je mag toch niet onder geel inhalen.quote:
keihard op je rem trappen zodat je ophanging afbreektquote:Op zondag 9 september 2012 14:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat als je net bezig bent met een inhaalmanueauve?
quote:
Hij moet harder van z'n engineer, three qualilaps nowquote:Op zondag 9 september 2012 14:21 schreef zoem het volgende:
Mercedes van Schumi is nu al door de bandjes heen
quote:Op zondag 9 september 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Top 100 voor reeks "Formule 1 seizoen 2012" van 01-01-2012 t/m 09-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 1450 Sinister-D-
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]Waar kan je die stats eigenlijk bekijken
chevrolet Aveo?quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Weet iemand wat de snelste auto is pp harde banden?
Ik denk dat het nu wachten wordt op de pitstops van de top.quote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef JohnB52 het volgende:
Eerste race van t jaar waarbij k nu denk: gaat er nog wat gebeuren ???
Hongarije was ook al niet zo boeiend.quote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef JohnB52 het volgende:
Eerste race van t jaar waarbij k nu denk: gaat er nog wat gebeuren ???
"Felipe, Fernando is faster than you..."quote:Op zondag 9 september 2012 14:28 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe gaan ze Massa nou achter Alonso krijgen?
Voorspelbaar +1quote:Op zondag 9 september 2012 14:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
"Felipe, Fernando is faster than you..."
Bochtje missen?quote:Op zondag 9 september 2012 14:28 schreef JohnB52 het volgende:
Zolang massa tussen de twee McLarens zit niet. Hoe gaan ze Alonso voorbij Vettel krijgen is de vraag.quote:Op zondag 9 september 2012 14:28 schreef JohnB52 het volgende:
Naar Ferrari en Frijns in de Sauberquote:Op zondag 9 september 2012 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Perez is toch ook wel een baasje hoor.
sauber vind ik ook het leukste teamquote:Op zondag 9 september 2012 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Perez is toch ook wel een baasje hoor.
dat was kimi nietquote:Op zondag 9 september 2012 14:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, Schumacher ook met een gemak langs Kimi
La Une, niet RTBFquote:Op zondag 9 september 2012 14:32 schreef Sasman het volgende:
Jajaja...D'Ambrosio in beeld alleen als hij word voorbij gestoken.
Genoeg ruimte eigenlijk als je de onboard ziet.quote:
Vettel en Alonso bijna zij-aan-zij de pit uit, maar Vettel weet hem voor te blijven.quote:Op zondag 9 september 2012 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurde er? moest de telefoon opnemen
Rest vd race graagquote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Perez mag zo een paar rondjes vooraan rijden?
en d'r al uitquote:
korte pitlane hequote:
Gelukkig maar. Op die ene uitschieter na komt ie toch niet vaak positief in beeldquote:
Vettel gaf geen ruimte aan de snellere Alonso. Dus die reed daardoor naast de baan.quote:Op zondag 9 september 2012 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Ben ik ff pissen, mis ik dus wat.. Probeerde Vettel Alonso eraf te rijden?
Alonso zag een gat wat er niet was.quote:Op zondag 9 september 2012 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Ben ik ff pissen, mis ik dus wat.. Probeerde Vettel Alonso eraf te rijden?
De buitenbocht is daar ook wel erg gewaagd. Één momentje en je ligt er finaal naast.quote:Op zondag 9 september 2012 14:44 schreef _Administr8or_ het volgende:
Mwah, dit had Alonso wel een beetje aan zichzelf te danken..
koekwaus?quote:Op zondag 9 september 2012 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
d'Ambrosio kunnen ze voortaan beter thuis laten. Wat een koekwaus is dat.
Heeft vorig jaar al voor Virgin geraced.quote:Op zondag 9 september 2012 14:46 schreef Atreidez het volgende:
Het is toch D'Ambrosio's eerste race? Hij is alleen reserve geweest altijd.. Lijkt me toch heel anders als een beetje testen
Hamilton weer aan de leiding
Ja.quote:
Geraced? In een Virginquote:Op zondag 9 september 2012 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar al voor Virgin geraced.
wat denk je?quote:Op zondag 9 september 2012 14:47 schreef dery1990 het volgende:
Alonso bijna bij Massa. Wat zal er gebeuren
ik hoop een redbulletjequote:Op zondag 9 september 2012 14:47 schreef dery1990 het volgende:
Een boordradio met de welbekende woordenquote:Op zondag 9 september 2012 14:47 schreef dery1990 het volgende:
Allée jong. Jeromme ligt maar 12 plekken achter op Kimi.quote:Op zondag 9 september 2012 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
d'Ambrosio kunnen ze voortaan beter thuis laten. Wat een koekwaus is dat.
Ohja, tuurlijkquote:Op zondag 9 september 2012 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft vorig jaar al voor Virgin geraced.
't is ''maar'' 't halve veldquote:Op zondag 9 september 2012 14:48 schreef Sasman het volgende:
[..]
Allée jong. Jeromme ligt maar 12 plekken achter op Kimi.
Grosjean had hier gewoon aan de leiding gelegen...quote:Op zondag 9 september 2012 14:48 schreef Sasman het volgende:
[..]
Allée jong. Jeromme ligt maar 12 plekken achter op Kimi.
Vind ik onnodig.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Alonso een stop en go voor het verlaten van de baan?
Nee, Zwarte vlag en een dubbele race banquote:Op zondag 9 september 2012 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
"Ich habe es nicht gewusst"quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Xebber het volgende:
DT voor Vettel, wat een pure onzin dit.
quote:
ja voor Alonso ja en dan zal het nog heel mild zijn in mij ogen wat kan die vent iemand anders een oor aan proberen te naaien zeg.quote:Op zondag 9 september 2012 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Zwarte vlag en een dubbele race ban
dat dusquote:Op zondag 9 september 2012 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Haha, Vettel.. Je moet ook geen Ferrari piepelen in Italie
quote:Op zondag 9 september 2012 14:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja voor Alonso ja en dan zal het nog heel mild zijn in mij ogen wat kan die vent iemand anders een oor aan proberen te naaien zeg.
Bah ik wordt gewoon eng van dat mannetje
Precies, jammer voor het kampioenschap.quote:Op zondag 9 september 2012 14:54 schreef Atreidez het volgende:
Allemaal gunstig voor Fernando weer..
Hehehehehe iddquote:Op zondag 9 september 2012 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat het even bij Lewis ook gebeurt.
quote:Op zondag 9 september 2012 14:54 schreef Atreidez het volgende:
Allemaal gunstig voor Fernando weer..
nummer 2 al dit weekendquote:
Ik heb niet zoveel kennis van de auto, maar die pomp zit toch niet in de motor?quote:
Lijkt me niet, maar zal wel onderdeel zijn van het Mercedes-motorenpakketquote:Op zondag 9 september 2012 14:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel kennis van de auto, maar die pomp zit toch niet in de motor?
Maar hoort wel bij het pakket als ik het goed heb.quote:Op zondag 9 september 2012 14:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel kennis van de auto, maar die pomp zit toch niet in de motor?
Nu Alonso en Massa nog.quote:
Dat is het mooie aan hem. Hij interesseert zich alleen voor het racen, de rest hoeft van hem nietquote:
Denk het niet, die zachte banden gaan deze snelheid niet houden.quote:
Maar die moet nog een stop maken aangezien hij in ronde 30 binnen kwam?quote:
Dit is ouderwets stampen. Hij was al nooit sneller dan Heidfeld en Massa.quote:Op zondag 9 september 2012 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver Kimi, wat heb jij nu weer aan de hand. Ga eens ouderwets stampen jah
quote:Op zondag 9 september 2012 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit is ouderwets stampen. Hij was al nooit sneller dan Heidfeld en Massa.
Onzin. Ik ga verder niet in discussiequote:Op zondag 9 september 2012 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij was al nooit sneller dan Heidfeld en Massa.
Toen was Massa ook minder slecht.quote:Op zondag 9 september 2012 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit is ouderwets stampen. Hij was al nooit sneller dan Heidfeld en Massa.
Maar wél voor Kovalainen dit keerquote:Op zondag 9 september 2012 15:02 schreef Sasman het volgende:
D'Ambrosio zit gewoon waar hij altijd zat met de Virgin. Achteraan.
Die heeft (terecht) geen plaats in de Formule 1 (volgend jaar).quote:Op zondag 9 september 2012 15:02 schreef Sasman het volgende:
Dat kan ik me in jouw geval voorstellen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Onzin. Ik ga verder niet in discussie
Hoort ie thuisquote:Op zondag 9 september 2012 15:02 schreef Sasman het volgende:
Rijdt gewoon een prima race hoor.quote:
Yep, en Heidfeld was toen nog een topper.quote:Op zondag 9 september 2012 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was Massa ook minder slecht.
Je hoeft me niet persoonlijk aan te vallen. Ik wil nu F1 kijken en geen welles-nietes discussie voeren.quote:Op zondag 9 september 2012 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan ik me in jouw geval voorstellen.
maar hij laat zich overduidelijk inhalen.. probeer er nog wat moeite voor te doen ofzoquote:
Waarom in vredesnaam?quote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar hij laat zich overduidelijk inhalen.. probeer er nog wat moeite voor te doen ofzo
Is toch nogal logisch, gezien de stand in het WK.quote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar hij laat zich overduidelijk inhalen.. probeer er nog wat moeite voor te doen ofzo
Zou je dat zelf doen als je teamgenoot titelkandidaat is, en jij nietquote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja. Had gewoon races kunnen winnen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yep, en Heidfeld was toen nog een topper.
quote:
Nee, das teamworkquote:
Persoonlijk? Je hebt gewoon argumenten, nu niet en na de race ook niet.quote:Op zondag 9 september 2012 15:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Je hoeft me niet persoonlijk aan te vallen. Ik wil nu F1 kijken en geen welles-nietes discussie voeren.
Net als Heerenveen die expres verliezenquote:
quote:
Met "in jouw geval" insinueer/impliceer je dat. Ik heb heus argumenten. Maar goed ná de race dus.quote:Op zondag 9 september 2012 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Persoonlijk? Je hebt gewoon argumenten, nu niet en na de race ook niet.
Eens, Vettel deed niets anders dan wat Alonso vorig jaar deed bij hem. Alleen toen hield Vettel de bocht wel (dankzij de geblazen diffuser), wat Alonso nu niet lukte.quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Xebber het volgende:
DT voor Vettel, wat een pure onzin dit.
Ik kan me iets herinneren uit Maleisië.quote:
Toen was winst toch wel een longshot. Als 'ie daar had willen winnen, had 'ie eerder de pits in gemoeten, tegelijk met Alons.quote:Op zondag 9 september 2012 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me iets herinneren uit Maleisië.
Nee, dan rijdt Perez in de Ferrari van Massaquote:Op zondag 9 september 2012 15:09 schreef MK84 het volgende:
Perez die Massa inhaalt voor het podium op Monza. Hopelijk is het ook figuurlijk voor volgend jaar!
Die heeft frissere banden dan de Ferraris. En zachte ipv harde.quote:Op zondag 9 september 2012 15:10 schreef RAVW het volgende:
Zo hallo Perez wat heeft die in eensof zijn die Ferrari's in eens zo langzaam
Had kunnen winnen hoor. Als ie toen niet van de baan af was gegaan.quote:Op zondag 9 september 2012 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen was winst toch wel een longshot. Als 'ie daar had willen winnen, had 'ie eerder de pits in gemoeten, tegelijk met Alons.
Hij moest z'n best doen om niet te winnen, remmen en fouten fakenquote:Op zondag 9 september 2012 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had kunnen winnen hoor. Als ie toen niet van de baan af was gegaan.
Dat gaat ie volgend jaar krijgenquote:Op zondag 9 september 2012 15:11 schreef JohnB52 het volgende:
Perez heeft nog wat tegoed van Alonso/Ferrari ;-)
Dat jaquote:Op zondag 9 september 2012 15:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij moest z'n best doen om niet te winnen, remmen en fouten faken
Dit inderdaad. Die haalt Ferrari in hun thuisrace gewoon even in.quote:Op zondag 9 september 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Perez doet hele goede zaken voor z'n carrière.
Hamilton en Perez hier. Met een Sauber chassis.quote:
Gek, dan moet ie bijna 3 seconden per ronde pakkenquote:
Ik hoop het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |