Dat wilde ik net dus ook nog zeggen. Deze opmerking werd immers ook al gemaakt door Wim Daniëls bij #1vdv. Dus, goede vraag.quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef andreas612 het volgende:
Welkom!
Heeft u wel eens overwogen om te fuseren met Groenlinks? Volgens mij hebben jullie veel overlap qua programma en misschien dat jullie dan groter kunnen worden zodat je een grotere inbreng kan hebben in de 2e kamer. Ik denk dat veel kiezers dan daadwerkelijk wel op u/jullie gaan stemmen omdat jullie dan echt gaan meetellen voor een coalitie.
Nee ik word daar niet moe van. Schopenhauer heeft al voorspeld in de 19de eeuw dat nieuwe bewustwording via 3 fases verloopt.: belachelijk gemaakt worden, bestreden worden, erkend worden. We zien nu al heel veel resultaat van ons werk en verheugen ons zeer op de echte omwenteling die we gaan realiseren.quote:Op maandag 10 september 2012 19:31 schreef Verbal het volgende:
Hoe houd je je strijdlust en optimisme vast? Al jaren moet je het met de PvdD niet alleen opnemen voor een betere wereld, maar ook tegen het ridiculiseren (zoals onlangs bijvoorbeeld door VVD-roeptoeter Frits Huffnagel, die de PvdD een "decadente kulpartij" noemde) en lacherigheid .
Word je daar nou nooit eens moe van? Zo ja: hoe ga je daar mee om? Zo nee, wat is je geheim?
V.
Politici hebben altijd even tijd nodig om een account aan te maken volgens mijquote:
Ah, het aanhalen van een filosoof, props daarvoorquote:Op maandag 10 september 2012 19:38 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Nee ik word daar niet moe van. Schopenhauer heeft al voorspeld in de 19de eeuw dat nieuwe bewustwording via 3 fases verloopt.: belachelijk gemaakt worden, bestreden worden, erkend worden. We zien nu al heel veel resultaat van ons werk en verheugen ons zeer op de echte omwenteling die we gaan realiseren.
Dat maken wij van tevoren voor ze aan, maar ze hebben een nogal drukke agenda deze dagenquote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Politici hebben altijd even tijd nodig om een account aan te maken volgens mij
En in welke fase denk je dat je nu zit?quote:Op maandag 10 september 2012 19:38 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Nee ik word daar niet moe van. Schopenhauer heeft al voorspeld in de 19de eeuw dat nieuwe bewustwording via 3 fases verloopt.: belachelijk gemaakt worden, bestreden worden, erkend worden. We zien nu al heel veel resultaat van ons werk en verheugen ons zeer op de echte omwenteling die we gaan realiseren.
Mens heeft te zeer vanzelfsprekende prioriteit, we moeten ook in belang van de mens van egocentrisch naar ecocentrisch. Het menscentrale kortetermijndenken brengt ons van de ene naar de andere crisis, we zullen dat patroon moeten doorbreken,quote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Psy-freak het volgende:
Wie heeft volgens u de hoogste prioriteit in alle opzichten? De mens of het dier? Graag een toelichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |