Maar dat zijn shawls, ik zoek juist geen driehoekige want ik wil het gewoon bij mijn jas dragen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:31 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed
http://www.ravelry.com/pa(...)ility=free&sort=best
Ik vind die erg schattig, maar niet voor mezelfquote:Op maandag 10 september 2012 11:05 schreef EsseEi het volgende:
deze misschien?
mooie dingen BakkieDoen!
ik heb 'm zonder patroon gemaakt, n.a.v. een plaatje van een poncho van MimPi dat ik zag vorig jaar. het zijn simpele granny squares van 2 rijen, verbonden met zigzag-kettinkjes van lossen. ik zal vanavond even het plaatje van de vlakken opzoeken zoals ik ze gemaakt had.quote:Op maandag 10 september 2012 09:37 schreef BakkieDoen het volgende:
Dank jullie![]()
Die sidewalk shawl was ook heel leuk om te maken, moest wel telkens het patroon erbij houden om te tellen, hij schiet lekker op. Heb er wel andere franjes aan gemaakt, wist niet of ik genoeg had.
Ik denk dat ik er voor mezelf ook nog 1 ga maken.
Trui, even een vraagje over die poncho van jou, heb je die van een patroon of heb je er zelf iets van gemaakt? Ik vind die namelijk wel heel leuk voor mijn dochter. Heb wel teruggekeken bij #106 maar kon er zo snel niets over vinden.
Ah, ok, maar onder shawls staan ook heel veel rechte hoor. Ik vind die driehoeken juist handiger voor onder mijn jas, want dan heb je geen "tocht kier" door die punt die voor je borst hangt.quote:Op maandag 10 september 2012 11:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar dat zijn shawls, ik zoek juist geen driehoekige want ik wil het gewoon bij mijn jas dragen.
Ik heb wel alle cowls en hooded shawls doorgezocht maar die vind ik allemaal niet zo.
Ik heb niet 300+ pagina's aan dassen doorgelezen
gemeleerdquote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Dottey het volgende:
* Dottey gaat eens opzoek naar een vrolijk gemileerde (of hoe je dat dan ook schrijft) draad
Dankje, ik zal eens kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 11:52 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ah, ok, maar onder shawls staan ook heel veel rechte hoor. Ik vind die driehoeken juist handiger voor onder mijn jas, want dan heb je geen "tocht kier" door die punt die voor je borst hangt.
Heb je hier al gekeken?
Wat Angel zegt: Dan zoek je niet goedquote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand nog een patroon voor een redelijk opengewerkte sjaal / hoodie o.i.d.?
Iets dat meestal alleen mijn nek verwarmt, maar ook eventueel mijn hoofd kan bedekken. Luchtig maar toch warm als je hem een paar keer omslaat. Ik zie op ravelry alleen stijve planken, eigenlijk.
Ah, dat zou fijn zijn! En dan nog eens kijken of ik er aan durf te beginnen zonder patroon, want zo'n held ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb 'm zonder patroon gemaakt, n.a.v. een plaatje van een poncho van MimPi dat ik zag vorig jaar. het zijn simpele granny squares van 2 rijen, verbonden met zigzag-kettinkjes van lossen. ik zal vanavond even het plaatje van de vlakken opzoeken zoals ik ze gemaakt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |