...Hier ben ik stil van.. Spot on.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef ellevehC86 het volgende:
En toch zeg ik Oldsmobile Cutlass Ciera mid 90''s vanwege de koplampen en de lange knippers
Ik heb jouw moeilijker zien raden, ik moet wat dat betreft nog een heel eindquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
...Hier ben ik stil van.. Spot on.
Met de huidige brandstofprijzen zou ik 'm toch niet erg graag hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:34 schreef pindaplukker het volgende:
Moet niet echt al te moeilijk zijn dit: (geweldige auto overigens)
[ afbeelding ]
True truequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de huidige brandstofprijzen zou ik 'm toch niet erg graag hebben.
Je kent 'm wel maar hij is dermate verneukt om er mee te kunnen crossen dat je 'm niet meer herkent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:57 schreef Charged het volgende:
oei,die ken ik niet..ik zou denken aan een italiaan met die wielkasten maar ze zijn van poly zo te zien....maffe achterlichten.
Het is geen Aston Martin, er bestaat wel een Zagato-versie van, maar dat is niet deze.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef Charged het volgende:
neh,kont te kort,misschien een zagato versie daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |