SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
nu breng je mij in verwarring, doe s niequote:
Jammuurrrrrrrrrrrr. Mike Oldfield.quote:Op zondag 9 september 2012 14:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]de uberlapobazin versla je niet
sollyquote:Op zondag 9 september 2012 14:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu breng je mij in verwarring, doe s nie
jij hebt wel genoeg gewonnen voorlopig Tamme asserquote:Op zondag 9 september 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammuurrrrrrrrrrrr. Mike Oldfield.
diertjesquote:
Hoe groot wordt dat beestje?quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Jaaaa, ik ga Cupcake eens voeren. Rode muggenlarven. En ze stinken
.
Dat is wel enorm klein. Vergt ie verder veel onderhoud aan de bak nog?quote:
Ja.quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij hebt wel genoeg gewonnen voorlopig Tamme asser![]()
[..]
diertjes
Over dat gesproken...quote:
ok dat is sickquote:Op zondag 9 september 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Over dat gesproken...
Er zit gewoon bloed op mijn overhemd van een knokpartij gisteravond op 3 meter afstand.
van mezelf.. spendeer teveel tijd voor de spiegel.. maar ben er achteraf niet trots op hoor :$quote:
Ja, kogelvissen zijn smeerkezenquote:Op zondag 9 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel enorm klein. Vergt ie verder veel onderhoud aan de bak nog?
Knokpartij...quote:Op zondag 9 september 2012 14:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dat is sickwatskeburt
sowieso, knokpartijen
ohhhhhhhh shit's on trutje.. SHIT'S ONquote:
Is goed krengetje. Ben zo terug!quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhhhhhhh shit's on trutje.. SHIT'S ON
Wat doe je dan zoal voor de spiegel?quote:Op zondag 9 september 2012 14:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van mezelf.. spendeer teveel tijd voor de spiegel.. maar ben er achteraf niet trots op hoor :$
Ieder weekend? Wat een smeerpijp.quote:Op zondag 9 september 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kogelvissen zijn smeerkezen. Dus ik 'stofzuig' ieder weekend m'n bak zodat alle voedselresten eruit komen. Verder qua planten e.d. eigenlijk niet
. Ze groeien harder dan zou moeten volgens de statistieken
.
Alweer? Laatste keer lijkt het wel iedere keer bal in de Next. Veel ruzie, stelen etc.quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knokpartij...
In de ''next'' kaneel kent het wel.
Waren denk ik geen studenten... Ze gingen helemaal door het lint... 10 man zat op elkaar in te rammen en 2 gasten die hadden zichzelf echt niet meer in de hand...
Ik vind dat maar al te raar overigens... Jezelf niet in de hand kunnen houden... Gevaarlijke untermenschen zijn het.
tyfushekel aan dat soort figuren.. je gaat uit voor je lol en dan elkaar de kop inbashen.. sneue lijersquote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knokpartij...
In de ''next'' kaneel kent het wel.
Waren denk ik geen studenten... Ze gingen helemaal door het lint... 10 man zat op elkaar in te rammen en 2 gasten die hadden zichzelf echt niet meer in de hand...
Ik vind dat maar al te raar overigens... Jezelf niet in de hand kunnen houden... Gevaarlijke untermenschen zijn het.
ik wacht je op achter het station babehquote:
fappenquote:Op zondag 9 september 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal voor de spiegel?
[..]
Ieder weekend? Wat een smeerpijp.
[..]
Alweer? Laatste keer lijkt het wel iedere keer bal in de Next. Veel ruzie, stelen etc.
volgens mij doet ie t nietquote:Op zondag 9 september 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje van Cupcake terwijl hij eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |