Wat zei ze?quote:
Wat zei die ervan dan?quote:
Dat is gewoon zo laagdrempelig en treurnis troef dat het weer gewoon soms glimlachwaardig isquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kijk maar naar de gemiddelde grapjes in de SC.
Ik kan bevestigen dat dit klopt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mozy heeft wel mooi sex gehad vannacht jongons. En hij is verkouden.
[..]
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo laagdrempelig en treurnis troef dat het weer gewoon soms glimlachwaardig is.
screenshot?quote:
quote:
Die schrok er volgens mij best wel van. Want het is dus iemand in haar vriendenkring die ook bevriend is met haar goede vrienden.quote:
ey foto! trouwens jij als kindquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
oh, even snel mijn fobo foto verwijderen dan.
Dat is het meestal toch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat ze erg onzeker is en niet zo populair en hier dus even 'anders' wou zijn. Wel mooi, populair ect.
Een soort van fantasie, maar dan teveel uitgevoerd.
Had ze enig idee wie?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Die schrok er volgens mij best wel van. Want het is dus iemand in haar vriendenkring die ook bevriend is met haar goede vrienden.
ik was hipster ver voor het "in" wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ey foto! trouwens jij als kind![]()
Bloempottenkapsel en alles
Volgens mij had ze gewoon een mega grote obsessie met haar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Die schrok er volgens mij best wel van. Want het is dus iemand in haar vriendenkring die ook bevriend is met haar goede vrienden.
Waar de FUCK blijft de update van wd? Of überhaupt info van de 'echte Kim'?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Als ziba nou niks had gezegd, had dat heel mooi kunnen uitpakken. jammerquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Juminelle is een kloon van wolvendagen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar de FUCK blijft de update van wd? Of überhaupt info van de 'echte Kim'?
Ja denk het.quote:
Hoezo denken jullie dat eigenlijk? Misschien is het ooit als grapje begonnen en een beetje doorgeslagen. Hoeft niet te betekenen dat hij/zij het leven haat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:38 schreef CruellaDeVil het volgende:
Jááá, laten we iemand die overduidelijk erg in de knoop zit met zichzelf compleet de grond in stampen!![]()
Verder geen idee wie ze nou precies was, maar kom op, dit topic gaat te ver.
Tuurlijk schat.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iemand moest de vicieuze cirkel doorbreken
Nouja dat laatste gaat ook wel erg ver.. denk niet dat ze het leven haat. Maar het lijkt geen grap, als je zoveel nep-facebook-accounts aanmaakt gaat dat echt heel erg ver.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo denken jullie dat eigenlijk? Misschien is het ooit als grapje begonnen en een beetje doorgeslagen. Hoeft niet te betekenen dat hij/zij het leven haat.
De echte reageert niet meer lijkt het.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar de FUCK blijft de update van wd? Of überhaupt info van de 'echte Kim'?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien was het ook gewoon dezelfde Kimberley maar had zij inderdaad de achternaam van haar vader genomen en daar wat vrienden bij gemaakt zodat ze geen autist lijkt. Daarnaast heeft ze de voorkeur om retarded te praten op haar eigen FB, ik ken ook mensen die retarded taalgebruik prefereren in de privé omgeving.
Het is namelijk te erg als dit allemaal gespeeld zou zijn. Al die details in haar fobo enzo.
een beetje maar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo denken jullie dat eigenlijk? Misschien is het ooit als grapje begonnen en een beetje doorgeslagen. Hoeft niet te betekenen dat hij/zij het leven haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |