Ja dat kan ook nog. Uit deze "zaak" blijkt wel weer dat juist zij die niet verdacht zijn het verdachtst zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal je zien dat deze wel echt is
Foto's tijdens uitgaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is dat topic waar foto's van het uitgaan gepost worden?
Welk verhaal zit er dan achter denk je?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er wel een groter, interessanter verhaal achter zit en is het maanden of ook maar wekenlang doen alsof je heel iemand anders bent niet iets waar ik veel mensen lol aan zie beleven. Dat zij/hij dit dan wel zou hebben gedaan vind ik op zich al interessant genoeg om er meer over te willen lezen.
usernamebriefje foto voor fyah gemacht.quote:
Geen idee, daarom wil ik er ook meer over lezen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef Loppe het volgende:
[..]
Welk verhaal zit er dan achter denk je?
Valt ook best te photoshoppen denk ik.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
usernamebriefje foto voor fyah gemacht.
Meer dan dat het voor de lol is, anders zorg je er wel sneller voor dat iemand erachter komt. Zou jij zomaar voor de lol iemand 2 jaar lang imiteren en zoveel fake accounts ervoor aanmaken? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef Loppe het volgende:
[..]
Welk verhaal zit er dan achter denk je?
Weet je wat het is. Die foto's in dat topic zijn eerder gepost dan de foto's op de echte FB.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Foto's tijdens uitgaan
Ik zat net al te kijken, één van die twee foto's staat ook op het FB account van de echte persoon, de andere niet. Ik zou trouwens denken dat je die foto direct van de website doorlinkt, maar ze heeft wel imgur gebruikt. Zegt misschien niks, maar toch.
Daarom vroeg hij haar om de tekst op haar wang te schrijven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt ook best te photoshoppen denk ik.
fuck je hebt gelijk, 2 dagen eerderquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Die foto's in dat topic zijn eerder gepost dan de foto's op de echte FB.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Die foto's in dat topic zijn eerder gepost dan de foto's op de echte FB.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarom vroeg hij haar om de tekst op haar wang te schrijven.
is inderdaad best verdacht..quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meer dan dat het voor de lol is, anders zorg je er wel sneller voor dat iemand erachter komt. Zou jij zomaar voor de lol iemand 2 jaar lang imiteren en zoveel fake accounts ervoor aanmaken? Ik denk het niet.
OMG!!!!1111quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is die rechter meid, waren we al over uit.quote:
ik ben meer verontwaardigd, van daar 'wat?'quote:
And the plot thickens.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, oke.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben meer verontwaardigd, van daar 'wat?'
Je kan zelf conclusies trekken uit haar gedrag of dat persé haar bedoeling was, weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geen idee, daarom wil ik er ook meer over lezen.
niet zo takkie over kim joequote:Op zaterdag 8 september 2012 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is hoogstwaarschijnlijk gewoon de echte maar ze heeft gewoon een draadje los zitten wat trouwens ook niet zo onthullend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |