idd daar kom ik nooit. Ben jij weleens in een bibliotheek geweest??quote:Op zondag 9 september 2012 03:40 schreef rehasher het volgende:
[..]
je komt zeker ook nooit op ml75 of de boombap
ja vroeger ging ik weleens daar op de wc lijnskens vatten want je hebt daar van dat blauwe licht waarmee ze proberen te voorkomen dat mensen er gaan spuiten omdat je je aders niet ziet maar speed licht een beetje op bij dat licht dus lijnen vatten is epic chill daarquote:Op zondag 9 september 2012 03:43 schreef dude1960 het volgende:
[..]
idd daar kom ik nooit. Ben jij weleens in een bibliotheek geweest??
quote:Op zondag 9 september 2012 03:45 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja vroeger ging ik weleens daar op de wc lijnskens vatten want je hebt daar van dat blauwe licht waarmee ze proberen te voorkomen dat mensen er gaan spuiten omdat je je aders niet ziet maar speed licht een beetje op bij dat licht dus lijnen vatten is epic chill daar
heb ik van haar geleerdquote:Op zondag 9 september 2012 03:46 schreef dude1960 het volgende:
[..]En dat terwijl mammie zoveel van je houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2012 03:52 schreef Driepink het volgende:
Hi ha ho! Eindelijk mijn poepje gelaten!jj.stoer g aallesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not too late to change your hikikomori ways!
Hè? Wat?quote:Op zondag 9 september 2012 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, lijkt me hilarisch. Doe het vooral als static online is, zo op vrijdagvond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |