SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
nu breng je mij in verwarring, doe s niequote:
Jammuurrrrrrrrrrrr. Mike Oldfield.quote:Op zondag 9 september 2012 14:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]de uberlapobazin versla je niet
sollyquote:Op zondag 9 september 2012 14:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu breng je mij in verwarring, doe s nie
jij hebt wel genoeg gewonnen voorlopig Tamme asserquote:Op zondag 9 september 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammuurrrrrrrrrrrr. Mike Oldfield.
diertjesquote:
Hoe groot wordt dat beestje?quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Jaaaa, ik ga Cupcake eens voeren. Rode muggenlarven. En ze stinken
.
Dat is wel enorm klein. Vergt ie verder veel onderhoud aan de bak nog?quote:
Ja.quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij hebt wel genoeg gewonnen voorlopig Tamme asser![]()
[..]
diertjes
Over dat gesproken...quote:
ok dat is sickquote:Op zondag 9 september 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Over dat gesproken...
Er zit gewoon bloed op mijn overhemd van een knokpartij gisteravond op 3 meter afstand.
van mezelf.. spendeer teveel tijd voor de spiegel.. maar ben er achteraf niet trots op hoor :$quote:
Ja, kogelvissen zijn smeerkezenquote:Op zondag 9 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel enorm klein. Vergt ie verder veel onderhoud aan de bak nog?
Knokpartij...quote:Op zondag 9 september 2012 14:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dat is sickwatskeburt
sowieso, knokpartijen
ohhhhhhhh shit's on trutje.. SHIT'S ONquote:
Is goed krengetje. Ben zo terug!quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhhhhhhh shit's on trutje.. SHIT'S ON
Wat doe je dan zoal voor de spiegel?quote:Op zondag 9 september 2012 14:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van mezelf.. spendeer teveel tijd voor de spiegel.. maar ben er achteraf niet trots op hoor :$
Ieder weekend? Wat een smeerpijp.quote:Op zondag 9 september 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kogelvissen zijn smeerkezen. Dus ik 'stofzuig' ieder weekend m'n bak zodat alle voedselresten eruit komen. Verder qua planten e.d. eigenlijk niet
. Ze groeien harder dan zou moeten volgens de statistieken
.
Alweer? Laatste keer lijkt het wel iedere keer bal in de Next. Veel ruzie, stelen etc.quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knokpartij...
In de ''next'' kaneel kent het wel.
Waren denk ik geen studenten... Ze gingen helemaal door het lint... 10 man zat op elkaar in te rammen en 2 gasten die hadden zichzelf echt niet meer in de hand...
Ik vind dat maar al te raar overigens... Jezelf niet in de hand kunnen houden... Gevaarlijke untermenschen zijn het.
tyfushekel aan dat soort figuren.. je gaat uit voor je lol en dan elkaar de kop inbashen.. sneue lijersquote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knokpartij...
In de ''next'' kaneel kent het wel.
Waren denk ik geen studenten... Ze gingen helemaal door het lint... 10 man zat op elkaar in te rammen en 2 gasten die hadden zichzelf echt niet meer in de hand...
Ik vind dat maar al te raar overigens... Jezelf niet in de hand kunnen houden... Gevaarlijke untermenschen zijn het.
ik wacht je op achter het station babehquote:
fappenquote:Op zondag 9 september 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal voor de spiegel?
[..]
Ieder weekend? Wat een smeerpijp.
[..]
Alweer? Laatste keer lijkt het wel iedere keer bal in de Next. Veel ruzie, stelen etc.
volgens mij doet ie t nietquote:Op zondag 9 september 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje van Cupcake terwijl hij eet.
Ja, verkeerde linkquote:Op zondag 9 september 2012 14:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij doet ie t niet
ja zag m.. ik vind het schattigquote:Op zondag 9 september 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verkeerde link. Nu als het goed is wel als je aanklikt.
Ja. Alleen is dat heel erg slecht voor kogelvissenquote:Op zondag 9 september 2012 14:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja zag m.. ik vind het schattig
kan die zichzelf ook zo opblazen, zoals een eckte eckte kogelvis?
Dat is...quote:Op zondag 9 september 2012 14:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wacht je op achter het station babeh
gr gr
[..]
fappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sja, roofvisje hequote:Op zondag 9 september 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal voor de spiegel?
[..]
Ieder weekend? Wat een smeerpijp.
[..]
Alweer? Laatste keer lijkt het wel iedere keer bal in de Next. Veel ruzie, stelen etc.
ik weet dat het niet de bedoeling is idd, maar was er wel benieuwd naarquote:Op zondag 9 september 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen is dat heel erg slecht voor kogelvissen.
quote:Op zondag 9 september 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is...ja nou je moet het wel een beetje afwisselen ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Net het filmpje gezien, ziet er koddig uit.quote:Op zondag 9 september 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, roofvisje he. Rovers zijn geen nette eters. Maar het is maar een paar minuten werk, hoor. Een emmertje water met vuil eruit, een emmertje water er weer in.
Ja, he. 's Ochtends als ik wakker word komt hij naar het glas gezwommen om te kijken wat ik doe.quote:Op zondag 9 september 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net het filmpje gezien, ziet er koddig uit.
Neequote:
vuige zuiplapquote:Op zondag 9 september 2012 16:10 schreef Tamashii het volgende:
wijntje drinken bij mijn opa en oma.
Dan kom ik je ophalen en breng ik je naar Naturalis. Dat gebeurt meestal met gestrande walvissen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik lig hier op m'n bed alsof ik een of andere aangestrande walvis ben ofzo
quote:Op zondag 9 september 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom ik je ophalen en breng ik je naar Naturalis. Dat gebeurt meestal met gestrande walvissen.
Gaan we je buik opensnijden.
Kom maar hier hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 16:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
TAMASH IK VIND DIT EEN BEDREIGING IK WIL M'N BUIK NIET OPENGESNEDEN KRIJGEN HALP DAN
*kruipt huilend in een hoekje*
Dan komen je botten zo aan de muur te hangen, best gaaf.quote:Op zondag 9 september 2012 16:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
TAMASH IK VIND DIT EEN BEDREIGING IK WIL M'N BUIK NIET OPENGESNEDEN KRIJGEN HALP DAN
*kruipt huilend in een hoekje*
*snikt en klimt op je schoot, pakt een rietje en stopt m in t glas wijnquote:Op zondag 9 september 2012 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom maar hier hoor.krijg je ook een wijntje. Hihi
als ik er ooit niet meer ben mag je wel een bot van me hebben om aan de muur te hangen :$quote:Op zondag 9 september 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan komen je botten zo aan de muur te hangen, best gaaf.
Je bent wel groot geworden deze middag. Van een cavia naar een walvis.
Keigaaf.quote:Op zondag 9 september 2012 16:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als ik er ooit niet meer ben mag je wel een bot van me hebben om aan de muur te hangen :$
ja eh? ik groei hard weet je
nu je t zegtquote:Op zondag 9 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keigaaf.
Wel een tof idee trouwens, botten in je huis ophangen van mensen die zijn overleden. Heb je nog iets om ze aan te herinneren.
Kom er dan uit mop?quote:Op zondag 9 september 2012 16:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik lig hier op m'n bed alsof ik een of andere aangestrande walvis ben ofzo
maar zondag is mijn autistenwalvisdagquote:
Ja ja. Wordt weer ingeruild he!quote:Op zondag 9 september 2012 16:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga wel even met iemand bellen
Nee, ik wou jou eigenlijk gaan bellenquote:
Van de hele dag in bed hangen ga je je nog lamlendiger voelen..quote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar zondag is mijn autistenwalvisdagik heb ook helemaal geen energie om wat te gaan doen
ik voel me niet kut eh, ik ben gewoon lamquote:Op zondag 9 september 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van de hele dag in bed hangen ga je je nog kutter voelen..
Rawrrr. Klopt. Vanavond dan maar!quote:Op zondag 9 september 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, ik wou jou eigenlijk gaan bellen
maar je zit bij je opa en oma :$
Beter ga je upbulken.quote:Op zondag 9 september 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
65 kilo op de weegschaal, waar ik... Normaal 70 weeg oid...
4/5 jaar geleden was ik net zo zwaar
Ben nog te lamlendig om te gaan eten, maar ik zit op het moment vol dus komt goed... Ik ga een beetje opdrukken / met gewichtje bezig zijn, kijken of ik er wat energie van krijg.quote:
Klinkt niet goedquote:Op zondag 9 september 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
65 kilo op de weegschaal, waar ik... Normaal 70 weeg oid...
4/5 jaar geleden was ik net zo zwaar
SPOILER: :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 9 september 2012 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor mensen met een zwakke maag is dit geen aanrader; mijn eten van gisteren:BluhSPOILER: :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 9 september 2012 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor mensen met een zwakke maag is dit geen aanrader; mijn eten van gisteren:Hoe ver ben je gekomen?SPOILER: :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Oke proostquote:
Ik heb zin in een Mojito, in een emmer.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Mojito, in een emmer.
Dankjequote:
Ik ook.quote:Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Mojito, in een emmer.
Oeiquote:Op zondag 9 september 2012 17:03 schreef heloef het volgende:
Ik zou vandaag bij iemand langsgaan maar ik heb hem maar om 11 uur een berichtje gestuurd dat ik te gaar was.
'S avonds? Weekend wordt moeilijk.quote:Op zondag 9 september 2012 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet werken he
Volgend weekend?
's Avonds ben ik nogal lam en brak van 't werkquote:Op zondag 9 september 2012 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
'S avonds? Weekend wordt moeilijk..
Op vakantie kon je van die hele emmer's Mojito kopen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb in Berlijn echt teveel Mojito's gehad
Ballen crushen? Wil je een meisje worden?quote:Op zondag 9 september 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil een laserfunctie in mijn ogen die ballen kan crushen
Ik niet, die van mongolen die ik tegenkom zodat ik preventief optreed tegen voortplanting van dat tuig, tevens zijn overige mensen van onze mooie maatschappij erbij gebaat dat het testosteron level van dat soort mongolen wat lager gaat liggen zodat ze zich normaler gaan gedragen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ballen crushen? Wil je een meisje worden?
Hier ookquote:
Nee, hij heeft in mijn telefoon zitten lezen, appjes naar mn beste vriendin.quote:Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ojee, je hebt met je vriend gepraat?
Al je onzekerheden over hem bloot...quote:Op zondag 9 september 2012 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij heeft in mijn telefoon zitten lezen, appjes naar mn beste vriendin.
quote:
Nah, vooral over een crush die ik had ...quote:Op zondag 9 september 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al je onzekerheden over hem bloot...
Tsss. Hij heeft je er mee geconfronteerd neem ik aan?quote:Op zondag 9 september 2012 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij heeft in mijn telefoon zitten lezen, appjes naar mn beste vriendin.
Jep. Alles uit t verband getrokken.quote:Op zondag 9 september 2012 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsss. Hij heeft je er mee geconfronteerd neem ik aan?
Groepsknuffel? Groepsknuffel.
[ afbeelding ]
Op iemand anders? Ai...quote:Op zondag 9 september 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, vooral over een crush die ik had ...
Ja dat is helemaal....quote:Op zondag 9 september 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, vooral over een crush die ik had ...
quote:
I'm in...quote:Op zondag 9 september 2012 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik drink nooit alcohol, zullen we ons samen bezatten met als reden dat alle wcrollen bedorven frambeauzen zijn zonder hartjes en rokken?
Ja, want t stelt weinig voor, niks mee gedaan ook. Maar ik voelde me schuldig, dus ik heb er met haar over gepraat. Maar hij denkt dus meteen dat ik die jongen wil neuken en dat als ik n paar dagen weg zou gaan hem zou opzoeken ... Dus hij werd erg agressief en sloeg tegen van alles aan ...quote:Op zondag 9 september 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal....
Ergens kut dat jij dat hebt, helemaal kut dat hij dat nu ook weet.
Leuke kerel.quote:Op zondag 9 september 2012 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want t stelt weinig voor, niks mee gedaan ook. Maar ik voelde me schuldig, dus ik heb er met haar over gepraat. Maar hij denkt dus meteen dat ik die jongen wil neuken en dat als ik n paar dagen weg zou gaan hem zou opzoeken ... Dus hij werd erg agressief en sloeg tegen van alles aan ...
Ik drink ook nauwelijks, maar ik breng wel Jack mee.quote:Op zondag 9 september 2012 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik drink nooit alcohol, zullen we ons samen bezatten met als reden dat alle wcrollen bedorven frambeauzen zijn zonder hartjes en rokken?
Sorry dat ik het zo bot zeg, maar je pijnigt jezelf alleen maar door bij hem te blijven.quote:Op zondag 9 september 2012 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want t stelt weinig voor, niks mee gedaan ook. Maar ik voelde me schuldig, dus ik heb er met haar over gepraat. Maar hij denkt dus meteen dat ik die jongen wil neuken en dat als ik n paar dagen weg zou gaan hem zou opzoeken ... Dus hij werd erg agressief en sloeg tegen van alles aan ...
Beetje bang werd ik ervan.quote:
Ben je dan ook snel dronken?quote:Op zondag 9 september 2012 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Een woord: wegwezen.quote:
En wie zijn dat?quote:Op zondag 9 september 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word agressief van die trieste jaapies die confrontatie uitlokken...
Groepjes van 5 gasten die HOMOOOO schreeuwen enzo, of naast je komen fietsen en je afsnijden dat soort ongein.quote:
Ik heb een uur geleden noodles, sperziebonen en kip gegeten. Kip in een habanero-chili marinade gedaan. Damn, die kip was lekker.quote:
Doen ze zo tegen jou?quote:Op zondag 9 september 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groepjes van 5 gasten die HOMOOOO schreeuwen enzo, of naast je komen fietsen en je afsnijden dat soort ongein.
Je zou ze moeten castreren.
Gisteren had ik er last van ja....quote:
Ja, snap ik.. Dat is inderdaad niet leuk..quote:Op zondag 9 september 2012 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gisteren had ik er last van ja....
Als ik het zou herhalen zou ik iemand van zijn fiets geduwd hebben.
Arme jongen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
Ik moet mijn eigen eten maken, zwaar heb ik het.
quote:
Ik ook.. lekker kogelbiefstuk met patatjes.. (ik heb het dus nóg zwaarder!)quote:Op zondag 9 september 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
Ik moet mijn eigen eten maken, zwaar heb ik het.
quote:Op zondag 9 september 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, hele dag stil hier.
Fera alleen wel soort van ehh drama met der vriendje...
I see.quote:
Ja mooi...quote:Op zondag 9 september 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I see.
Pfff, echt niet leuk voor haar
Lekker vertrouwen heb je ook in de ander als je zijn/haar telefoon gaat doorspitten.
Een relatie zonder vertrouwen is geen vriend-vriendin relatie. Vrij eenvoudig.quote:Op zondag 9 september 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I see.
Pfff, echt niet leuk voor haar
Lekker vertrouwen heb je ook in de ander als je zijn/haar telefoon gaat doorspitten.
Dan heb je het recht nog niet. That's why i have an acces code on my phone, ook geen gezeik met vrienden die je telefoon door gaan spitten.quote:Op zondag 9 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja mooi...
Maar.... Als hij merkt dat ze vaag doet met der mobiel dan ligt het weer anders ofc...
Eens.quote:Op zondag 9 september 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een relatie zonder vertrouwen is geen vriend-vriendin relatie. Vrij eenvoudig.
Nee kan er wel goed tegenquote:
Uiteraard niet, maar maakt het wel iets begrijpelijker.quote:Op zondag 9 september 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je het recht nog niet. That's why i have an acces code on my phone, ook geen gezeik met vrienden die je telefoon door gaan spitten.
[..]
Eens.
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook wel... Samen op een zuip zetten?
Mwoa, weet niet.quote:Op zondag 9 september 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar maakt het wel iets begrijpelijker.
Samenvatting?quote:
Dan ga ik Emo worden en dat ben ik al.. Gewoon genoeg tot het me allemaal niets meer schelen kan is het doelquote:
neeeeeeequote:Op zondag 9 september 2012 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga ik Emo worden en dat ben ik al.. Gewoon genoeg tot het me allemaal niets meer schelen kan is het doel
Niks mis met emo's ?quote:Op zondag 9 september 2012 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga ik Emo worden en dat ben ik al.. Gewoon genoeg tot het me allemaal niets meer schelen kan is het doel
Fera heeft een kut dag en ik heb een gebroken hartjequote:Op zondag 9 september 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, weet niet.
[..]
Samenvatting?
Van Fera hoorde ik al zoiets ja.quote:Op zondag 9 september 2012 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fera heeft een kut dag en ik heb een gebroken hartje
Ik ben nu onderweg naar bredaquote:
pleistertje eropquote:Op zondag 9 september 2012 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fera heeft een kut dag en ik heb een gebroken hartje
Jankende wijven zijn onaantrekkelijkquote:
Zo lang ze niet 24/7 huilen is er niks mis mee.quote:Op zondag 9 september 2012 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jankende wijven zijn onaantrekkelijk
Jankende mannen danquote:Op zondag 9 september 2012 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jankende wijven zijn onaantrekkelijk
Misschien wel jaquote:Op zondag 9 september 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jankende mannen dan
Kan je beter een jankend wijf zijn hoor...
Hier ook ja. Wat zal ik doen. Iets gezonds of iets ongezonds.quote:
Patat met frikandel hierquote:Op zondag 9 september 2012 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier ook ja. Wat zal ik doen. Iets gezonds of iets ongezonds.
ongezond natuurlijk, dat is veel lekkerderderquote:Op zondag 9 september 2012 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier ook ja. Wat zal ik doen. Iets gezonds of iets ongezonds.
Te lekker.quote:
Ja maar ik moet ook aan mijn lijn denken.quote:Op zondag 9 september 2012 18:43 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ongezond natuurlijk, dat is veel lekkerderder
idd je moet groentes etenquote:Op zondag 9 september 2012 18:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik moet ook aan mijn lijn denken.
Ik zal jou es groentes geven.quote:Op zondag 9 september 2012 18:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
idd je moet groentes eten
quote:Op zondag 9 september 2012 18:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
idd je moet groentes eten
ff wachten dames, ik pak ff de popcornquote:
kom dan met je grote bakkesquote:
Is goed JONGEH! KOM DAN. KOM DAN!quote:Op zondag 9 september 2012 18:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom dan met je grote bakkesHEAH?!!!
dweilen met de kraan open dit dat allesquote:Op zondag 9 september 2012 18:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed JONGEH! KOM DAN. KOM DAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 9 september 2012 18:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wacht nog op je aanmeldingsformulier btw![]()
goed eh? ik heb het onthouden, yay me
Aanmelden voor wat?quote:Op zondag 9 september 2012 18:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wacht nog op je aanmeldingsformulier btw![]()
goed eh? ik heb het onthouden, yay me
oeh ok zo even mijn fantasie proberen te gebruiken dan..bijna m'n bordje leegquote:Op zondag 9 september 2012 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij moet mij dat sturen hoor, dan stuur ik hem ingevuld terug.![]()
Tamash gaat zich aanmelden voor mijn heropvoedingskamp voor mooie meisjes Tamashii'squote:
goed hoor, daar ookquote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
Hondje is weer getrimd, net zo mooi.
Wie geht's hier?
Ik wil wel helpen, of is dat niet de bedoeling?quote:Op zondag 9 september 2012 18:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oeh ok zo even mijn fantasie proberen te gebruiken dan..bijna m'n bordje leeg
[..]
Tamash gaat zich aanmelden voor mijn heropvoedingskamp voor mooie meisjes Tamashii's
Hoe denk jij een mooie volwassen vrouw her op te kunnen voedenquote:Op zondag 9 september 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, of is dat niet de bedoeling?
het is strikt ende alleen voor vrouwen, in dit geval Tamashquote:Op zondag 9 september 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, of is dat niet de bedoeling?
geil is altijd goedquote:
Zeggeh, waar blijft dat formulier.quote:Op zondag 9 september 2012 18:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oeh ok zo even mijn fantasie proberen te gebruiken dan..bijna m'n bordje leeg
[..]
Tamash gaat zich aanmelden voor mijn heropvoedingskamp voor mooie meisjes Tamashii's
Ik ben vooral voor het afleren van slecht gedragquote:Op zondag 9 september 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe denk jij een mooie volwassen vrouw her op te kunnen voeden?
Dat dacht ik alquote:Op zondag 9 september 2012 19:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is strikt ende alleen voor vrouwen, in dit geval Tamash
1 voor 1 is de beste aanpak eh
[..]
geil is altijd goed
working on it, klein momentje nog *bijt op je tongquote:Op zondag 9 september 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeggeh, waar blijft dat formulier.![]()
Kan ze niet beter zachtjes op iets ander bijten?quote:Op zondag 9 september 2012 19:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
working on it, klein momentje nog *bijt op je tong*
langzaamaan de spanning opbouwen eh.. voorspel is heel belangrijk :$quote:Op zondag 9 september 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan ze niet beter zachtjes op iets ander bijten?
Dus eerst maar wat drinken dan?quote:Op zondag 9 september 2012 19:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
langzaamaan de spanning opbouwen eh.. voorspel is heel belangrijk :$
we hebben wel genoeg gezopen, tamash sowiesoquote:
Ik zou even gaan rukken. Of je vriendin bellen. Of beide.quote:
Mayonaise wat we hadden was alleen niet lekkerquote:Op zondag 9 september 2012 18:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te lekker.Patat met mayonaise en pindasaus en frikadel speciaal!
Have fun, vergeet geen acties foto's te maken of nog beter filmpjesquote:Op zondag 9 september 2012 19:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we hebben wel genoeg gezopen, tamash sowieso
ok je gaat pm krijgen, modje
als ze mijn geheime heropvoedingskamer ziet durft ze vast niet meerquote:Op zondag 9 september 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Have fun, vergeet geen acties foto's te maken of nog beter filmpjes
het is kom OP KONIJNTJEquote:Op zondag 9 september 2012 19:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Kom maar schatje kom maar wiebelen, wiebelen..
Terug gestuurd.!!!:....!quote:Op zondag 9 september 2012 19:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
working on it, klein momentje nog *bijt op je tong*
Dat is best wel nasty. Weet je dat?quote:Op zondag 9 september 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een plekje aan mijn muur gereserveerd voor een bot van Rokje. Ik denk dat ik het liefst haar sleutelbeen heb.
Hoezo ik sowieso! Was ik zo naar?quote:Op zondag 9 september 2012 19:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we hebben wel genoeg gezopen, tamash sowieso
ok je gaat pm krijgen, modje
Zwanenmeerquote:
Wacht wat?quote:Op zondag 9 september 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een plekje aan mijn muur gereserveerd voor een bot van Rokje. Ik denk dat ik het liefst haar sleutelbeen heb.
nee hoor, eigenlijk wou ik je nog wel een fles zien aanpakkenquote:Op zondag 9 september 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo ik sowieso! Was ik zo naar?
lang verhaalquote:
quote:
Ik mocht er een van haar.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 16:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als ik er ooit niet meer ben mag je wel een bot van me hebben om aan de muur te hangen :$
ja eh? ik groei hard weet je
Idd. Je kan beter een knalroze gespoten gemummificeerde kat aan de muur hangenquote:
Dat maakt het niet minder nastyquote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik mocht er een van haar.
[..]
ach ik dacht zo van "als die jongen dat nou fijn vindt om als aandenken te hebben"quote:
Kan je dan niet beter een mooie foto maken? Tenzij je graag herinnerd wilt worden als 'het sleutelbeentje'quote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach ik dacht zo van "als die jongen dat nou fijn vindt om als aandenken te hebben"tja
zou misschien inderdaad wel mooier zijn, goed puntquote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een mooie foto maken? Tenzij je graag herinnerd wilt worden als 'het sleutelbeentje'.
Goed punt.quote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het raarder dan opgezette dieren dan?
Ik ben benieuwd naar het resultaat, misschien dat ik dan ook een projectje voor jou heb. Iemand die heropgevoed moet worden voor mijquote:Op zondag 9 september 2012 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als ze mijn geheime heropvoedingskamer ziet durft ze vast niet meer
maar dank je wel![]()
Zo mainstream.quote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zou misschien inderdaad wel mooier zijn, goed punt
ja nou meestal doe ik het voor m'n eigen gewin, maar wellicht kan ik een uitzondering maken.. of ik stuur een collega, dat kan ookquote:Op zondag 9 september 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het resultaat, misschien dat ik dan ook een projectje voor jou heb. Iemand die heropgevoed moet worden voor mij
ja toch :$quote:
"ik had al botten aan m'n muur voordat het hipster was" :$quote:
Ik heb anders geen foto van Rokje aan m'n muur, hoorquote:
pijnlijk wel, deze openbaringquote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb anders geen foto van Rokje aan m'n muur, hoor. En ik denk veel mensen met mij.
Ik heb de muur tegenover mijn bank volhangen daarmee.quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb anders geen foto van Rokje aan m'n muur, hoor. En ik denk veel mensen met mij.
Hoezo pijnlijkquote:Op zondag 9 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pijnlijk wel, deze openbaringmaar iig eerlijk
quote:Op zondag 9 september 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh gut
ik zal mezelf wel even gaggen
maarre, tamash.. waar blijft die iets betere motivatie?
Is er wat mis mee?quote:Op zondag 9 september 2012 19:36 schreef GSbrder het volgende:
Het is een bont gezelschap deze SC, that's all.
nu moet ik een beetje blozen.. zo bijzonder ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo pijnlijk? Ik ben bedroefd dat ik dat niet heb
!
quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]Ik weet niet of ik wel genoeg motivatie heb!
quote:Op zondag 9 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pijnlijk wel, deze openbaringmaar iig eerlijk
Ach, weet je. Iedere mens heeft iets moois in zichquote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu moet ik een beetje blozen.. zo bijzonder ben ik nou ook weer niet hoor
[..]
[..]
Gewoon wat tips mogen ook hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nou meestal doe ik het voor m'n eigen gewin, maar wellicht kan ik een uitzondering maken.. of ik stuur een collega, dat kan ook
da's dan wel weer zoquote:Op zondag 9 september 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, weet je. Iedere mens heeft iets moois in zich. Een goede fotograaf kan dat benadrukken.
even een beknopte beschrijving van de situatie dan?quote:
Wie danquote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
wtfuck zijn er ineens allemaal nieuwe users hier in dit topic. Ben net 1,5 dag weggeweest
ik dacht ff dat het aan mij lag...quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
wtfuck zijn er ineens allemaal nieuwe users hier in dit topic. Ben net 1,5 dag weggeweest
Dit.quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik dacht ff dat het aan mij lag...
Wat de neuk, Tijnbrein staat nota bene in de OPquote:Op zondag 9 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
JijHebtGeenRokje, tijnbrein, heloef...
Oh, ik heb hem iig nog nooit gezien.quote:Op zondag 9 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de neuk, Tijnbrein staat nota bene in de OP.
jij bent eng door je geile avaquote:Op zondag 9 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waar is dat niet eng op fok
dat hoor ik vakerquote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij bent eng door je geile ava
Ik heb daar eigenlijk nooit zo'n last vanquote:Op zondag 9 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waar is dat niet eng op fok
Haha, pff tsja. Ik heb vooral moeite met inschatten of iemand mij leuk vindt of aardig.quote:Op zondag 9 september 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's dan wel weer zo
[..]
even een beknopte beschrijving van de situatie dan?
Ik kom hier wel vaker. No phunquote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik heb hem iig nog nooit gezien.
Maar, serieus. Volgens mij postte Rokje hier ook al wel eerder, in een vorig leven of zo. En Heloef, die komt overal langsquote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik heb hem iig nog nooit gezien.
ik hoopte dat je fobo minder eng zou zijn maar ik schrik me kapot. Ik doe wel mijn naam eer aanquote:
Nee haar fobo is tof.quote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik hoopte dat je fobo minder eng zou zijn maar ik schrik me kapot. Ik doe wel mijn naam eer aan
he bah wat lekker, grote jetsers dan he, niet dat piepschuimquote:Op zondag 9 september 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samzz is best eng. Die heeft enorme jetsors.
Rokje is net zo eng als beschimmeld piepschuim.
Nooit opgevallen in ieder gevalquote:
Kan best maar nog nooit gezien afgelopen 2/3 weken.quote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, serieus. Volgens mij postte Rokje hier ook al wel eerder, in een vorig leven of zo. En Heloef, die komt overal langs.
Beschimmeld piepschuim is ranzig.quote:Op zondag 9 september 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samzz is best eng. Die heeft enorme jetsors.
Rokje is net zo eng als beschimmeld piepschuim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |