dan ga ik ook maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 9 september 2012 02:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar
[ afbeelding ]
loef, pm me maar eens met dingen die je hebt meegemaakt
trusten
welterusten lekker dingrokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 08-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 60 Moeraskat
02 31 goldfinger1963
03 28 JJH
04 27 -_Guitarist_-
05 25 Fera
06 22 Tamashii
07 20 Braamyo
08 19 kingtoppie
09 15 Mistress_X
10 12 GSbrder
10 12 Knetterkrankjorum
12 11 gewoonmezelf87
12 11 Vinniiee
14 09 schrikbarend
15 06 Cryothic
16 05 Kaneelstokje
17 04 Nixx-
18 03 Koen66
18 03 sararaats
18 03 JijHebtGeenRokje
21 02 Samzz
21 02 DevilsWhore
23 01 Grijsbaard
23 01 Iwanius
23 01 HelenOfTroy
23 01 tijnbrein
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Das klote jaquote:Op zondag 9 september 2012 09:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mogguh![]()
2 reutjes die hitsig zijn door n loopse teef in de buurt werken beter dan n wekker
Beide?quote:Op zondag 9 september 2012 09:51 schreef Mistress_X het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ben gisteren door mijn enkels gegaan![]()
Doet zéér!!
Nee, mijn linker enkel. Had al wat drankjes op gisteren met een paar vriendinnen, en liepen terug naar huis. Achteraf had ik beter geen hoge hakken aan kunnen trekkenquote:
Met dat laatste ben ik het niet altijd met je eensquote:Op zondag 9 september 2012 10:19 schreef kiekjesdief het volgende:
Gister één biertje, ik heb in mijn leven 2 keer teveel gedronken en bij de tweede keer dacht ik al waarom doe ik dat weer, ik wist dat het niet beviel. Met te veel alcohol is het slecht vrijen.
Dat, wel eens woest geile neukpartijen gehad met aardig wat bier achter de kiezen. Maar niet te inderdaad. Op een gegeven moment schijnt er iers te stoppen met werken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet altijd met je eens
meestal komt dat neer op kort slapen.quote:Op zondag 9 september 2012 10:25 schreef kiekjesdief het volgende:
Slecht slapen kan wel erg leuk zijn, ligt een beetje aan de oorzaak
Noem n leuke oorzaak. Na de seks slaap ik namelijk als n roos.quote:Op zondag 9 september 2012 10:25 schreef kiekjesdief het volgende:
Slecht slapen kan wel erg leuk zijn, ligt een beetje aan de oorzaak
seks hebben, in slaap vallen, geil wakker worden weer seks hebben in slaap vallen, geil wakker worden ..etcquote:Op zondag 9 september 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem n leuke oorzaak. Na de seks slaap ik namelijk als n roos.
slecht geslapen door gemis aan seks?quote:Op zondag 9 september 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem n leuke oorzaak. Na de seks slaap ik namelijk als n roos.
Dat moet ik nog eens meemaken. Lijkt me idd wel geil.quote:Op zondag 9 september 2012 10:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
seks hebben, in slaap vallen, geil wakker worden weer seks hebben in slaap vallen, geil wakker worden ..etc
Nah, had ruzie gisteren. Seks heb ik alquote:Op zondag 9 september 2012 10:36 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
slecht geslapen door gemis aan seks?
Hoe komt dat dan?quote:Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, had ruzie gisteren. Seks heb ik al
3 weken niet gehad. Nieuw record.
3 weken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, had ruzie gisteren. Seks heb ik al
3 weken niet gehad. Nieuw record.
hihi.. ik droom vaak nogal realistisch.. dus dan kan vriendlief wakker worden van mijn gekreunquote:Op zondag 9 september 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet ik nog eens meemaken. Lijkt me idd wel geil.
Mijn vriend vind het héérlijk om als hij wakker word gepijpt te worden.quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi.. ik droom vaak nogal realistisch.. dus dan kan vriendlief wakker worden van mijn gekreun
Onze relatie zit al een tijdje in een dal. Mijn libido is gekelderd, hij is gefrustreert en er zijn veel spanningen en ruzies.quote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?![]()
Daar moet ik echt niet aan denken, 3 weken geen seks.
Binnen een relatie vind ik dat veel ...quote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 weken.
Alsof dat veel is.
Rot om te horen wel van je ruzie.
Ja, misschien wel.quote:Op zondag 9 september 2012 10:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnen een relatie vind ik dat veel ...
Aanwijsbare oorzaak voor dat dal? sommige medicatie doet dat bv ook al. Hoop dat jullie die spanningen kunnen opruimen.quote:Op zondag 9 september 2012 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Onze relatie zit al een tijdje in een dal. Mijn libido is gekelderd, hij is gefrustreert en er zijn veel spanningen en ruzies.
quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi.. ik droom vaak nogal realistisch.. dus dan kan vriendlief wakker worden van mijn gekreun
Jammer om dat te horen Fera.quote:Op zondag 9 september 2012 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Onze relatie zit al een tijdje in een dal. Mijn libido is gekelderd, hij is gefrustreert en er zijn veel spanningen en ruzies.
Het dal is niet puur seksueel. Ik ben wel gestopt met de pil, maar ik ben bang dat ik gewoon geen seks kan hebben als t gevoel niet goed is.quote:Op zondag 9 september 2012 10:48 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Aanwijsbare oorzaak voor dat dal? sommige medicatie doet dat bv ook al. Hoop dat jullie die spanningen kunnen opruimen.
Dank je. Ik heb t al wel eens verteld hier, dus n geheim is t niet.quote:Op zondag 9 september 2012 10:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jammer om dat te horen Fera.
het gaat mij niet aan om de reden te weten, maar echt, ik leef met je mee. Ik hoop dat jullie het snel kunnen uitpraten.
Communicatie is zo belangrijk in een relatie.
Hoelang zijn jullie samen dan?
Ligt er natuurlijk wel aan hoe vaak het normaal was.. sommige mensen hebben genoeg aan 1 x per week..quote:Op zondag 9 september 2012 10:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnen een relatie vind ik dat veel ...
Jij moet gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt. Met wat inlevingsgevoel zal jouw partner dat best snappen.quote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb t al wel eens verteld hier, dus n geheim is t niet.
1,5 jaar, maar daarvoor al eens 2,5 jaar.
Dank je!quote:Op zondag 9 september 2012 10:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij moet gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt. Met wat inlevingsgevoel zal jouw partner dat best snappen.
Sterkte meid!!
Ben jij niet leuk dan?quote:Op zondag 9 september 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
Ik ben er bang voor, maar genoeg over mij.Leuke dingen nu.
In US?quote:Op zondag 9 september 2012 11:05 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Ben jij niet leuk dan?mooie foto trouwens
O, mijn user icon.quote:Op zondag 9 september 2012 11:09 schreef kiekjesdief het volgende:
Sorry, heb geen idee wat US is. bedoel die met dat oog
Katjequote:
en anders kom ik wel ff langsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en anders kom ik wel ff langsDie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pas maar uit, kijk maar opquote:
Niet zo goed, maar dankzij jou n stuk beter.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en anders kom ik wel ff langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
niet zo goed, maar dankzij jou een stuk beterquote:Op zondag 9 september 2012 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo goed, maar dankzij jou n stuk beter.Und mit du?
echt hurquote:
nee das hoe ik die partner van fera aanpak als ie niet lief doet voor dr.quote:Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef kiekjesdief het volgende:
dat is hoe een moeraskat haar partner wekt? Daarnet had iemand het nog over een pijpbeurt bij het wakker worden. Daar zou dan meer mijn voorkeur liggen
met een poes op je buik wakker worden is ook niet slecht, als er maar niet teveel haar op zitquote:Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef kiekjesdief het volgende:
dat is hoe een moeraskat haar partner wekt? Daarnet had iemand het nog over een pijpbeurt bij het wakker worden. Daar zou dan meer mijn voorkeur liggen
Wat scheelt er bij jou dan aan?quote:Op zondag 9 september 2012 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet zo goed, maar dankzij jou een stuk beter![]()
![]()
[..]
echt hur
Ik heb een tuintje op mijn poes, alleen voor jouuuuuquote:Op zondag 9 september 2012 11:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
met een poes op je buik wakker worden is ook niet slecht, als er maar niet teveel haar op zit
Mijn vriend geniet dan echtquote:Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef kiekjesdief het volgende:
Harige poesjesquote:Op zondag 9 september 2012 11:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
met een poes op je buik wakker worden is ook niet slecht, als er maar niet teveel haar op zit
gezeik met een persoon waar ik al een tijdje echt ziek ( letterlijk en figuurlijk ) van ben. maar goed ik wil daar verder niet echt meer op ingaan enzo, muren hebben oren.quote:Op zondag 9 september 2012 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat scheelt er bij jou dan aan?
Die kop van die vent, ik blijf kijken.
Ik vind ze maar engquote:Op zondag 9 september 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harige poesjes. Sphinxen zijn veel leuker
.
tsskquote:Op zondag 9 september 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harige poesjes. Sphinxen zijn veel leuker
.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat plaatje hahaha go kitty!!
Dikke knuf voor Fera!
Ik ga zo eens lekker heeel lang douchen!
ik zet de schaar er wel ff inquote:Op zondag 9 september 2012 11:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje op mijn poes, alleen voor jouuuuu
Is goed katje.quote:Op zondag 9 september 2012 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gezeik met een persoon waar ik al een tijdje echt ziek ( letterlijk en figuurlijk ) van ben. maar goed ik wil daar verder niet echt meer op ingaan enzo, muren hebben oren.
ja geweldig he
Ik vind ze briljantquote:Op zondag 9 september 2012 11:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind ze maar eng![]()
Doe voor mij maar gewoon onze lieve cyperse
Dan begin ik wel een champignonnenkwekerij. Ik heb nog wel een vochtige, donkere grot in de aanbieding.quote:Op zondag 9 september 2012 11:22 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik zet de schaar er wel ff in
quote:Op zondag 9 september 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan begin ik wel een champignonnenkwekerij. Ik heb nog wel een vochtige, donkere grot in de aanbieding.
Ja. Ik vind EK's maar saaiquote:Op zondag 9 september 2012 11:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de meningen
quote:Op zondag 9 september 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan begin ik wel een champignonnenkwekerij. Ik heb nog wel een vochtige, donkere grot in de aanbieding.
Grapje niet leuk?quote:
WK's zijn leuker.quote:
Ik lachte.quote:Op zondag 9 september 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
hahahahaha!!quote:Op zondag 9 september 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet als er vuvuzela's bij betrokken zijnquote:
keep talking about the caves. keep talking ..quote:Op zondag 9 september 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte.
Inb4 mensen die de grot willen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
keep talking about the caves. keep talkin ..KattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben niet zo van de grotten. Sorry.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Blehquote:
waar dan vanquote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten
Maar ik ben niet zo van de grotten. Sorry.
inderdaad, je staat altijd te klotenquote:Op zondag 9 september 2012 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. Altijd een koud lichaamsdeel, glad en glibberig, oncomfortabel, ik ben geen fan.
Is wel een oplossing voor je squirten.quote:Op zondag 9 september 2012 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. Altijd een koud lichaamsdeel, glad en glibberig, oncomfortabel, ik ben geen fan.
Ik vind buikjes vooral mooi.quote:
Ik ben er ook niet kapot van, seks onder de douche, in onhandige standjes gaan staanquote:Op zondag 9 september 2012 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
hihiquote:Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een oplossing voor je squirten.
[..]
Ik vind buikjes vooral mooi.
Vind ik niet.quote:Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een oplossing voor je squirten.
[..]
Ik vind buikjes vooral mooi.
Mijn lief is nogal lang, ik niet zo. Dat is rete onhandigquote:Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van, seks onder de douche, in onhandige standjes gaan staan
Buikjes zijn lief en zacht. En je kunt ze fijn strelen en met je vingers de natuurlijke lijnen van haar lichaam volgen.quote:
hahaha, ik probeer het me al voor te stellen jaquote:Op zondag 9 september 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lief is nogal lang, ik niet zo. Dat is rete onhandig.
ik hou ook van buikjes, kan je lekker op liggen, ze zijn zacht en knuffelig, je kan ze kusjes gevenquote:Op zondag 9 september 2012 11:36 schreef Mistress_X het volgende:
Ik heb een klein buikje, mijn vriend vind dat juist erg fijn
quote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buikjes zijn lief en zacht. En je kunt ze fijn strelen en met je vingers de natuurlijke lijnen van haar lichaam volgen.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou ook van buikjes, kan je lekker op liggen, ze zijn zacht en knuffelig, je kan ze kusjes geven![]()
of er naar luisteren
en ze hebben een vlingergaatje
jeutje jij bent langquote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, ik probeer het me al voor te stellen ja
Mijn vriend is ook lang, 1,93, ik ben maar 1,76 lang.
Huh, jij was toch van de gratenpakhuizenquote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buikjes zijn lief en zacht. En je kunt ze fijn strelen en met je vingers de natuurlijke lijnen van haar lichaam volgen.
Ik 1,64, you do the mathquote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, ik probeer het me al voor te stellen ja
Mijn vriend is ook lang, 1,93, ik ben maar 1,76 lang.
ja wnt dunne mensen hebben geen buik, maar een gat.. daar houd hun lijf tijdelijk op en dan zweeft de rest erbovenquote:Op zondag 9 september 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, jij was toch van de gratenpakhuizen.
Maar nu gaat het gewoon Birkenstocks worden met mijn verzwikte enkel. Mijn vriend vind ze er totaal niet uitzien, dan heeft hij maar even pechquote:
Over het algemeen hebben de meiden die Kaneel ooit in R&P postte geen buikje. Verre van.quote:Op zondag 9 september 2012 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja wnt dunne mensen hebben geen buik, maar een gat.. daar houd hun lijf tijdelijk op en dan zweeft de rest erboven
ik heb ze ook, 2 paar, en ja ze zijn niet echt geweldig mooiquote:Op zondag 9 september 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar nu gaat het gewoon Birkenstocks worden met mijn verzwikte enkel. Mijn vriend vind ze er totaal niet uitzien, dan heeft hij maar even pech
iedereen heeft een buikquote:Op zondag 9 september 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben de meiden die Kaneel ooit in R&P postte geen buikje. Verre van.
1,95 of zo... Weet niet precies, iig veel langerquote:
Ze lopen inderdaad super ja.quote:Op zondag 9 september 2012 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ze ook, 2 paar, en ja ze zijn niet echt geweldig mooimaar goed ze lopen wel lekker
en vooral met zo'n enkel ja
Buikjes.quote:
Die meisjes hebben ook een buikje waar je aan kunt zitten, alleen hebben die geen zwembandjes om beet te pakken.quote:Op zondag 9 september 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, jij was toch van de gratenpakhuizen.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben de meiden die Kaneel ooit in R&P postte geen buikje. Verre van.
Zo, dat is inderdaad een héél verschil jaquote:Op zondag 9 september 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
1,95 of zo... Weet niet precies, iig veel langer.
op een krukjequote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zo, dat is inderdaad een héél verschil ja
Kan me goed voorstellen dat onder de douche neuken geen succes is hahaha
En doggie, dan moet jij zeker flnk je kont omhooghouden
Zo inderdaad. Wat een takkeherrie is dat zeg!quote:Op zondag 9 september 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als er vuvuzela's bij betrokken zijn.
Wie, mijn vriend??quote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef kiekjesdief het volgende:
mag hij er nu ook niet op lopen dan?
Ik heb het ook niet over boemdik zijnquote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buikjes.
[..]
Die meisjes hebben ook een buikje waar je aan kunt zitten, alleen hebben die geen zwembandjes om beet te pakken.
[..]
Buikje is niet hetzelfde als boemdik zijn.
Onder de douche vind ik niet zo fijn. Water is om mee te douchen en het is altijd te koud of te warm of te ' ik val bijna want ik kan niet meer staan'.quote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk primaquote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Inderdaad, erg oncomfortabel vind ik het.quote:Op zondag 9 september 2012 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onder de douche vind ik niet zo fijn. Water is om mee te douchen en het is altijd te koud of te warm of te ' ik val bijna want ik kan niet meer staan'.
haha, dat dacht ik alquote:Op zondag 9 september 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk prima. Maar ik moet wel wat kontheffen ja
.
Zelfs als een vrouw plat is, heeft ze nog een zacht buikje.quote:Op zondag 9 september 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over boemdik zijn. Ze waren allemaal plat, vandaar mijn vraag, ik vind dat geen 'buikje' hebben. Maar misschien verschilt onze definitie
.
Ik vind buiten of op de bank ook wel prima. Als het maar een beetje comfi is en dat is het imo in de douche absoluut nietquote:Op zondag 9 september 2012 11:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Inderdaad, erg oncomfortabel vind ik het.
Liefst gewoon op bed voor mij.
We hebben wel eens op het balkon geneukt toen het zo achterlijk warm was.
Maar toen hadden we ook een matras op het balkon gedaan
quote:Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
haha, dat dacht ik al
Een vriendin van mij is maar 1.59, de heeft een lange vriend, en soms dan lachen we echt als ze die verhalen verteld van lastige posities
quote:Op zondag 9 september 2012 11:51 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, de één doet de ander tekort
Zeg dat het mag. Mits een Aston Martin. Heb jij er ook nog wat aan.quote:Op zondag 9 september 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend zit de autoweek te lezen en mompelt dat hij een nieuwe auto wilt
hahaha, zou hij willen. Zoveel verdiend hij nu ook weer niet als militair zijndequote:Op zondag 9 september 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat het mag. Mits een Aston Martin. Heb jij er ook nog wat aan.
Niks mis mee als jij je daar prettig bij voeltquote:Op zondag 9 september 2012 11:53 schreef sararaats het volgende:
Ik doe niet aan 69'en
Ik blijf liever alleen![]()
Dan maar geen nieuwe autoquote:Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, zou hij willen. Zoveel verdiend hij nu ook weer niet als militair zijnde
Idd, hij heeft al een auto, en ik de mijne, een kleine Twingo en hij een VW Passat. Snap niet dat hij wéér een andere auto wilt hebben. maar goed, mannen.........quote:
Als hij een VW Passat heeft dan snap ik dat welquote:Op zondag 9 september 2012 11:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Idd, hij heeft al een auto, en ik de mijne, een kleine Twingo en hij een VW Passat. Snap niet dat hij wéér een andere auto wilt hebben. maar goed, mannen.........
Hij heeft er potdomme net eentje gekocht, uit 2011. ja doei!!! We gaan maar weer eens wat sparen denk ik zoquote:Op zondag 9 september 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij een VW Passat heeft dan snap ik dat wel.
Dan moet ie niet zeuren iddquote:Op zondag 9 september 2012 11:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij heeft er potdomme net eentje gekocht, uit 2011. ja doei!!! We gaan maar weer eens wat sparen denk ik zo
mannen ja.....maar je kunt niet zonder zequote:Op zondag 9 september 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ie niet zeuren idd. Mannen.
Weinig juist, hoe doe je dat dan??quote:Op zondag 9 september 2012 12:09 schreef Tamashii het volgende:
Hihi. Ik ben 1.69jaja
Een rekening van 230 over 6 maanden, gas licht en water is toch niet veel?
heb je stroom afgetapt van de buren?quote:Op zondag 9 september 2012 12:09 schreef Tamashii het volgende:
Hihi. Ik ben 1.69jaja
Eh ja goede vraag. Wij rekenen af per 6 maanden en dan vind ik het zelf wel een bedrag. Maar omgerekend per maand valt het heel erg mee jaquote:Op zondag 9 september 2012 12:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Weinig juist, hoe doe je dat dan??
Nee hihi, dat gaat niet eens hier geloof ik.quote:Op zondag 9 september 2012 12:11 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
heb je stroom afgetapt van de buren?
Je bent iets groter dan ikke. (2 cm).quote:Op zondag 9 september 2012 12:09 schreef Tamashii het volgende:
Hihi. Ik ben 1.69jaja
Wij betalen per maand ¤158 aan gas en electra. Wij krijgen altijd rond de ¤600 terug omdat we dat bedrag nooit volledig verbruiken.quote:Op zondag 9 september 2012 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh ja goede vraag. Wij rekenen af per 6 maanden en dan vind ik het zelf wel een bedrag. Maar omgerekend per maand valt het heel erg mee janou douche ik kort en redelijk koud vanwege mijn huid, die kan niet goed tegen veel warm water.
Oh dat komt niet vaak voor, dat ik groter ben dan iemand.quote:Op zondag 9 september 2012 12:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent iets groter dan ikke. (2 cm).
quote:Op zondag 9 september 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
Warm buiten. Zomerjurkje aan, slippertjes eronder en met 't hondje erop uit
.
Naaldhakken ?quote:Op zondag 9 september 2012 12:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat komt niet vaak voor, dat ik groter ben dan iemand.
Lekkerquote:Op zondag 9 september 2012 12:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo maar eens een parkwandeling maken met m'n vriend
Toch maar geen wandeling maken, mijn enkel trekt het nietquote:Op zondag 9 september 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker.
Boooh, ik had niet verwacht dat het nu nog zo mooi zou zijn buiten. Gisteren was het ook al zo lekker.
Wat?quote:Op zondag 9 september 2012 12:36 schreef Drugshond het volgende:
fobo reaktie naar een +40.. ze is blauw.
Jammerquote:Op zondag 9 september 2012 12:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Toch maar geen wandeling maken, mijn enkel trekt het niet
quote:Op zondag 9 september 2012 12:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo toch nog snel aangekleed! Rokje aan, birkenstocks aan en straks lekker bij mijn ouders in de tuin zitten
mn lief is 1.98 ik 1.75 mijn vriend is slank en ik heb geen zwembandjes maar meer n zwemvest
Och, je blijft iig drijven als NL overstroomtquote:Op zondag 9 september 2012 12:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo toch nog snel aangekleed! Rokje aan, birkenstocks aan en straks lekker bij mijn ouders in de tuin zitten
mn lief is 1.98 ik 1.75 mijn vriend is slank en ik heb geen zwembandjes maar meer n zwemvest
Dan liever m'n Birkenstocksquote:Op zondag 9 september 2012 12:52 schreef Mistress_X het volgende:
Ik zie mensen vanaf het balkon op dit lopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
preciesquote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, je blijft iig drijven als NL overstroomt.
Goede instellingquote:Op zondag 9 september 2012 12:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
precies
ach ik heb me er jaren druk om gemaakt, en ik ben nu ook wel bezig om een paar kilo's kwijt te raken voor de bruiloft maar ik vind mezelf tegenwoordig wel prima!
That's not what she said.quote:
huhquote:
yaaaaaaaaaaaayquote:
koppijn dusquote:
ik had mijn hoofd maar even in ijsklontjes gepleurd..hielp niet tho en toen dacht ik "ik ga wel fokken" jeweettogquote:
Tss.quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik klein ben, ja!quote:
Penisnijd.quote:
gleufridderin galorequote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik klein ben, ja!
[..]
Penisnijd.
Klein? Jezus ben jij tegenwoordig al kleinquote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik klein ben, ja!
[..]
Penisnijd.
Had ik ook maar zo'n gleufgrot waar je champignons in kunt groeien. Dan had ik je gehosseld.quote:
Ja, ik ben 10 cm kleiner dan gemiddeld ofzo.quote:Op zondag 9 september 2012 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klein? Jezus ben jij tegenwoordig al klein
zeehondmetparingsdriftlachje ontglipte mijn lippenquote:Op zondag 9 september 2012 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik ook maar zo'n gleufgrot waar je champignons in kunt groeien. Dan had ik je gehosseld.
[..]
Ja, ik ben 10 cm kleiner dan gemiddeld ofzo.
Kater meisje?quote:Op zondag 9 september 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik had mijn hoofd maar even in ijsklontjes gepleurd..hielp niet tho en toen dacht ik "ik ga wel fokken" jeweettog
Gewoon compenseren met iets anders dan. Wat weet ik ook nietquote:Op zondag 9 september 2012 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik ook maar zo'n gleufgrot waar je champignons in kunt groeien. Dan had ik je gehosseld.
[..]
Ja, ik ben 10 cm kleiner dan gemiddeld ofzo.
denk hetquote:Op zondag 9 september 2012 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kater meisje?Mwuahahahaa, nergens last van.
Ik heb nog steeds kaakpijn.quote:Op zondag 9 september 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
denk hetnormaal ben ik alleen lam, maar dat ben ik altijd
Wat heb je gedaan? Of weet je dat niet meer?quote:
sorry ik zal de volgende keer wat sne.................. nee dit gaat te ver :$quote:
Ik compenseer met mijn autistische trekjes en nerd-zijn. Tevens mijn vermogen om keisnel dik te worden.quote:Op zondag 9 september 2012 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon compenseren met iets anders dan. Wat weet ik ook niet
Heyquote:Op zondag 9 september 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik compenseer met mijn autistische trekjes en nerd-zijn. Tevens mijn vermogen om keisnel dik te worden.
Kaakpijn van het beffen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Of weet je dat niet meer?
inkoppertje in je okselquote:Op zondag 9 september 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kaakpijn van het beffen.
Ok ok, grapje.
Ik heb bij jou een beetje een Leonard Hoffstadter beeld. Klopt ditquote:Op zondag 9 september 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik compenseer met mijn autistische trekjes en nerd-zijn. Tevens mijn vermogen om keisnel dik te worden.
Meer oefenenquote:Op zondag 9 september 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kaakpijn van het beffen.
Ok ok, grapje.
Sorry.quote:Op zondag 9 september 2012 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
inkoppertje in je oksel
beetje jammer wel![]()
Nee, was gewoon van het lachen. Jwz.quote:
mwah, ik krijg oefening genoeg, maar als iemand er ff over doet.. tjaquote:
komt wel goed sgatjuhquote:
Kaakkramp van het lachenquote:Op zondag 9 september 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, was gewoon van het lachen. Jwz.
tamashquote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
Lachen dat moet ik ook maar eens een keer doen. Wie weet er nog wat leuks?
weet je zeker dat je een awesome tijd hebt gehad iddquote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaakkramp van het lachen. Heerlijk.
Ja totdat je echt zo zit: hahahaha, auw kut, auw shit, hahahaa xDquote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaakkramp van het lachen. Heerlijk.
Is dat die kerel van BBT?quote:Op zondag 9 september 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb bij jou een beetje een Leonard Hoffstadter beeld. Klopt dit?
Ja, die met die bril die met Penny gaat/ging/gaatquote:Op zondag 9 september 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat die kerel van BBT?
Dat hoor ik wel vaker.Dus er zal wel een kern van waarheid inzitten.
quote:Op zondag 9 september 2012 13:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tamash
[..]
weet je zeker dat je een awesome tijd hebt gehad idd
true story hoorquote:Op zondag 9 september 2012 13:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]Te lief.
Ik ga wel nemo luisteren.
Ik heb alleen ooit de eerste aflevering gezien. Maar ik hoorde het van meer mensen, ook van dit forum. Ook van klasgenoten bij mijn studie en bij mijn leerlingen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die met die bril die met Penny gaat/ging/gaat.
Hihi.quote:
Dat moet je uitbuitenquote:Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit de eerste aflevering gezien. Maar ik hoorde het van meer mensen, ook van dit forum. Ook van klasgenoten bij mijn studie en bij mijn leerlingen.
Hahaha, coolquote:Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit de eerste aflevering gezien. Maar ik hoorde het van meer mensen, ook van dit forum. Ook van klasgenoten bij mijn studie en bij mijn leerlingen.
goedemiddagquote:Op zondag 9 september 2012 14:02 schreef Nixx- het volgende:
1.80 meter hier.
Seks onder de douche is kut.
valt wel mee, maar horizontaal is wel iets fijner jaquote:Op zondag 9 september 2012 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
Seks onder de douche, lijkt mij veel gedoe
wie s cupcakequote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Cupcake heeft honger, dat was te verwachten.
Mijn dwergkogelvis.quote:Op zondag 9 september 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt wel mee, maar horizontaal is wel iets fijner ja
[..]
wie s cupcake
Joh, ik lig lekker in bikini op mijn trampoline met de laptop en muziek.quote:Op zondag 9 september 2012 14:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Het is toch wel erg warm buiten, dus zit weer lekker achter mijn computertje
Zeker als je een lengte verschil hebt.quote:Op zondag 9 september 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt wel mee, maar horizontaal is wel iets fijner ja
dan helemaal ja.. maar omvallen is dus ook niet allesquote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker als je een lengte verschil hebt.
mohh ik vind m cutequote:
pics van je bik........... muziekquote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, ik lig lekker in bikini op mijn trampoline met de laptop en muziek.
Nah, kwam erachter dat ik alleen nog bikinitopjes heb. Dus lig met een wit topje en dan een jeansshort eronder.quote:Op zondag 9 september 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pics van je bik........... muziek
Sounds good! Ik moet ook nog leren, dus ga zo maar beginnen... Zo zonde met dit heerlijke weer!quote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, ik lig lekker in bikini op mijn trampoline met de laptop en muziek.
erotiserende post :$quote:Op zondag 9 september 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah, kwam erachter dat ik alleen nog bikinitopjes heb. Dus lig met een wit topje en dan een jeansshort eronder.Maar goed. OOK dat is chill. En muziek, eh pics?
Hoe doe ik dat?quote:
Ik wil alleen foto's ervan.quote:Op zondag 9 september 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik zit in m'n ondergoed, voor iedereen die het weten wil
Nee dat is niet bepaald prettig.quote:Op zondag 9 september 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan helemaal ja.. maar omvallen is dus ook niet alles
daar was ik al bang voor jaquote:Op zondag 9 september 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
[..]
Ik wil alleen foto's ervan.
neequote:Op zondag 9 september 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is niet bepaald prettig.
Hey meisje ik zit in BBT wil je met op de fotoquote:
Ik ook.quote:Op zondag 9 september 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
[..]
Ik wil alleen foto's ervan.
Dan maar gewoon op bed/bank voortaanquote:Op zondag 9 september 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor ja
[..]
nee![]()
Maak ik je bang?quote:Op zondag 9 september 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor ja
[..]
Ze gingen in de klas bespreken of ik meer op Sheldon of op Leonard leek.quote:Op zondag 9 september 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey meisje ik zit in BBT wil je met op de foto
nee, ik ben bang en schichtig van mezelfquote:Op zondag 9 september 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak ik je bang?
[..]
Ze gingen in de klas bespreken of ik meer op Sheldon of op Leonard leek.
Maar ik denk niet dat er iemand dom genoeg is om er in te trappen.
welkequote:Op zondag 9 september 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
Vanavond komt er wel een goede film op ned 2.
Als een cavia?quote:Op zondag 9 september 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ik ben bang en schichtig van mezelf
Wat? Zij krijgt wel halfnakende tot nakende foto's van jou, maar ik niet?quote:
Ja met Maryam hassouni. Over een jonge vrouw die iets met hoofddoeken doet oid.quote:
Uiteraard. Wat denk je nou.quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Zij krijgt wel halfnakende tot nakende foto's van jou, maar ik niet?![]()
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeppppp squieeeeeeeeeeekquote:
ze kreeg een pic van me waar ik een eskimojas droeg hoorquote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Zij krijgt wel halfnakende tot nakende foto's van jou, maar ik niet?![]()
ff kijken of ik de tv kan inpikken vanavondquote:Op zondag 9 september 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja met Maryam hassouni. Over een jonge vrouw die iets met hoofddoeken doet oid.
Ja ik ben blij.AMEEENOOOO.
Straks vervloek ik mijzelfquote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
Dit kan natuurlijk iedereen meezingen
Dori me, interimo Ayapare, dorime Ameno, ameno Latire, latiremo Dori me!
images of broken light which dance before me like a million eyes, they call me on and on across the universequote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
Dit kan natuurlijk iedereen meezingen
Dori me, interimo Ayapare, dorime Ameno, ameno Latire, latiremo Dori me!
nee dan komt dori op visite als je dat zingt en die dori.. bohhhquote:Op zondag 9 september 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks vervloek ik mijzelfdus ik zing niet mee
Mijn hartje, dit dat alles.quote:
Dus deze foto is wel van jou?quote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeppppp squieeeeeeeeeeek
[..]
ze kreeg een pic van me waar ik een eskimojas droeg hoor
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 9 september 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje, dit dat alles.
[..]
Dus deze foto is wel van jou?ja, zo ga ik thee drinken bij mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
noh, ik vind dat wel leuk als ik dat krijgquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
nou, dan ga je tussen de be......... nee, kan niet dit.. google het maar :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |