Ik vroeg aan waarheidsvinder (die Atheisten weg wilde hebben) of ze de waarheid niet wilde vinden, daar ging jij over janken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ten eerste begin ik niet, Piet begon tegen iemand anders. Daar reageerde ik op aangezien hij dat gedrag wel vaker vertoont en daar erg weinig op word aangesproken door jou. Maar goed dat jij bevooroordeeld mbt mij bent daar was ik al wel achter....
Concentreer je liever op het modden van je TRU. Waarom denk je dat het zo dood is op TRU? Zou je misschien ook eens je hand in eigen boezem steken?
Die waarheidsvinder irriteert zich aan het feit dat hier allemaal trollen zitten die hier alleen maar komen om te sarren en zieken zoals jij. En dat daar heel weinig aan gedaan word.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vroeg aan waarheidsvinder (die Atheisten weg wilde hebben) of ze de waarheid niet wilde vinden, daar ging jij over janken.
Dus dat is jouw excuus om zelf te gaan lopen sarren? Verbeter de wereld begin bij je zelf.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ten eerste begin ik niet, Piet begon tegen iemand anders. Daar reageerde ik op aangezien hij dat gedrag wel vaker vertoont en daar erg weinig op word aangesproken door jou. Maar goed dat jij bevooroordeeld mbt mij bent daar was ik al wel achter....
Concentreer je liever op het modden van je TRU. Waarom denk je dat het zo dood is op TRU? Zou je misschien ook eens je hand in eigen boezem steken?
Ik heb uitgebreid contact met haar gehad. Dus let maar gewoon op jezelf.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die waarheidsvinder irriteert zich aan het feit dat hier allemaal trollen zitten die hier alleen maar komen om te sarren en zieken zoals jij. En dat daar heel weinig aan gedaan word.
Whatever gast. Zoals ik al zei, kijk eens in de spiegel. Jij doet nu toch precies hetzelfde? Dus verbeter de wereld begin bij jezelf geld dan ook weer voor jou.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus dat is jouw excuus om zelf te gaan lopen sarren? Verbeter de wereld begin bij je zelf.
En nu speel je alweer op de man, zonder op de vorige post in te gaan.
Het snijdt bovendien geen hout. Piet post hier maar heel weinig. En dan nog: als je meent dat een ander iets fout doet, is dat geen excuus voor jou om je te misdragen.
Ik verzoek je dan ook e kappen met dat misselijke gedrag.
Je beschrijft perfect je eigen gedrag in het bigpharma topicquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die waarheidsvinder irriteert zich aan het feit dat hier allemaal trollen zitten die hier alleen maar komen om te sarren en zieken zoals jij. En dat daar heel weinig aan gedaan word.
Je demonstreert hier uitstekend wat je vaker verweten wordt, niet ingaan op argumenten, alleen maar op de man spelen en verongelijkt zitten doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Whatever gast. Zoals ik al zei, kijk eens in de spiegel. Jij doet nu toch precies hetzelfde? Dus verbeter de wereld begin bij jezelf geld dan ook weer voor jou.
Ik verzoek jou te kappen met je persoonlijke vete tegen mij. En dat is ook het laatste wat ik erover zeg.
Hij zou natuurlijk eens een mailtje kunnen sturen..quote:Op woensdag 1 april 2015 13:42 schreef GGMM het volgende:
BNW / Lavenderr is weg (als mod).
Willen julile deze naar BNW verplaatsen?
Overigens was er al 32 dagen niet in dit topic gepost. Wat een luizenleven hebben de moderators hier.
Wat dat betreft zou Guitarist een goede mod zijn voor TRU.
Hoiquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:56 schreef Bastard het volgende:
*kuch* , wie is er nu mod van TRU geworden eigenlijk?
BASTARD!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:56 schreef Bastard het volgende:
Laat een flinke flame post los en je ziet vanzelf wie je een nieuwe ban geeftquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:56 schreef Bastard het volgende:
Jij was toch enkel "gastmod" ?quote:
Oh, oh. Dat had ik niet moeten zeggen ...quote:
Oh zo bedoelde ik het niet hoor maar het is allemaal een beetje anders gelopen dan verwacht, dat is allesquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Oh, oh. Dat had ik niet moeten zeggen ...
Een graag geziene gastmod hoor
En hier doe je niet onder voor de andere TRU moderators (dat die er niet zijn doet daar niets aan af.)
Dus voel je niet gekrenkt of te kort komen. Liever jou als gastmod dan een "supermod"
Zo, voelt het zo wat beter?
Héquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:56 schreef Bastard het volgende:
Aah, zo. Tja. Story of my lifequote:Op woensdag 13 mei 2015 16:58 schreef jogy het volgende:
Oh zo bedoelde ik het niet hoor maar het is allemaal een beetje anders gelopen dan verwacht, dat is alles.
Lekker snelle reactie ook van mij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:40 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan iemand de topic titel even bijwerken van welkom Blaadjes, door Blaadjes een hoofdletter te geven
lol , bedankt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker snelle reactie ook van mij.![]()
Nou ja ik was tot laat werken vandaag dus nu alsnog gedaan.
quote:
Reunie aan de gang ?quote:
In grote lijnen ben ik het eens met je post.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:27 schreef _Newman_ het volgende:
Mensen stop er toch mee met het gesar en getreiter . Je maakt er mensen kapot mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |