troosten?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
ik zag mijzelf als vriendin van juminelle en dit deed erg pijn, sloeg in als een bom en ik ben nog bezig dit een plaatsje te geven.
ik wil graag nieuwe fokvriendinnen ontmoeten, ik hou van roze koeken en konijnen.
Maar ik vind het ook wel zielig ergens. Ik ga nu ook niet nep lopen doen hierquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, denk alleen dat iedereen haar zielig zou noemen en erger, dus.
wattttquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ous ging met junamii. Die is ook fake. Of althans, alles wat ze zei over d'r leven op FOK! was fake, die ging echt ver.
Ynuhh, Krentenbol, Emimich en Noorsbloed hebben we ook nooit meer terug gezien.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm zou ik niet verwachten van iemand die 2 jaar aan het faken is
Waarom zou je als je iemand na kan doen in godsnaam voor een molukker kiezen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik citeer:
Wolvendagen is achter het echte meisje haar Facebook account gekomen, Mozy heeft geteld dat de neppe Juminelle 23 nep accounts had op Facebook. Twee jaar lang iemand nagedaan en blijkbaar iemand die heel dichtbij het meisje staat want alles klopt precies. Bijvoorbeeld vakanties, etc, alles is overgenomen.
De neppe had zegmaar reacties van zogenaamde vrienden die dan eigenlijk nep accounts waren. Ik keek op Juminelle haar Facebook (had altijd het gevoel nep) en klikte op een vriend en zag dat die vriend maar 3 vrienden had. Toen tikte ik de naam van die vriend in, zag ik dat die vriend een bestaand account had. Dus ik stuurde dat weer door naar Chai want vond ik raar en zo gingen ze verder kijken en kwamen de onthullingen.
Nep Facebook account: http://www.facebook.com/kimberley.latupeirissa en de echte: https://www.facebook.com/kimberley.blabla
Hier twee voorbeelden: Dit is de echte bestaande persoon: http://www.facebook.com/aron.blabla en dit is haar zogenaamde vriend die bij haar post: http://www.facebook.com/aron.blabla.9 - een fake account van die eerste. En hier nog één, dit is een zogenaamde vriend van haar met 3 vrienden die haar zogenaamd kent: http://www.facebook.com/deborah.blabla.1 en dit is de echte vrouw die bestaat met echte vrienden, comments, foto's, etc: http://www.facebook.com/deborah.blabla
Ook was opvallend dat al de Facebooks van haar zogenaamde vrienden op precies dezelfde data zijn gemaakt als die van haar. Dus allemaal eind mei, een dagje eerder, zelfde dag of een dagje later. En nu heeft ze alles verwijderd en is vertrokken. That's it
Disclaimer: mods moeten maar wegmodereren wat niet mag in deze post, svp.
Nee hoor er zijn wel lekkere chicks die ik ook in levende lijven heb gezien. Ik was er zelfs nog verliefd op een.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
Het klopt dus echt dat er geen lekkere chicks op fok zitten, want als die er zitten blijken het fake-accounts te zijn.
Het lijkt me iemand met een zware persoonlijkheidsstoornis/minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook wel zielig ergens. Ik ga nu ook niet nep lopen doen hierIk vond haar namelijk niet perse erg vriendelijk en aardig. Maar als je zolang jezelf anders voordoet dan je bent ben je echt heel ongelukkig met de echte ik en dat is best droevig.
Daardoor vind ik deze 'vernedering' een beetje zielig voor haar, ondanks dat ze mensen hier voor de gek heeft gehouden, dat is natuurlijk ook erg lullig.
breien en puzzelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jeej super leuk. Wat zijn je hobbies?
waarom niet houd je neit van een kleurtje ofzo umadquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waarom zou je als je iemand na kan doen in godsnaam voor een molukker kiezen?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waarom zou je als je iemand na kan doen in godsnaam voor een molukker kiezen?
Junamii loog over:quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
watttt
dat was eigk gwn een zolderkamer auti?
quote:Op donderdag 6 september 2012 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ze 2 WO-studies deed terwijl ze in werkelijkheid d'r VWO-eindexamens niet had gehaald, dat d'r pa tandarts was maar eigenlijk gewoon werkte in een AH distributiecentrum, dat d'r ouders gescheiden waren (gelukkig getrouwd) en d'r moeder borstkanker had (niks van waar). Dat werk. En problemen in real life met d'r FOK!strapatsen
.
oh die had ik nog op whatsapp maar die is wel echt hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ous ging met junamii. Die is ook fake. Of althans, alles wat ze zei over d'r leven op FOK! was fake, die ging echt ver.
Als het een vent is zou het wel echt ziek zijn, zoveel afwetend van mode en makeupquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
Maar ze wist wel veel over make-up dus het was vast wel een vrouw, mochten de rukkers zich daar beter door voelen.
doe ik zeker, danke!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
Maar ze wist wel veel over make-up dus het was vast wel een vrouw, mochten de rukkers zich daar beter door voelen.
Volgens mij is er iets mis met haar, meer kan ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook wel zielig ergens. Ik ga nu ook niet nep lopen doen hierIk vond haar namelijk niet perse erg vriendelijk en aardig. Maar als je zolang jezelf anders voordoet dan je bent ben je echt heel ongelukkig met de echte ik en dat is best droevig.
Daardoor vind ik deze 'vernedering' een beetje zielig voor haar, ondanks dat ze mensen hier voor de gek heeft gehouden, dat is natuurlijk ook erg lullig.
Ik ook, maar zie m'n vorige post over haar. Wat een slet, ze had kankerveel FOK!kers op WhatsAppquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
oh die had ik nog op whatsapp maar die is wel echt hoor.
sudoku's vinnik te moeilyk. hou meer van framville ensoquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha ok ik hou niet zo van breien maar doe weles sudoku's
Gewoon weer aan het meelezen nuquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met haar, meer kan ik niet zeggen.
En heb een hekel aan mensen die nep zijn, dus maar goed dat ze weg is.
Of wie weet heeft ze wel een nieuwe account_________!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |