Nee, dat gaat te moeilijk worden voor mij.quote:Op zondag 9 september 2012 18:51 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Het is waar, moet ik een foto posten?
Niet!quote:Op zondag 9 september 2012 18:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Elke chick die na de vakantie contact opneemt kan haar evenaren, zo niet overtreffen.
Dachten wij allebei ook bij DolfijntjesLove.quote:Op zondag 9 september 2012 18:52 schreef Dimens het volgende:
Gewoon doorgaan met het leven. Misschien kruisen jullie paden weer en dan kun je er opnieuw voor gaan.
Die tijden.quote:Op zondag 9 september 2012 18:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dachten wij allebei ook bij DolfijntjesLove.
D'r net geschoren kutfoto's waren beter hoor. Mijn naam bij haar kut.quote:Op zondag 9 september 2012 19:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jammer dat die linkjes naar haar tietenpics dood zijn, want boh!
We hadden ze sowieso op moeten slaan, dat zou onze FoBo's mooi opfleuren!quote:Op zondag 9 september 2012 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
D'r net geschoren kutfoto's waren beter hoor. Mijn naam bij haar kut.
Ik toen ik die foto voor het eerst zag.quote:Op zondag 9 september 2012 19:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
We hadden ze sowieso op moeten slaan, dat zou onze FoBo's mooi opfleuren!
In welk forum stonden die?quote:Op zondag 9 september 2012 19:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jammer dat die linkjes naar haar tietenpics dood zijn, want boh!
quote:Op zondag 9 september 2012 19:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik toen ik die foto voor het eerst zag.
[ afbeelding ]
Nee. Ze is/was 15 en ik ben boven de 18. Ik wil geen connecties met Martijn hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 19:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En je hebt hem niet eens opgeslagen ter afpersing
Begrijpelijk. Ik dacht dat dat mens al ver in de 20 was. Maarja, no loss dat zij er niet meer is.quote:Op zondag 9 september 2012 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Ze is/was 15 en ik ben boven de 18. Ik wil geen connecties met Martijn hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |