dan ga ik ook maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 9 september 2012 02:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar
[ afbeelding ]
loef, pm me maar eens met dingen die je hebt meegemaakt
trusten
welterusten lekker dingrokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 08-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 60 Moeraskat
02 31 goldfinger1963
03 28 JJH
04 27 -_Guitarist_-
05 25 Fera
06 22 Tamashii
07 20 Braamyo
08 19 kingtoppie
09 15 Mistress_X
10 12 GSbrder
10 12 Knetterkrankjorum
12 11 gewoonmezelf87
12 11 Vinniiee
14 09 schrikbarend
15 06 Cryothic
16 05 Kaneelstokje
17 04 Nixx-
18 03 Koen66
18 03 sararaats
18 03 JijHebtGeenRokje
21 02 Samzz
21 02 DevilsWhore
23 01 Grijsbaard
23 01 Iwanius
23 01 HelenOfTroy
23 01 tijnbrein
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Das klote jaquote:Op zondag 9 september 2012 09:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mogguh![]()
2 reutjes die hitsig zijn door n loopse teef in de buurt werken beter dan n wekker
Beide?quote:Op zondag 9 september 2012 09:51 schreef Mistress_X het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ben gisteren door mijn enkels gegaan![]()
Doet zéér!!
Nee, mijn linker enkel. Had al wat drankjes op gisteren met een paar vriendinnen, en liepen terug naar huis. Achteraf had ik beter geen hoge hakken aan kunnen trekkenquote:
Met dat laatste ben ik het niet altijd met je eensquote:Op zondag 9 september 2012 10:19 schreef kiekjesdief het volgende:
Gister één biertje, ik heb in mijn leven 2 keer teveel gedronken en bij de tweede keer dacht ik al waarom doe ik dat weer, ik wist dat het niet beviel. Met te veel alcohol is het slecht vrijen.
Dat, wel eens woest geile neukpartijen gehad met aardig wat bier achter de kiezen. Maar niet te inderdaad. Op een gegeven moment schijnt er iers te stoppen met werken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet altijd met je eens
meestal komt dat neer op kort slapen.quote:Op zondag 9 september 2012 10:25 schreef kiekjesdief het volgende:
Slecht slapen kan wel erg leuk zijn, ligt een beetje aan de oorzaak
Noem n leuke oorzaak. Na de seks slaap ik namelijk als n roos.quote:Op zondag 9 september 2012 10:25 schreef kiekjesdief het volgende:
Slecht slapen kan wel erg leuk zijn, ligt een beetje aan de oorzaak
seks hebben, in slaap vallen, geil wakker worden weer seks hebben in slaap vallen, geil wakker worden ..etcquote:Op zondag 9 september 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem n leuke oorzaak. Na de seks slaap ik namelijk als n roos.
slecht geslapen door gemis aan seks?quote:Op zondag 9 september 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem n leuke oorzaak. Na de seks slaap ik namelijk als n roos.
Dat moet ik nog eens meemaken. Lijkt me idd wel geil.quote:Op zondag 9 september 2012 10:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
seks hebben, in slaap vallen, geil wakker worden weer seks hebben in slaap vallen, geil wakker worden ..etc
Nah, had ruzie gisteren. Seks heb ik alquote:Op zondag 9 september 2012 10:36 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
slecht geslapen door gemis aan seks?
Hoe komt dat dan?quote:Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, had ruzie gisteren. Seks heb ik al
3 weken niet gehad. Nieuw record.
3 weken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, had ruzie gisteren. Seks heb ik al
3 weken niet gehad. Nieuw record.
hihi.. ik droom vaak nogal realistisch.. dus dan kan vriendlief wakker worden van mijn gekreunquote:Op zondag 9 september 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet ik nog eens meemaken. Lijkt me idd wel geil.
Mijn vriend vind het héérlijk om als hij wakker word gepijpt te worden.quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi.. ik droom vaak nogal realistisch.. dus dan kan vriendlief wakker worden van mijn gekreun
Onze relatie zit al een tijdje in een dal. Mijn libido is gekelderd, hij is gefrustreert en er zijn veel spanningen en ruzies.quote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?![]()
Daar moet ik echt niet aan denken, 3 weken geen seks.
Binnen een relatie vind ik dat veel ...quote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 weken.
Alsof dat veel is.
Rot om te horen wel van je ruzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |