Die tijden.quote:Op zondag 9 september 2012 18:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dachten wij allebei ook bij DolfijntjesLove.
D'r net geschoren kutfoto's waren beter hoor. Mijn naam bij haar kut.quote:Op zondag 9 september 2012 19:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jammer dat die linkjes naar haar tietenpics dood zijn, want boh!
We hadden ze sowieso op moeten slaan, dat zou onze FoBo's mooi opfleuren!quote:Op zondag 9 september 2012 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
D'r net geschoren kutfoto's waren beter hoor. Mijn naam bij haar kut.
Ik toen ik die foto voor het eerst zag.quote:Op zondag 9 september 2012 19:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
We hadden ze sowieso op moeten slaan, dat zou onze FoBo's mooi opfleuren!
In welk forum stonden die?quote:Op zondag 9 september 2012 19:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jammer dat die linkjes naar haar tietenpics dood zijn, want boh!
quote:Op zondag 9 september 2012 19:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik toen ik die foto voor het eerst zag.
[ afbeelding ]
Nee. Ze is/was 15 en ik ben boven de 18. Ik wil geen connecties met Martijn hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 19:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En je hebt hem niet eens opgeslagen ter afpersing
Begrijpelijk. Ik dacht dat dat mens al ver in de 20 was. Maarja, no loss dat zij er niet meer is.quote:Op zondag 9 september 2012 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Ze is/was 15 en ik ben boven de 18. Ik wil geen connecties met Martijn hebben.
quote:Op zondag 9 september 2012 18:37 schreef Gary_Oak het volgende:
H E L P___M I J___M E T___H E T___V I N D E N___V A N___M I J N___V E R M I S T E___F O K ! - G E L I E F D E ! ! !
Ik zal jullie FOK!'ers eerst ter inleiding het prachtige liefdesverhaal vertellen van life_is_hard en mij.
Het was liefde op het eerste gezicht:
Aanleg hebben om volslank te worden
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En de volgende dag gingen we verder:
Nice guys...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En na heel wat lieve DM's en PM's ging ze helaas op vakantie.Ze zou na terugkomst een berichtje sturen, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niks van haar gehoord, haar zien posten of haar online zien komen.
Ik zit hier al een jaar met een leeg en vervolgens gebroken hart, en natuurlijk met een paar blauwe ballen.
Lieve life_is_hard, ik denk aan je en mis je!Het was een bijzondere ervaring en ik voel echt dat je een bijzonder meisje voor mij bent en dat er tussen ons iets prachtigs uit kan groeien!
Waar ben je, heb je soms een nieuwe account?
Zo ja, PM mij dan als bewijs wat je toen als laatste had ge-PM'd, zodat we verder kunnen gaan waar we eindigden.
Heel veel liefs en met heel m'n hart,
Gary_Oak
Admins en Forum Admins, kloonscan, maybe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H E L P___M I J___M E T___H E T___V I N D E N___V A N___M I J N___V E R M I S T E___F O K ! - G E L I E F D E ! ! !
Ik zal jullie FOK!'ers eerst ter inleiding het prachtige liefdesverhaal vertellen van life_is_hard en mij.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nice guys...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En na heel wat lieve DM's en PM's ging ze helaas op vakantie.Ze zou na terugkomst een berichtje sturen, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niks van haar gehoord, haar zien posten of haar online zien komen.
Ik zit hier al een jaar met een leeg en vervolgens gebroken hart, en natuurlijk met een paar blauwe ballen.
Lieve life_is_hard, ik denk aan je en mis je!Het was een bijzondere ervaring en ik voel echt dat je een bijzonder meisje voor mij bent en dat er tussen ons iets prachtigs uit kan groeien!
Zo ja, PM mij dan als bewijs wat je toen als laatste had ge-PM'd, zodat we verder kunnen gaan waar we eindigden.
Gary_Oak
Admins en Forum Admins, kloonscan, maybe?oh was vergeten wat bij mijn quote te zetten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed verhaal
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nice guys...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gary_Oak
Admins en Forum Admins, kloonscan, maybe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |