inderdaad. Je moet eigenlijk een sabatical nemen, zoveel tijd gaat er in zittenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Het valt niet mee om iedereen altijd maar achter de broek aan te zitten. Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee. Nog even volhouden dus
Ik las 'tepels'...quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:56 schreef crv het volgende:
Dan eindelijk weer slapen in onze Tempur bedden
Ja was echt wel een klein mijlpaaltjequote:Op vrijdag 16 november 2012 02:02 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik las 'tepels'...![]()
Maar afgezien daarvan: heerlijk, effe zo'n vuurtje stoken! Lekker motiverend voor het vervolg natuurlijk.
Succes met de bouw hè. Je bent al een behoorlijk eind!
Echt daar verlang ik zo ontzettend naar. 6 jaar op oude bedden doorgebracht hierquote:
Inderdaad, we hebben een uitdaging.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
als ik even mag vragen:
- Plavuizen begane grond (wk 47?, Tegelaar) wordt dus later
- Spuiten Plafonds (wk 48, Schilder)
- Putz Wanden (wk 48, Schilder)
Nu de tegelaar later komt krijg je hier mogelijk ook een issue..
Want waarschijnlijk mag je minimaal 24-48 uur niet over je tegels, ze kunnen niet tegelijk aan het werk en wanneer je tegels na de wanden komen, riskeer je vieze vlekken op je muur.. Ik heb nog nooit een tegelzetter gezien die na zijn werk 100%schone wanden achter laat.. Afplakken is een optie, maar wil jij tape op je hagelnieuwe witte muren waar structuur in zit? Stel hij gebruikt iets te hechtende tape.. lekker dan zo'n streep..
komende week waarschijnlijk/hopenlijkquote:
nu de reling met glas er nog tegenaan en dat is dat af. Daar ben ik wel erg benieuwd naar hie dat er uit komt te zienquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:04 schreef jdel het volgende:
Wow, die ziet er mooi uit.
Ook een mooi balkon geworden zo met die tegels.
no problem. kostte ¤2.99 per pak. Goedkoper konden we niet vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:15 schreef jdel het volgende:
Kan ik je wel vast zeggen... mooi!
Alleen het laminaat op de zolder vind ik wat goedkoop ogen helaas, sorry.
wij ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef AnneX het volgende:
Hard gewerkt zegvandaag.
Ben zó benieuwd naar de plavuizen, als ze allemaal liggen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef jdel het volgende:
Hahaha
Dan klopt mijn idee van goedkoop ogend wel toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |