Damn, dat was best snel...quote:
favoriete 60''s stationcar, 2 koplampen boven elkaar zegt pontiac en grillelocatie/vorm zegt 1964, interieur is turqouisequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Damn, dat was best snel...
Extra punten als je weet welke uitvoering
quote:
Ja, is een Safari uitvoeringquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:34 schreef ellevehC86 het volgende:
ik zie trouwens een schot achterin, is het een 9 passenger???
Ik weet 'm wel, maar da's omdat ik er zo eentje langs zag komen bij het zoeken naar die van mij.quote:
nou, doe maar danquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:52 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik weet 'm wel, maar da's omdat ik er zo eentje langs zag komen bij het zoeken naar die van mij.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:10 schreef bas-beest het volgende:
Een Tucker
(de plek voor een 3e koplamp gaf 't ook wel een beetje weg)
quote:Op zondag 9 september 2012 18:16 schreef Charged het volgende:
Moet wel erbij zeggen dat het een pure gok op logica is..reclame met.de op het portier dus inheemse auto,lagere budget klasse,5 gaats velgen,achterruitje
Wel helemaal goed en knap geraden, ik wist het enkel omdat het in de link te vinden is. Post jij een nieuwe?quote:
quote:
je zat er zooooooooooooooooooooooooooo dicht in de buurtquote:
ik reken hem bij 2de instantie toch goedquote:Op maandag 10 september 2012 00:31 schreef CasB het volgende:
Iemand anders mag hem inkoppen, anders moet ik een plaatje zoeken.
is het ook, oftewel yep en yepquote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef zl7z het volgende:
Pontiac Sunfire?
Hoewel deze vierdeurs lijkt..
Oké.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:23 schreef Koepert het volgende:
En het is een Lancia Flaminia Zagato.. die is ook eerder al een keer langs geweest
Jep.. In de foto die jij van de Lancia plaatste staat een url. Als je die volgt kom je bij de hele barnfind uit, daar staat deze bruine ook.. zonder omschrijving echter, dus lijkt die me een mooie zoektocht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie een Abarth Fiat 1300 Scorpione en een Hillman Imp? Maar je wil die onderste weten?
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het een vast dak, en zit er een soort bubbel-achterruit in (nu dan niet..)quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef Charged het volgende:
Ik kan alleen er niet uit opmaken of dat een cabriodak is..
Ik dacht ook eerst aan een Engelsman maar de luchtopening op de kap deed me weer aan Lancia denken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:06 schreef Charged het volgende:
Ik bleef vasthangen op een Ford Anglia variant
Nog lager dan een Ford GT40.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:17 schreef Charged het volgende:
In mijn optiek 1 van de mooiste ontwerpen ooit..geweldige lijnen,staat zeker in mijn top5.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh dat is zeker een Rekord ipv een Kadett?
Mijn opa heeft er zo eentje gehad. Die kwamen nog standaard met een 3-versnellingsbak.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:19 schreef Charged het volgende:
Middelste stapel,5,9 en 11
voorste 2x16
nopequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:36 schreef Charged het volgende:
Ehm,alleen voor Koepert of juist niet?
oeh, je zit er dichtbijquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:40 schreef Koepert het volgende:
Het lijkt in de kont wat op die sheriff-auto's uit Dukes of Hazzard..
Plymouth fury was dat toch?
I know.. Lijn vd deuren klopt ook niet..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
oeh, je zit er dichtbij
maar nee, sorry
...Hier ben ik stil van.. Spot on.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef ellevehC86 het volgende:
En toch zeg ik Oldsmobile Cutlass Ciera mid 90''s vanwege de koplampen en de lange knippers
Ik heb jouw moeilijker zien raden, ik moet wat dat betreft nog een heel eindquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
...Hier ben ik stil van.. Spot on.
Met de huidige brandstofprijzen zou ik 'm toch niet erg graag hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:34 schreef pindaplukker het volgende:
Moet niet echt al te moeilijk zijn dit: (geweldige auto overigens)
[ afbeelding ]
True truequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de huidige brandstofprijzen zou ik 'm toch niet erg graag hebben.
Je kent 'm wel maar hij is dermate verneukt om er mee te kunnen crossen dat je 'm niet meer herkent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:57 schreef Charged het volgende:
oei,die ken ik niet..ik zou denken aan een italiaan met die wielkasten maar ze zijn van poly zo te zien....maffe achterlichten.
Het is geen Aston Martin, er bestaat wel een Zagato-versie van, maar dat is niet deze.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef Charged het volgende:
neh,kont te kort,misschien een zagato versie daarvan?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef Charged het volgende:
Is het eentje uit het land van ome Berlusconi ?
Yep. De zijruit klopt wel. De Veloce was de lichtgewicht-versie en had (als optie) deze sportruiten in de voorportieren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Charged het volgende:
ik gok op een Alfa Romeo Giullietta Sprint Veloce maar onder voorbehoud.
Het was één Honda Civic.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef Koepert het volgende:
Is dat allebei een Honda Civic of alleen t voorste deel?
Pontiac?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef invine het volgende:
Het begint met de P, ik moest het opzoeken via google
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef Koepert het volgende:
NU kloppen er wel minder letters..
En totaaaal verkeerd continent..
Het is niet echt een vakantieland? Beetje onrustig af en toe?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:26 schreef Koepert het volgende:
Hint: Het is NIET Japans.. maar dat zit meer in de buurt dan Europees of Amerikaans.
Geen Paykan ? (Iran)quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Koepert het volgende:
Mwagh.. Backpackers gaan overal naartoe.. dus wellicht ook hier..
Check, Australische bak dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Koepert het volgende:
Mwagh.. Backpackers gaan overal naartoe.. dus wellicht ook hier..
quote:
quote:
Schaam je!!!!!quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Koepert het volgende:
T is niet weer n Chevelle he78er.. wellicht SS
nog een mooie?quote:
1 keur ik goed,quote:Op zondag 16 september 2012 13:37 schreef Koepert het volgende:
Mercury Comet Station uit begin 60..
en ik neig naar een Nomad uit dezelfde periode, maar volgens mij klopt dat niet..
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 21:14 schreef Koepert het volgende:
Hij lijkt me iig eind 50..
Een oude Cadillac Coupe DeVille?
Een oude Pontiac? Eind 50er Chieftain bijvoorbeeld?
Ik wou dat dat soort auto's nu nog werden gemaakt, maar dan in een modern jasje.quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een slagschepen waren dat vroeger... Stel dat je toen, begin jaren 60, met je kleine Aygo over de wegen tufte, je werd aan alle kanten aangestaart en nagekeken....
Kan ook hoor, moet je wel ff aandacht aan besteden, maar alles kan nieuwquote:Op zondag 16 september 2012 22:57 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik wou dat dat soort auto's nu nog werden gemaakt, maar dan in een modern jasje.
Soort van retro auto's o.i.d.
Voor de echte liefhebbers dan, want ik denk niet dat ze veel zullen verkopen met de huidige brandstof prijzen.
Ja, dat zijn muscle cars, maar ik bedoel echt die jaren 50 bakken met vleugels, chroom, etc.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kan ook hoor, moet je wel ff aandacht aan besteden, maar alles kan nieuw
http://www.dynacornclassicbodies.com/gm_models2.html
http://www.bobsclassicchevy.com/complete-body-kits/quote:Op zondag 16 september 2012 23:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn muscle cars, maar ik bedoel echt die jaren 50 bakken met vleugels, chroom, etc.
Ja, maar ik bedoel net zoiets als bijv. de nieuwe Fiat 500, of de nieuwe Camaro / Mustang / Challenger.quote:Op maandag 17 september 2012 01:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
http://www.bobsclassicchevy.com/complete-body-kits/
??
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik denk zelfs de Diamante. gezien de zijruiten.
Doe je goed! Is eigenlijk al Auto Union., voorloper van audi. Ik zag er gister een voor het eerst. En ik was verbaasd dat het een audi was,quote:
Wel een stinker met een tweetakt motor.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Doe je goed! Is eigenlijk al Auto Union., voorloper van audi. Ik zag er gister een voor het eerst. En ik was verbaasd dat het een audi was,
Op het eerste gezicht doet dit me denken aan een Volvo Amazon.quote:
Dat klopt, het is geen Volvo.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:54 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht doet dit me denken aan een Volvo Amazon.
Maar dat is het niet volgens mij.
Zeker.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:
Ik heb wel een idee. Is het een VW?
Was dus inderdaad (te?) makkelijk. Ik dacht dat door die koelsleuven mensen richting kever zouden denken.quote:
Alweer goed! Hoe kan het dat je al dit soort wagens kent? Zijn niet bepaald standaard veel voorkomende auto's..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |