abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116535778

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.
pi_116535783
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:41 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Ik wil het eigenlijk niet zeggen maar dat kwam omdat Fer er in kwam voor Clasie
Van Rhijn straalde 6x meer rust uit dan Janmaat en dat is een feit.
pi_116535799
hey wtf is dezen
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:54:51 #4
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116535823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:53 schreef Tyron het volgende:

[..]

Van Rhijn straalde 6x meer rust uit dan Janmaat en dat is een feit.
Van Rhijn is op termijn Nederlands Eltal-waardig, Janmaat niet.
Als blikken blikken konden doden...
pi_116535848
Dit topic slotje, ik was eerder en ik was laatste van vorig topic
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_116535871
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit topic slotje, ik was eerder en ik was laatste van vorig topic
Ben je nieuw? Kijk hier kan je op de TT klikken en kan je de rest van de topics zien. Probeer dat eens bij jou.
pi_116535889
hoe doe je dat
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_116535918
En kan je OP even updaten? Ik had er nog toevoeging aan gedaan
pi_116535926
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoe doe je dat
Normaal als er een slotje op je topic komt omdat hij vol is, staat er "Open nieuw deel" onderaan.
pi_116535948
Interlandweek :').
pi_116535953
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:58 schreef Tyron het volgende:

[..]

Normaal als er een slotje op je topic komt omdat hij vol is, staat er "Open nieuw deel" onderaan.
Aw oke :) Zou je nu dan alleen nog jouw OP kunnen updaten? Dan heb ik er wel vrede mee als we met deze verdergaan
pi_116535976
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Aw oke :) Zou je nu dan alleen nog jouw OP kunnen updaten? Dan heb ik er wel vrede mee als we met deze verdergaan
Mwah vind 't niet nodig, OP is prima zo, hem telkens veranderen is niet echt oke want dan gaat iedereen dat doen.
pi_116535989
Janmaat :')
Clasie :')
pi_116535991
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:00 schreef Tyron het volgende:

[..]

Mwah vind 't niet nodig, OP is prima zo, hem telkens veranderen is niet echt oke want dan gaat iedereen dat doen.
Nee man is juist chil en hoezo zou je niks mogen zeggen wat waar is
pi_116536002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:00 schreef JanCees het volgende:
Janmaat :')
Clasie :')
Zodra Anita ingeburgerd is bij Newcastle is het dag Clasie en straks is het gewoon weer Van der Wiel/van Rhijn op rechtsback positie.
pi_116536014
Hoe doe je poll? Anders wil ik wel stemmen kijken wie wel op aangepast wil hebben en wie niet weet zeeker dat meerderheid wel mooi vind
pi_116536022
Ik stem tegen
pi_116536026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:02 schreef JanCees het volgende:
Ik stem tegen
waarom
pi_116536042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Zodra Anita ingeburgerd is bij Newcastle is het dag Clasie en straks is het gewoon weer Van der Wiel/van Rhijn op rechtsback positie.
Klopt, maar dat meneer Van Gaal vd Wiel en De Jong niet selecteert slaat nergens op.
pi_116536044
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:54 schreef Rubberen_Robin het volgende:

[..]

Van Rhijn is op termijn Nederlands Eltal-waardig, Janmaat niet.
Dat sowieso, maar ook op het moment is Janmaat niet verder dan van Rhijn. Ik vond het een vrij bizarre keuze. Dat ie dat een keer doet in een oefeninterland is één ding, maar tegen je belangrijkste concurrent in de poule vind ik vrij bijzonder.

Hetzelfde geldt voor Clasie eigenlijk, hoewel die m.i. wel een stuk meer potentie heeft dan Janmaat. Desalniettemin geen speler om in zo'n wedstrijd mee te gaan experimenteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116536047
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

waarom
daarom
pi_116536073
Ook vind ik Maher in potentie een veel betere speler als Clasie, waarom zat hij er niet bij?
pi_116536093
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:03 schreef JanCees het volgende:

[..]

Klopt, maar dat meneer Van Gaal vd Wiel en De Jong niet selecteert slaat nergens op.
vd wiel vind ik wel terecht en de jong ook wel eigenlijk... Al aan de andere kant had ie ook op positie van strootamn :') :') :') kunnen spelen al is de jong op middenveld minder goed
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:03 schreef JanCees het volgende:

[..]

daarom
geen reden
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:04 schreef JanCees het volgende:
Ook vind ik Maher in potentie een veel betere speler als Clasie, waarom zat hij er niet bij?
oja ook erg met elkaar te vergelijken qua type speler :')
pi_116536144
quote:
[..]

oja ook erg met elkaar te vergelijken qua type speler :')
Spelen toch op dezelfde positie of niet? Dus dan kan je ze vergelijken en ik vind Maher verder dan Clasie en Maher durft te voetballen. Ik heb Clasie alleen maar balletjes op Heitinga en Krul zien geven.
pi_116536170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef JanCees het volgende:

[..]

Spelen toch op dezelfde positie of niet? Dus dan kan je ze vergelijken en ik vind Maher verder dan Clasie en Maher durft te voetballen. Ik heb Clasie alleen maar balletjes op Heitinga en Krul zien geven.
Wil niet vervelend doen maar Maher is toch wel een iets aanvallendere middenvelder dan clasie
pi_116536188
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Wil niet vervelend doen maar Maher is toch wel een iets aanvallendere middenvelder dan clasie
Dat is nog een reden om hem te selecteren en Clasie niet.
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:09:41 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116536204
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ook op het moment is Janmaat niet verder dan van Rhijn. Ik vond het een vrij bizarre keuze. Dat ie dat een keer doet in een oefeninterland is één ding, maar tegen je belangrijkste concurrent in de poule vind ik vrij bijzonder.

Hetzelfde geldt voor Clasie eigenlijk, hoewel die m.i. wel een stuk meer potentie heeft dan Janmaat. Desalniettemin geen speler om in zo'n wedstrijd mee te gaan experimenteren.
Mee eens, kostte hem toch 2 wissels
pi_116536220
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:04 schreef JanCees het volgende:
Omdat Clasie meer centraal op het middenveld staat en Maher aanvallend..
pi_116536246
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:09 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dat is nog een reden om hem te selecteren en Clasie niet.
:') Ezel

als je echt niet snapt dat clasie vdm is en maher cm/ am
pi_116536248
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ik kreeg het idee dat het tempo nog gewoon te hoog ligt voor hem.

Ik vraag me af of van Gaal wel inziet dat het niveau van de Eredivisie en de echte topcompetities steeds verder uit elkaar is komen te liggen. Leuk presteren in de Eredivisie, betekent niet meer automatisch dat een speler dan ook wel op het hoogste niveau meekomt.
pi_116536312
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vraag me af of van Gaal wel inziet dat het niveau van de Eredivisie en de echte topcompetities steeds verder uit elkaar is komen te liggen. Leuk presteren in de Eredivisie, betekent niet meer automatisch dat een speler dan ook wel op het hoogste niveau meekomt.
dat vind ik een goed punt wat u daar aansnijdt mijn waarde :)
Het niveau van de eredivisie is eigenlijk al jaaaaaren aan het devalueren wat inderdaad ook gevolgen heeft voor het nederlands elftal. Als meest recente voorbeeld de "eredivisie verdediging" dit EK met willems vlaar mathijsen en van der wiel wat toch toen al door de mand viel.
pi_116536327
quote:

[..]

Opzich snap ik het wel dat Van Gaal een nieuw team wilt bouwen met jonge potentiële spelers maar die hebben bijna allemaal geen ervaring op topniveau en kunnen het nog niet goed bijbenen. Met een beetje pech was het gister 2-3 voor Turkije want er werden echt veel fouten gemaakt door de jonge spelers
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:14:23 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116536346
quote:

[..]

Als je Sneijder al hebt is het beter loopvermogen op je middenveld te hebben, dus ik vind Fer Strootman erbij wel goed
pi_116536358
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:') Ezel

als je echt niet snapt dat clasie vdm is en maher cm/ am
Van Gaal speelt in een 4-3-3 formatie met de punt naar achter. dus je hebt 1 controlerende en 2 meer aanvallend ingestelde middenvelders. Maher zou daar veel beter in passen.
pi_116536371
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je Sneijder al hebt is het beter loopvermogen op je middenveld te hebben, dus ik vind Fer Strootman erbij wel goed
Ja ik zie ook liever Fer staan
pi_116536423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef JanCees het volgende:

[..]

Van Gaal speelt in een 4-3-3 formatie met de punt naar achter. dus je hebt 1 controlerende en 2 meer aanvallend ingestelde middenvelders. Maher zou daar veel beter in passen.
Ja dus zou die op de punt naar achter clasie zetten en zou maher in aanmerking komen voor een plek met de punt naar voren.

Dus spelen ze op twee totaal vrschillende plekken waardoor die opmerking van jou zo even kant noch wal slaat over waarom clasie wel speelde en maher niet eens geselecteerd was.

Eigenlijk geef je het zelf nu al aan in je post
pi_116536438
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat zijn ook wel begrijpelijke keuzes, maar dan praatje ook over spelers die al een tijdje meedraaien in de eredivisie en daarnaast ook al ervaring hebben in het Nederlands elftal en / of op Europees niveau. Clasie en helemaal Janmaat zijn nog van een andere order.

Bouwen aan een team is bovendien prima, maar als je Clasie boven bijvoorbeeld de Jong verkiest in een toch redelijk cruciale interland in plaats van een oefenwedstrijd, dan snap je het volgens mij niet helemaal.
pi_116536441
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ja dus zou die op de punt naar achter clasie zetten en zou maher in aanmerking komen voor een plek met de punt naar voren.

Dus spelen ze op twee totaal vrschillende plekken waardoor die opmerking van jou zo even kant noch wal slaat over waarom clasie wel speelde en maher niet eens geselecteerd was.

Eigenlijk geef je het zelf nu al aan in je post
Laat het duidelijk zijn dat Strootman op het moment meer kan lopen en meer ervaring heeft dan Clasie op de verdedigende plek.
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:20:08 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116536478
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:18 schreef JanCees het volgende:

[..]

Laat het duidelijk zijn dat Strootman op het moment meer kan lopen en meer ervaring heeft dan Clasie op de verdedigende plek.
Dat liet hij gisteren ook zien
pi_116536492
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:18 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat ik strootman een betere gegadigde vind voor op de plek van clasie. Kon zelfs niet begrijpen waarom je strootman erin zet als je em niet op de punt naar achter zet.
pi_116536499
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat liet hij gisteren ook zien
Als meneer Van Gaal gewoon De Jong had geselecteerd :')
pi_116536508
al is tstrootman trouwens ook wel een :r voetballer :r :r
helemaal in de eredivisie wannabe vanhommol
pi_116536537
Dat is inderdaad een vreselijk irritante voetballer. Net als bij van Bommel erger ik me daar wel een stuk meer aan als hij voor PSV speelt dan voor het NL elftal. :P
Alleen heeft Strootman wat dat betreft nog veel meer domheid in zijn spel dan v. Bommel.
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:23:36 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116536560
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:21 schreef JanCees het volgende:

[..]

Als meneer Van Gaal gewoon De Jong had geselecteerd :')
De Jong is verdedigend goed maar aanvallend komt hij wat tekort, ik zou het liefst Sneijder op 4, RVP op 10 en Hunter op 9 hebben, geen rechtsbuiten Robben startend vanaf links met de mogelijkheid te switchen en de ruimte aan de back gunnen om op te komen.
pi_116536611
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

De Jong is verdedigend goed maar aanvallend komt hij wat tekort, ik zou het liefst Sneijder op 4, RVP op 10 en Hunter op 9 hebben, geen rechtsbuiten Robben startend vanaf links met de mogelijkheid te switchen en de ruimte aan de back gunnen om op te komen.
Wat voor opstelling bedoel je?
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:29:15 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116536692
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef JanCees het volgende:

[..]

Wat voor opstelling bedoel je?
Eigenlijk een diamant op het middenveld met van Persie bovenin en Sneijder onderin en 2 box to box middenvelders er tussen, dan vervalt er 1 plek voorin, dus kan je Robben afwisselend links of rechts buiten laten spelen, afhankelijk van waar hij speelt moet de back van de andere kant opkomen.
pi_116536707
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:22 schreef Monolith het volgende:
Dat is inderdaad een vreselijk irritante voetballer. Net als bij van Bommel erger ik me daar wel een stuk meer aan als hij voor PSV speelt dan voor het NL elftal. :P
Alleen heeft Strootman wat dat betreft nog veel meer domheid in zijn spel dan v. Bommel.
Ja want strootman doet t gewoon op een domme manier :') in vergelijking met vbommel

volgensmij komt het trouwens ook wel doordat hij bij psv al een beetje t mannetje is en dan eerder zulke dingen doet. Bij het nederlands elftal haalt ie dat wel uit zn hoofd, wordt ie gelijk aangepakt door sneyder ( hoop/denk ik :) )
pi_116536728
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Eigenlijk een diamant op het middenveld met van Persie bovenin en Sneijder onderin en 2 box to box middenvelders er tussen, dan vervalt er 1 plek voorin, dus kan je Robben afwisselend links of rechts buiten laten spelen, afhankelijk van waar hij speelt moet de back van de andere kant opkomen.
Eigenlijk is dat helmeaal geen gek idee
pi_116536777
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dat zou een goede opstelling zijn, hoef je ook narsingh niet op te stellen. Van Persie diep in de spits dus en Robben over de hele aanval. Sneijder zie ik liever niet verdedigen want dat kan hij simpelweg niet goed genoeg en dan kom je toch weer bij De Jong of Anita uit.
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:32:27 #50
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116536787
Een 4-4-2 ruit met de voorste 2 iets meer naar de zijkanten geschoven is gewoon 4-3-3 met een ingezakte spits
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')