Meer korte steile klimmetjes van 2 km inderdaad. Ik verbaas me heel dit jaar al over de verrichtingen van Rodriguez in het echte hooggebergte. Al in de Giro en nu weer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Moreno was voorgaande jaren toch nooit zo'n klimmer, eerder een puncher. Eigenlijk zelfde verhaal als Rodriguez, hebben toverdrank bij Katusha blijkbaar.
Vooral in het tijdrijden is hij enorm verbeterd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Meer korte steile klimmetjes van 2 km inderdaad. Ik verbaas me heel dit jaar al over de verrichtingen van Rodriguez in het echte hooggebergte. Al in de Giro en nu weer.
Dat zeer zeker. Maar in het verleden moest Rodriguez vaak ergens een keer afhaken op de echt hoge cols, meestal in de derde week dan. Dit jaar was hij zowel in de Giro als Vuelta supersterk in de laatste zware bergritten. Dat zag je op de Stelvio en nu weer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral in het tijdrijden is hij enorm verbeterd.
De Moreno die in zijn jaar bij Lotto nog vroeger moest afhaken dan Mario Aertsquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Moreno was voorgaande jaren toch nooit zo'n klimmer, eerder een puncher. Eigenlijk zelfde verhaal als Rodriguez, hebben toverdrank bij Katusha blijkbaar.
Eén slechte dag in een op het oog vrij ongevaarlijke rit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:52 schreef Pedroso het volgende:
Rodriquez maar 1 dag slecht, de overige dagen was ie minimaal gelijkwaardig aan Contador (buiten de tijdrit dan, waar hij overigens wel goed reed).
Ik niet. In 2010 was hij ook gewoon derde op de Bola del Mundo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Meer korte steile klimmetjes van 2 km inderdaad. Ik verbaas me heel dit jaar al over de verrichtingen van Rodriguez in het echte hooggebergte. Al in de Giro en nu weer.
En veel tijd laten liggen op andere aankomsten waar hij gewoon in 't wiel bleef hangen en enkel voor wat boni's sprintte, terwijl hij vandaag bewees dat hij veel meer kon pakken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eén slechte dag in een op het oog vrij ongevaarlijke rit.
Ik denk niet dat Rodriguez en Valverde een kans maken tegen een normale Schleck of Contador. Of een top Froome. In 't beste geval hangen die ergens tussen Nibali en VDB in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef Pedroso het volgende:
Wiggins, Froome, Contador, A. Schleck, Valverde, Rodriguez. Mooi rijtje als die allen in topvorm aan de Tour kunnen beginnen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |