trollkloon heet zoietsquote:
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee inderdaad we moeten haar belonen voor dit gedrag
Ze zou vast nog wel andere kloons hebbn of nep accounts op andere forums.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog, maar ik weet wel dat mensen die liegen over hun bestaan vaak toch wel wat meesjouwen. En als dat perfecte wereldje instort tja..
Dude, hoe kom je hier toch elke keer bij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar volgens mij is het gewoon de echte Kimberley, wie is zo psychisch, eerlijk.
Precies.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eventjes trollen is leuk maar 2 jaar lang dag in dag uit is ziek, het is niet eens trollen maar een tweede leven.
Daar ga ik ook niet vanuit, maar dat zou ik toch wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Met een topic als deze en de gemiddelde reacties van hier, denk ik niet dat ze nog terug komt.
Zo drastisch is het niet. Het is ook niet zo dat ze haar hele leven aan FOK! toewijdde. Gemiddeld 18 posts per dag, dat valt best mee als je in veel SC's zit. Ik wil hier niet de detective uithangen, maar FOK! is niet haar enige wereldje geweest ofzo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog, maar ik weet wel dat mensen die liegen over hun bestaan vaak toch wel wat meesjouwen. En als dat perfecte wereldje instort tja..
Misschien was het wel een trollgroep die opereert op meerdere websites. OPEN JE OGEN!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze kan het hebben blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eventjes trollen is leuk maar 2 jaar lang dag in dag uit is ziek, het is niet eens trollen maar een tweede leven.
isoleercel sloopt iemand mentaal zo erg dat ze daarna weinig meer kunnen doen en overal bang voor zijn. Daar moeten we naartoe werken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.Maar gevangenis straffen werken ook niet altijd, soms komt z'n crimineel de bak uit en pleegt hij weer hetzelfde vergrijp. Misschien is z'n persoon iets gebeurt in het verleden en moet je hem/haar zo helpen. En niet door middel van straffen.
Idd, het zou mij na 1 uur al vervelenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap wel wat je zegt hoor, alleen de ruimte om het er over te hebben afnemen is dan niet de oplossing. Iedereen heeft er een mening over, en zolang dat niet te ver gaat mag dat best.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee bij deze is het eerste wat je denkt "troll", juminelle was heel subtiel. Echt goed aangepakt eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:23 schreef IrCute het volgende:
Fotoboek van User Dit is dr volgende project geloof ik
Toch denk ik dat er wel een groter, interessanter verhaal achter zit en is het maanden of ook maar wekenlang doen alsof je heel iemand anders bent niet iets waar ik veel mensen lol aan zie beleven. Dat zij/hij dit dan wel zou hebben gedaan vind ik op zich al interessant genoeg om er meer over te willen lezen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:22 schreef Loppe het volgende:
Ze deed het gewoon voor de lol, zie haar signature.
Prima we begrijpen elkaar wel dan, dan hoef ik er ook geen woorden meer aan vuil te maken. Alleen z'n kloon die haar nadoet zou direct een ban moeten krijgen. Maja ik vertrouw je dan wel op de zaak.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je zegt hoor, alleen de ruimte om het er over te hebben afnemen is dan niet de oplossing. Iedereen heeft er een mening over, en zolang dat niet te ver gaat mag dat best.
Die is al weg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Argo het volgende:
Alleen z'n kloon die haar nadoet zou direct een ban moeten krijgen.
Zal je zien dat deze wel echt isquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee bij deze is het eerste wat je denkt "troll", juminelle was heel subtiel. Echt goed aangepakt eigenlijk.
Ik weet welke je bedoelt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is dat topic waar foto's van het uitgaan gepost worden?
Is ze ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal je zien dat deze wel echt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |