Ach, in de Giro pakte hij de puntentrui op de voorlaatste dagquote:Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef TheArt het volgende:
2e keer op rij dat Purito de puntentrui verliest op de slotdag
Staan nu gelijk ja en ik neem aan dat dan de plaats in het algemene klassement geldt. (of ritzeges, dan wint Rodriguez)quote:Op zondag 9 september 2012 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
En is Rodriguez ook nog z'n combiné kwijt?
En nog zijn combinatietrui kwijt ook nogquote:Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef TheArt het volgende:
2e keer op rij dat Purito de puntentrui verliest op de slotdag
Hoezo dat dan? Hij staat toch gelijk in punten?quote:Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef Sautor het volgende:
[..]
En nog zijn combinatietrui kwijt ook nog
Waarschijnlijk omdat Valverde hoger staat in het klassement.quote:Op zondag 9 september 2012 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Hij staat toch gelijk in punten?
Froome, wie is dat ook alweer?quote:Op zondag 9 september 2012 17:49 schreef Syntix het volgende:
Froome is duidelijk de held van deze La Vuelta editie
De held die even 2e werd in DE tour, omdat hij niet zelf mocht rijden en 3e werd bij de OSquote:Op zondag 9 september 2012 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Froome, wie is dat ook alweer?
Oja, die werd 2e in die saaie tour, omdat ie niet voor eigen succes mocht gaan. Zal wel niet zo bijzonder zijn dan.
Het heet toch geen sprinttrui?quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef prinsrob het volgende:
wel btje suf dat puntentrui ook voor bergritten telt imo
quote:Rabobankploegleider Adri van Houwelingen wijst een keuze voor de Vuelta in plaats van Tourdeelname in een volgend jaar niet bij voorbaat van de hand voor Robert Gesink. „Ook Robert denkt daar wel eens over. Het is een afweging die we gezamenlijk moeten maken. Het podium in een grote ronde met een Nederlandse renner blijft het streven. Dat hoeft dus niet per se de Tour te zijn al is ook dat volgens mij niet irreëel. “
Van Houwelingen heeft al ontkend dat hij weggaatquote:Op zondag 9 september 2012 18:57 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Houwelingen er vanaf volgend jaar niks meer over te zeggen heeft.
Hij heeft alleen gezegd dat hij het nog niet wist toch?quote:Op zondag 9 september 2012 19:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Houwelingen heeft al ontkend dat hij weggaat
Lijkt me algemeen bekend dat Cobo alleen presteert onder Gianetti.quote:Op zondag 9 september 2012 18:38 schreef Doff het volgende:
Cobo is hier fijn door het ijs gezakt. Had er op gerekend dat hij niet goed zou zijn, maar dit was wel heel matig. Dat zal vanaf nu wel verder bergaf gaan.
Als het niet de Tour wordt, zal het ook heus wel betekenen dat hij de Giro erbij doet. Kan me namelijk niet voorstellen dat hij maar 1 grote ronde in het jaar zou doen. Deelname aan de Giro zou ook betekenen dat hij zich minder op de voorjaarsklassiekers zou richten en ook dat zou ik enorm toejuichen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:37 schreef MichelWuyts het volgende:
Is niet slecht dat hij voor de Vuelta gaat, maar waarom dan niet ook de Giro?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |