quote:Op zondag 9 september 2012 18:49 schreef KarinvdB het volgende:
maar ben dus toch weer 2-3 dingen tegelijk aan het doen, handig.
oor.
Erg benieuwd naar een foto hiervan. Ik maak van Bravo een african flower deken in roze en paars tinten in combinatie met wit. En ik ben er al poepieflauw vanquote:Op zondag 9 september 2012 20:27 schreef ow_lol het volgende:
Ik ben met 2 serieuze projecten bezig op het moment.
Een african flower-deken in roze/paars-tinten van saskia-achtig spul op naamd 3 voor de baby die als het goed is december geboren wordt en een zwart/wit/roze african flower-poncho van saskia-achtig spul op naald 8 voor mijn 7 jarige dochter...
Die hooded-shawl zal hier binnenkort ook wel aan de orde komen voor mijn dochtertje van 1, hoewel zij pas ook al een vest heeft gehad... drukdruk
Ik denk het niet, ik heb ze gebreid en ben bij de lengte uitgegaan van de "uitgerekte" versie.quote:Op zondag 9 september 2012 22:08 schreef Dottey het volgende:
S!
hoe ga je de handvaten voeren? want gaat dat zo niet wat lubberen bij gebruik?
Als ik aan denk zal ik morgen even een foto maken van beide...quote:Op zondag 9 september 2012 21:56 schreef melice het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar een foto hiervan. Ik maak van Bravo een african flower deken in roze en paars tinten in combinatie met wit. En ik ben er al poepieflauw van
ah okequote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik heb ze gebreid en ben bij de lengte uitgegaan van de "uitgerekte" versie.
Dan zoek je niet goedquote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand nog een patroon voor een redelijk opengewerkte sjaal / hoodie o.i.d.?
Iets dat meestal alleen mijn nek verwarmt, maar ook eventueel mijn hoofd kan bedekken. Luchtig maar toch warm als je hem een paar keer omslaat. Ik zie op ravelry alleen stijve planken, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |