Ook dat niet, maar misschien moet ze nog een keer springenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel een grote plons of no?
Jij komt best over als een verzuurd oud wijfquote:
Hoi jijquote:
Beetje saaiquote:
Toch wel ja?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje saai![]()
Maar geeft niet.
Ben druk geweest met nieuw mailadres aanmakenInmiddels ben ik wel pissed op hem trouwens.
Yepz, Vooral toen ik oude mails zat te terug te lezen (moest kijken of ik nog belangrijke dingen in mn mail had staan natuurlijk) toen had ik zoiets van damn wat een zwakke klootzak ben je toch ook.quote:
Ik ook hoorquote:
Een tt over mij is toch geenquote:
Nee, die is eenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een tt over mij is toch geenwaard
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Gaat lekker met de jupiler he
Terecht ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz, Vooral toen ik oude mails zat te terug te lezen (moest kijken of ik nog belangrijke dingen in mn mail had staan natuurlijk) toen had ik zoiets van damn wat een zwakke klootzak ben je toch ook.
Ik hoop echt voor hem dat dit de ware is maar dat geloof ik natuurlijk helemaal niet. En als het uit is dan ga ik hem uitlachenGewoon omdat dat kan
Nou, ik ben anders volgens mij wel terecht tevreden met de dingen die ik maakquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die is een![]()
![]()
waard
Mensen die hun eigen creaties uppen (daar doelde ik op)
Nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die is een![]()
![]()
waard
Mensen die hun eigen creaties uppen (daar doelde ik op)
Hm daar heb je een heel goed punt want jouw creaties zijn erg mooiquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders volgens mij wel terecht tevreden met de dingen die ik maak
True!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders volgens mij wel terecht tevreden met de dingen die ik maak
Dat ligt echt heel erg aan de context waarin dat gebeurd en hoe goed je elkaar kentquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even iets anders he.
Als je dus als man met een vrouw zit te whatsappen en het is gewoon geinen allemaal he.
Op een gegeven moment zeg je als man iets en de vrouw reageert met: ik ook van jou hoor" ren je dan hard weg? Schrik je dan?
Dd twijfelt nog of ie naar 90's gaat!! Ga hem eens zeggen dat hij moet!!quote:
Over en weer grapjes aan het maken die licht beledigend zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ligt echt heel erg aan de context waarin dat gebeurd en hoe goed je elkaar kent
Neuh, dan zou ik persoonlijk niet hard wegrennenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over en weer grapjes aan het maken die licht beledigend zijn.
Uhm er is al meerdere malen seks geweest.
Dat geeft de burger moedquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, dan zou ik persoonlijk niet hard wegrennen
Ik ga zeggen!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dd twijfelt nog of ie naar 90's gaat!! Ga hem eens zeggen dat hij moet!!
Ik slaap liever bij hem dan bij die vriendin van hem natuurlijk
Niet dat van het slapen natuurlijk hequote:
Wat een slecht feestje!!quote:
Zo weinigquote:
Mjah, te weinig dusquote:
Juistquote:
Wie? Wat? Waar?quote:
Beterschap chickie!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit, maagkrampen. Of beter, darmkrampen.
Ik ga maar een poging tot slapen doen. Alleen in bed, zonder lief.
quote:
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 09:54 schreef twi het volgende:
Vreemd dat het topic dan gelijk zo traag als dikke stront loopt
Zou het? Ik dacht dat het mooie weer daar een effect op hadquote:Op zondag 9 september 2012 09:54 schreef twi het volgende:
Vreemd dat het topic dan gelijk zo traag als dikke stront loopt
Durf je wel?quote:Op zondag 9 september 2012 13:51 schreef Faxie het volgende:
Zometeen naar het Dordrechts Museum. 2 Gratis optredens daar
Pff ja echt heel eng, daarom blijf ik vandaag ook maar veilig binnenquote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel in m'n eentje, dus dat is wel eng tussen al die vreemde mensen hoor
Viel ik mee, ja?quote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
Vreemde mensen vallen vaak hartstikke mee.
Oh vertelquote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
Vreemde mensen vallen vaak hartstikke mee.
Ik volg een minor en ik ben de enige van mijn opleiding dus ik moest zo een pak em beet 38 Nederlandse mensen en stuk of 20 internationale mensen leren kennen. Niet allemaal te gelijk maar ik heb met al een stuk of 20 contact gehad.quote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vertelwie? Waar? Wanneer? Waarom? Hoe?
Had je niet liever een major (quote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg een minor en ik ben de enige van mijn opleiding dus ik moest zo een pak em beet 38 Nederlandse mensen en stuk of 20 internationale mensen leren kennen. Niet allemaal te gelijk maar ik heb met al een stuk of 20 contact gehad.
Mooiquote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg een minor en ik ben de enige van mijn opleiding dus ik moest zo een pak em beet 38 Nederlandse mensen en stuk of 20 internationale mensen leren kennen. Niet allemaal te gelijk maar ik heb met al een stuk of 20 contact gehad.
Een major in wat Drommelquote:Op zondag 9 september 2012 14:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had je niet liever een major (![]()
![]()
) willen volgen?
![]()
![]()
Ja, hoi. Hoeveel gare buitenlanders moet je nog leren kennen? Van welke nationaliteit? Hoe dronken?quote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al met een Canadese, Mexicaan, Zweedse, 3 Duitsers ennn 1 uit Azie gesproken. Dus stel dat er 20 buitenlanders zijn, dan moet ik er nog 13quote:Op zondag 9 september 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hoi. Hoeveel gare buitenlanders moet je nog leren kennen? Van welke nationaliteit? Hoe dronken?
Je bent hartstikke verliefd op je vriendin?quote:Op zondag 9 september 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Flippiee, ik moet wellicht ons huwelijk van 2014 afzeggen
Ik ken nog wel wat Finnen, Fransen, Spanjaarden, Italianen, Noren, Schotten, Polen en ander volk. Nuchter kan ik helaas niet garanderen.quote:Op zondag 9 september 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al met een Canadese, Mexicaan, Zweedse, 3 Duitsers ennn 1 uit Azie gesproken. Dus stel dat er 20 buitenlanders zijn, dan moet ik er nog 13En nuchter.
Werken op zondag?quote:Op zondag 9 september 2012 14:22 schreef STING het volgende:
Thuiswerken, vooral op een mooie zondag, geven me het gevoel dat ik ADD heb
Ja, morgenmiddag een deadline en morgenochtend zit ik in aan een sluitende meetings, yayquote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werken op zondag?![]()
Zegt hij die aan het wassen, strijken, opruimen etc is
Dat sucks.quote:Op zondag 9 september 2012 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, morgenmiddag een deadline en morgenochtend zit ik in aan een sluitende meetings, yay
Nergens voor nodig. Ze doen dezelfde minor als ik.quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat Finnen, Fransen, Spanjaarden, Italianen, Noren, Schotten, Polen en ander volk. Nuchter kan ik helaas niet garanderen.Waarvoor heb je ze nodig als ik vragen mag?
Daar ben ik het mee eens, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst op en zondag gewerkt heb.quote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, zolang het een uitzondering blijft
Ok dan, ze kunnen dus opgelucht ademhalen.quote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ze doen dezelfde minor als ik.We hebben een paar teambuilding dagen gehad dus vandaar dat ik al een paar gesproken heb en een paar nog niet.
Klinkt goedquote:Op zondag 9 september 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de kippetjes staan te marineren in mijn habanero-chili marinade.
Nu heb ik honger, bezorg je ook?quote:Op zondag 9 september 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de kippetjes staan te marineren in mijn habanero-chili marinade.
Nomnomquote:Op zondag 9 september 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sperziebonen en noodles erbij en smullen maar.
Dratquote:Op zondag 9 september 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet naar Malta nee. Wel naar lieve buurmeisjes.
Hoax.quote:Op zondag 9 september 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet naar Malta nee. Wel naar lieve buurmeisjes.
joh.quote:
weinig spannends, dat wel, dat niet, dat ook wel.quote:Op zondag 9 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
joh.
vandaag nog wat spannends gedaan? je op bed liggen bevredigen of zo? of vliegen gevangen omdat je de raam open had staan? of gewoon saai gefokt?
ik heb genoten van mijn katerkoppijn. en niet gefapt vandaag, het is immers zondag.quote:Op zondag 9 september 2012 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
weinig spannends, dat wel, dat niet, dat ook wel.
Zo'n saaie luie zondag is het eigenlijk. niet veel aan. En bij jou?
Zonde van die zondag hoor. Een dag niet gefapt is een dag niet gefapt he.. dus zonde!quote:Op zondag 9 september 2012 17:53 schreef dawg het volgende:
ik heb genoten van mijn katerkoppijn. en niet gefapt vandaag, het is immers zondag.
Niet fappen op een rustdag, de here is blij met je.quote:Op zondag 9 september 2012 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb genoten van mijn katerkoppijn. en niet gefapt vandaag, het is immers zondag.
als je langskomt mag jij het wel doen, misschien ziet de heer het dan wel door de vingers.quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonde van die zondag hoor. Een dag niet gefapt is een dag niet gefapt he.. dus zonde!
daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet fappen op een rustdag, de here is blij met je.
Misschien kan je beter vragen of de heer je een handje helpt. Wss is hij beterquote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef dawg het volgende:
als je langskomt mag jij het wel doen, misschien ziet de heer het dan wel door de vingers.
Lekker.quote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zouden kruidnoten in yoghurt smaken?
Ik weet het niet, maar naquote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
klinkt het niet echt aantrekkelijkquote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonde van die zondag hoor. Een dag niet gefapt is een dag niet gefapt he.. dus zonde!
net gevraagd, en hij zei dat jij dat maar moet doen, hij heeft immers ook een rustdag vandaag.quote:Op zondag 9 september 2012 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien kan je beter vragen of de heer je een handje helpt. Wss is hij beter
Wat een briljant idee, laat me weten hoe het wasquote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat blijkt maar weerquote:
Als in.. ik ben het beste na god wat er nu nog is. Of gewoon omdat ik beschikbaar ben?quote:Op zondag 9 september 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
net gevraagd, en hij zei dat jij dat maar moet doen, hij heeft immers ook een rustdag vandaag.
Mijn maag denkt dat dit een zeer goed idee is.quote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bitterkoekjes wintervlaquote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn maag denkt dat dit een zeer goed idee is.
Maar eigenlijk nog beter in vla.
de rest die nu online zijn, zijn mannen. daar heb ik niet zoveel mee op romantisch vlak.quote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in.. ik ben het beste na god wat er nu nog is. Of gewoon omdat ik beschikbaar ben?
je lijkt hank moody wel.quote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Godskolere, wat ben ik lui vandaag. Krijg niks gedaan
Is seks romantisch?quote:Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
de rest die nu online zijn, zijn mannen. daar heb ik niet zoveel mee op romantisch vlak.
Je moet maar zo denken. Wat zou Hank nu doen?quote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Godskolere, wat ben ik lui vandaag. Krijg niks gedaan
Hank Moody zou zijn verschrikkelijk lekkere Poolse collega nu doen in de boardroom, gewoon uit verveling. Was ik maar zo´n baas.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar na
[..]
klinkt het niet echt aantrekkelijk
Ok, even pakken dan.quote:Op zondag 9 september 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat een briljant idee, laat me weten hoe het was
Maar ik heb geen vla.quote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn maag denkt dat dit een zeer goed idee is.
Maar eigenlijk nog beter in vla.
Ieuw! gadver! hou je fetishen even bij jezelf enzo he!quote:Op zondag 9 september 2012 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, je weet best wel wat ik bedoel. mierenneukster!
Zie hierbovenquote:Op zondag 9 september 2012 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken. Wat zou Hank nu doen?
quote:Op zondag 9 september 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, even pakken dan.
[..]
Maar ik heb geen vla.
je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 9 september 2012 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hank Moody zou zijn verschrikkelijk lekkere Poolse collega nu doen in de boardroom, gewoon uit verveling. Was ik maar zo´n baas.
Ik heb al moeite om niet de hele tijd naar die perfecte borsten te kijken als ze me aanspreekt. En de temperaturen hier helpen ook niet echt mee.quote:
Als dat zo is, waarom ben ik hier dan nog?quote:
je bent nog niet dood.quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom ben ik hier dan nog?
Neuk je vriendin anders even. Heb je toch wat nuttigs gedaan vandaag.quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om niet de hele tijd naar die perfecte borsten te kijken als ze me aanspreekt. En de temperaturen hier helpen ook niet echt mee.
Hank Moodyquote:Op zondag 9 september 2012 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hank Moody zou zijn verschrikkelijk lekkere Poolse collega nu doen in de boardroom, gewoon uit verveling. Was ik maar zo´n baas.
Ik vraag het me soms even afquote:
Goed planquote:Op zondag 9 september 2012 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuk je vriendin anders even. Heb je toch wat nuttigs gedaan vandaag.
Mijn baas mag hem niet zo schijnbaarquote:
Ik deed altijd schuddebuikjes door de yoghurt.quote:Op zondag 9 september 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, even pakken dan.
[..]
Maar ik heb geen vla.
goede instelling.quote:Op zondag 9 september 2012 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuk je vriendin anders even. Heb je toch wat nuttigs gedaan vandaag.
He tis zondag. De perfecte dagquote:Op zondag 9 september 2012 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
goede instelling.
of je post een pica van die poolse, barb.
Jouw baasquote:Op zondag 9 september 2012 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn baas mag hem niet zo schijnbaar
Ik heb geen seks vandaag hoorquote:Op zondag 9 september 2012 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
jij kunt het weten heh, bezig bijtje die je bent.
Neenquote:Op zondag 9 september 2012 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
goede instelling.
of je post een pica van die poolse, barb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |