17.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef sonnyspek het volgende:
@marius95 En ik dacht dat ik jong was hier.Hoe oud ben je?
Ik zwaai niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:06 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Vakkie K in het midden zit ik, wel zwaaien!
Ajax is altijd een eigen topic waard, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
Achteraf gezien was dit trouwens helemaal geen eigen topic waard, maar dat geheel terzijde.
Meh, denk niet dat ze zichzelf als 'favoriet' hebben bestempeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat Ajax winnen. Clubjes als Utrecht kunnen als underdog wel gevaarlijk zijn maar nu ze zichzelf als favoriet hebben bestempeld zullen ze zelf ook wat moeten doen. Maar de kwaliteit om het spel te maken hebben ze niet. Ze gaan weggetikt worden.
jaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het enkel op EL? Geen zin om naar beneden te lopen
Heb jij het niet nog een u-stream?quote:
Ik zou het wel kunnen doen maar ik heb geen zin in de wedstrijd eerlijk gezegdquote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb jij het niet nog een u-stream?
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen doen maar ik heb geen zin in de wedstrijd eerlijk gezegd
3:30? Dat is zelfs voor bouwvakkers vroeg. Wat doe je zo vroeg?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dan ga ik maar naar bed
3.30 gaat de wekkert.
Deze wedstrijd is het niet waard om te kijken denk ikquote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dan ga ik maar naar bed
3.30 gaat de wekkert.
Vlees vullen bij de Albert Heijnquote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Celeritas het volgende:
[..]
3:30? Dat is zelfs voor bouwvakkers vroeg. Wat doe je zo vroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |