Wanneer weet je het?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Kyara het volgende:
ik wil ook het geslacht weten.
En wel nu.
Baby geen leuk woord?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Oh, om ons heen deed iedereen dat. Ik vind baby ook niet zo'n leuk woord.. Maar ik ken bijvoorbeeld een Pixel, een Jimmy, een Bibbe. Die heten nu natuurlijk allemaal anders, maar in de buik hadden ze een werknaam. Is ook handig ivm verspreken!
Ik heb het precies tegenovergesteldquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Suikertante het volgende:
Oh, oeps. Haha ik weet niet hoe het komt, er kleeft iets Amerikaans hormonaals roze billetjes zoetigheid Hallmark achtigs aan het woord voor mij!
Ik dacht dat je een of ander scheldwoord weggebliebd hadquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef bellelena het volgende:
Trouwens, weet niet of Knetterkrankjorum nog meeleest of schrijft, maar vorige keer vertelde ze dat er *** van een fokbaby om haar naam mogen. Eventueel kan dat nog worden aangepast in het lijstje!
geen idee? Bij de seo? Of misschien willen ze bij de controle met 16 weken even kijken.quote:
Dat klinkt goed, fijn dat ze zo positief reageerde!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Suikertante het volgende:
Ja Cathmar was het vergeten te zeggen: superfijn dat alles in orde is!
En Zandsculptuur, lief dat je het vraagtMijn baas ging me knuffelen en vond het hartstikke leuk. Ik werd na twee uur even helemaal flauw maar toen heeft ze continu kleine broodjes gesmeerd, yoghurt met fruit gemaakt en eigenlijk gezorgd dat ik continu at, en toen ging het super! Lekkere dag gehad. Merk dat als het moet, ik prima functioneer. Zodra ik het los kan laten ben ik dan kapot. Maar dat vind ik een prima verdeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |