je een beetje een beeld hebt.quote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op misschien tien na komen de users uit de OP hier helemaal niet.
Een penquote:Op zondag 9 september 2012 21:36 schreef DanielBackward het volgende:
Moet een betoog of beschouwing over een potentieel prostitutie-verbod schrijven, wat raden jullie mij aan?
't moet op de tekstverwerker.quote:
Niet schrijven en dan inscannen?quote:Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
't moet op de tekstverwerker.
Word.quote:Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
't moet op de tekstverwerker.
Handhaving is wel handig om mee te beginnen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:36 schreef DanielBackward het volgende:
Moet een betoog of beschouwing over een potentieel prostitutie-verbod schrijven, wat raden jullie mij aan?
Ik dacht dat die scholier HBO recht deed....quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vond de namen in de OP sowieso al onzinnig, maar als er dan ook nog mensen bij komen die helemaal geen juridische opleiding doen ...
En iets met APV ofzoquote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Handhaving is wel handig om mee te beginnen.
Je staat erin.quote:Op zondag 9 september 2012 21:42 schreef Snax het volgende:
Wie Academische Vaardigheden heeft uitgevonden mag wat mij betreft een pijnlijke dood sterven. Mag ik trouwens bij de OP als UvA-student?
niet zo elitair doenquote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Tchock het volgende:
Met welke insteek wil je geen schrijven?quote:Op zondag 9 september 2012 21:36 schreef DanielBackward het volgende:
Vorig jaar was dat vak zo rete simpelquote:Op zondag 9 september 2012 21:42 schreef Snax het volgende:
Wie Academische Vaardigheden heeft uitgevonden mag wat mij betreft een pijnlijke dood sterven. Mag ik trouwens bij de OP als UvA-student?
Ik vind het prima hoor, des te glorieuzer kom ik er zelf uitquote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Tchock het volgende:
Dat is juist erg vaak. Kost heel veel tijd enzo. Voor zo'n vakjequote:Op zondag 9 september 2012 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat vak zo rete simpel![]()
Enkel een onderzoeksproject als cijfer toch?
Ik doe een betoog, kom er eigenlijk zelf wel uit denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met welke insteek wil je geen schrijven?
voor of tegen?quote:Op zondag 9 september 2012 21:57 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik doe een betoog, kom er eigenlijk zelf wel uit denk ik.
Eigenlijk zouden we een ballotagecie moeten hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet elitair, dat heeft er niets mee te maken.
eigenlijk 4x een uurtje. Dan de week daarop feedback en dan nog half uurtje bijwerken, makkelijke 5 puntenquote:Op zondag 9 september 2012 21:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is juist erg vaak. Kost heel veel tijd enzo. Voor zo'n vakje
ik moest googlen wat het betekent..quote:Op zondag 9 september 2012 22:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een ballotagecie moeten hebben.
Is ook een heel leuk arrest over. HR Domburgsche Golfclubquote:
Ik had misschien een spatie moeten doenquote:Op zondag 9 september 2012 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, maar dat was meer om dat ik cie niet herkende als afkorting
Tegen een verbod, wel voor strenger toezicht e.d. even heel beknopt; ik vind dat je de vrijheid moet hebben om elk willekeurig beroep te kunnen beoefenen.quote:
Ieder beroep?quote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Tegen een verbod, wel voor strenger toezicht e.d. even heel beknopt; ik vind dat je de vrijheid moet hebben om ieder beroep te kunnen beoefenen.
Hmm, wat versta je onder beroep? Kan je alle kanten mee opgaanquote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Tegen een verbod, wel voor strenger toezicht e.d. even heel beknopt; ik vind dat je de vrijheid moet hebben om ieder beroep te kunnen beoefenen.
Maar, wat dan als we 3:40 lid 1 bw daarin betrekken.quote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Drugs handelen is ook een beroep toch?quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, wat versta je onder beroep? Kan je alle kanten mee opgaan
Bijna niks wordt geacht in strijd met de goede zeden te zijn tegenwoordig...:Pquote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar, wat dan als we 3:40 lid 1 bw daarin betrekken.
Een rechtshandeling die door inhoud of strekking in strijd is met de goede zeden of de openbare orde, is nietig.
is prostitutie dan niet in strijdt met de goede zeden?
Ik zie niet in hoe prostitueren wel een beroep zou kunnen zijn en drugs dealen of huurmoordenaar zijn niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef H-D het volgende:
[..]
Drugs handelen is ook een beroep toch?
Je zou evt kunnen betogen dat drugs dealen en huurmoordenaar zijn in strijd is met de openbare orde ( strafbaar feit enzo) čn van huurmoord zou je ook wel strijd met de goede zeden kunnen volhouden denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe prostitueren wel een beroep zou kunnen zijn en drugs dealen of huurmoordenaar zijn niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |