abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:24:14 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156969948
Aflevering 4 gezien en op het einde wordt iets over de Deense politieman erg duidelijk.

En Saga die op haar geheel eigen wijze op zoek gaat naar iemand voor seks en daar duidelijke instructies bij geeft. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:43:50 #212
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157007633
Wauuuuuw, goede aflevering weer! Zeker die paar laatste scenes over het achtergrond verhaal van de Deen, had het opeens wel een beetje door. Zeer sterk uitgevoerd in de vorige afleveringen als je er nu op terug kijkt.
吴 曼 迪
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:53:31 #213
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_157007871
Wow, dat einde... zo zit het dus. Mooi gedaan. En Saga en haar rationele seksbenadering _O_.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:54:06 #214
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_157008076
Oh, wat was het weer spannend! En wat wordt het toch ook weer steeds mysterieuzer met al die verschillende personages waarvan je nog niet weet wat ze waarmee te maken hebben. En wel een verheldering op het eind, maar eigenlijk ook weer een nieuw mysterie.
pi_157008087
quote:
9s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:54 schreef Grunge. het volgende:
Ugh, ik wil deze serie bingen, nu.
Ik vind het eigenlijk juist wel extra spannend dat je steeds een week moet wachten. Dan tellen cliffhangers ook nog echt mee.
pi_157062337
Inmiddels heb ik 3 en 4 ook gezien. Het is weer erg spannend. Vooraf was ik bang dat het zonder Martin toch minder zou zijn maar Henrik is een waardige opvolger. Na aflevering 4 is de situatie rondom hem en zijn vrouw/kinderen een stuk duidelijker. Ik vond het eerst maar erg vaag.

Verder verschillende verhaallijnen (Lise en haar man, jeugdwerker, vrouw van bouwbedrijf en die schrijver en bijbehorende vrouw met stalking achtige trekjes) waarvan me nog totaal niet duidelijk is hoe ze in het groter geheel vallen.

Ik kijk uit naar aflevering 5.
pi_157068145
Het is weer genieten/spannend :Y
Tails tell tales
pi_157068780
Die seksscène van Saga was echt legendarisch....klinisch! Ze zag er echt uit als een real-doll klaar voor actie _O-
pi_157114485
Vanaf 21 november op BBC 4! Voor mij dus nog even volhouden en niet teveel hier lezen :)
pi_157120231
Ah, net aflevering 5 gekeken! Geweldig, wat een serie. Een van de weinige series waarbij elk seizoen beter wordt. Er gebeurt echt superveel in afl. 5.

Ik snap iets niet zo goed. Die vrouw bij Henrik in huis, dat is toch zijn vermiste vrouw? Of zie ik dat verkeerd?
pi_157120893
Aflevering 5 nog niet gezien, maar uit de eerste 4 afleveringen maak ik op dat die vrouw enkel nog in het hoofd van de rechercheur zit. In het echt is zij inderdaad vermist.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_157120970
Ik vind deze serie echt machtig machtig prachtig mooi.

Maar seizoen 3 nog niet gezien, dus ik ga niks lezen hier.
pi_157121388
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:08 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Aflevering 5 nog niet gezien, maar uit de eerste 4 afleveringen maak ik op dat die vrouw enkel nog in het hoofd van de rechercheur zit. In het echt is zij inderdaad vermist.
Ah, zij is wel in beeld maar niet echt! Dat zou veel verklaren.
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:59:07 #225
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157125017
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ah, zij is wel in beeld maar niet echt! Dat zou veel verklaren.
Zo begreep ik het ook (aflevering 5 nog niet gezien). Vooral door meerdere dingen die in aflevering 4 gebeurde.

- Baas belde aan bij Henrik terwijl te zien was dat zijn vrouw en kinderen in huis waren, maar ze maken niet de deur open? Dat doet hij zelf pas na meerdere minuten.
- Ergens in de aflevering zei hij iets waardoor ik dacht "zou zijn kind ook verdwenen/dood zijn"?
- Op het laatst als hij Saga het dossier heet gegeven zit hij alleen thuis te eten, eerst zie je zijn vrouw de kamer binnenlopen, shot naar Henrik die naar de deuropening kijkt, shot van de deuropening waar zijn vrouw is verdwenen, shot naar Saga die de foto's van zijn vrouw + kinderen in het dossier tegen komt.
吴 曼 迪
pi_157125193
quote:
17s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:59 schreef megamandy het volgende:

[..]

Zo begreep ik het ook (aflevering 5 nog niet gezien). Vooral door meerdere dingen die in aflevering 4 gebeurde.

- Baas belde aan bij Henrik terwijl te zien was dat zijn vrouw en kinderen in huis waren, maar ze maken niet de deur open? Dat doet hij zelf pas na meerdere minuten.
- Ergens in de aflevering zei hij iets waardoor ik dacht "zou zijn kind ook verdwenen/dood zijn"?
- Op het laatst als hij Saga het dossier heet gegeven zit hij alleen thuis te eten, eerst zie je zijn vrouw de kamer binnenlopen, shot naar Henrik die naar de deuropening kijkt, shot van de deuropening waar zijn vrouw is verdwenen, shot naar Saga die de foto's van zijn vrouw + kinderen in het dossier tegen komt.
Ja heel logisch als je er over nadenkt! Ik had het gewoon even niet door, omdat hij wel met haar sprak e.d. Dacht dat hij haar misschien verborgen hield. Maar ze is inderdaad een hersenspinsel.
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:10:29 #227
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157125354
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja heel logisch als je er over nadenkt! Ik had het gewoon even niet door, omdat hij wel met haar sprak e.d. Dacht dat hij haar misschien verborgen hield. Maar ze is inderdaad een hersenspinsel.
Ze hebben het gewoon geweldig uitgevoerd _O_ Zelfs in deze aflevering viel het eigenlijk nog steeds niet op. Want waarom zou Henrik snel zijn haren nat maken en niet gewoon in zijn uitgaanskleding de deur open doen als hij alleenstaand is. Vond het alleen vreemd op het moment van kijken dat zijn vrouw niet de deur open deed terwijl ze gewoon thuis was.
Toen Saga het dossier kreeg dacht ik dus door die opmerking (weet even niet meer precies wanneer en tegen wie het was in de aflevering) dat hij misschien eigenlijk nog een derde kind had dat vermist was, tot de scene dat hij omhoog kijkt en zijn vrouw niet meer in de deurpost staat _O_

En ik zie dat er al Engelse subs beschikbaar zijn :9 dus ik ga eens even naar aflevering 5 kijken O+
吴 曼 迪
pi_157125384
quote:
17s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ze hebben het gewoon geweldig uitgevoerd _O_ Zelfs in deze aflevering viel het eigenlijk nog steeds niet op. Want waarom zou Henrik snel zijn haren nat maken en niet gewoon in zijn uitgaanskleding de deur open doen als hij alleenstaand is. Vond het alleen vreemd op het moment van kijken dat zijn vrouw niet de deur open deed terwijl ze gewoon thuis was.
Toen Saga het dossier kreeg dacht ik dus door die opmerking (weet even niet meer precies wanneer en tegen wie het was in de aflevering) dat hij misschien eigenlijk nog een derde kind had dat vermist was, tot de scene dat hij omhoog kijkt en zijn vrouw niet meer in de deurpost staat _O_

En ik zie dat er al Engelse subs beschikbaar zijn :9 dus ik ga eens even naar aflevering 5 kijken O+
Enjoy! Maar dat gaat zeker lukken met deze aflevering.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 00:20:11 #229
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157126750
Booooh wat een aflevering weer O+ Top, top, top!

Weet iemand hoeveel er in totaal uitgezonden worden?
吴 曼 迪
pi_157126855
Volgens ImdB zijn het er tien. Goed he? Het wordt elke aflevering spannender.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:26:06 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157217224
Nu pas E5 kunnen bekijken, maar het wordt steeds intrigerender wie met wie te maken heeft en wat de rollen zijn. Zwangere meisje en haar vriend is nu wel duidelijk, maar Claes en die stalker van hem nog niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:29:13 #232
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157218897
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:26 schreef golfer het volgende:
Nu pas E5 kunnen bekijken, maar het wordt steeds intrigerender wie met wie te maken heeft en wat de rollen zijn. Zwangere meisje en haar vriend is nu wel duidelijk, maar Claes en die stalker van hem nog niet.
Die Claes is dan juist weer gelinkt aan dezelfde mensen.

De familie van de woningbouw is volgens mij nog niet gelinkt.
吴 曼 迪
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:58:32 #233
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_157219711
Staat dit seizoen ook al gepland voor een Nederlandse, Belgische of Engelse (publieke) zender?
De dvd is al wel te reserveren zag ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_157221303
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:29 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die Claes is dan juist weer gelinkt aan dezelfde mensen.

De familie van de woningbouw is volgens mij nog niet gelinkt.
Die Claes heeft inderdaad weer connecties met de kunsthandelaar.

Zou die kunsthandelaar de opdrachtgever zijn van de moord op de jongerenwerker? Met als reden om "zijn" ongeboren kind te beschermen. Dus om te zorgen dat die zwangere meid die verder in de problemen komt. Of zou het toch gewoon puur een andere bende zijn i.v.m. drugs?

Sowieso nog erg vaag wat nu de reden is van de moorden. Maar dat is natuurlijk altijd in deze serie, al is het volgens mij dit seizoen wel vager dan in de voorgaande 2 seizoenen.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:32:23 #235
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157228668
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:58 schreef PM-girl het volgende:
Staat dit seizoen ook al gepland voor een Nederlandse, Belgische of Engelse (publieke) zender?
De dvd is al wel te reserveren zag ik.
Ja hij komt binnenkort bij de BBC4 dus ik weet niet of je die in je pakket hebt?

quote:
THE BRIDGE ON BBC4! Launch date is set for 21st of November at 9 pm. Our friends to the west - are ready for your Nordic Noir/Scandi-candy fix?!
吴 曼 迪
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:10:07 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_157233348
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja hij komt binnenkort bij de BBC4 dus ik weet niet of je die in je pakket hebt?

[..]

Helaas niet (meer)... Dan wacht ik op de Belg of Nl.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 4 november 2015 @ 23:46:30 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157327409
Aflevering 6 bekeken.
Wordt steeds interessanter.

Ik moest een traantje wegvegen op het einde toen Saga bij Henrik thuis op bezoek kwam en ze het over z'n vrouw en dochters hadden. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 4 november 2015 @ 23:53:25 #238
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157327531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:46 schreef golfer het volgende:
Aflevering 6 bekeken.
Wordt steeds interessanter.

Ik moest een traantje wegvegen op het einde toen Saga bij Henrik thuis op bezoek kwam en ze het over z'n vrouw en dochters hadden. ;(
Heel bizar die scenes! Ook al weet je dat zijn vrouw er niet meer is, door haar wel aanwezig te laten zijn terwijl Saga daar ook is voelt het heel zielig/ongemakkelijk aan. Zo goed bedacht en uitgevoerd O+

En eindelijk beginnen ook alle lijntjes tussen de karakters samen te komen, heb alleen echt nog geen idee wie of wat er achter de moorden zit, denk niet dat het diegene is die ze er sinds deze aflevering van verdenken (waar ik de naam alweer van kwijt ben, die ex werknemer met de gele auto).
吴 曼 迪
  donderdag 5 november 2015 @ 12:24:37 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157332826
quote:
17s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:53 schreef megamandy het volgende:

En eindelijk beginnen ook alle lijntjes tussen de karakters samen te komen, heb alleen echt nog geen idee wie of wat er achter de moorden zit, denk niet dat het diegene is die ze er sinds deze aflevering van verdenken (waar ik de naam alweer van kwijt ben, die ex werknemer met de gele auto).
Nee, denk ik ook niet.

Het is iemand die heel doordacht alles van te voren gepland heeft met de doorgeven van verwijderde lichaamsdelen en iemand die verstand van kunst heeft (schilderijen namaken).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157332973
Wat smeert Saga toch steeds boven haar tanden of zo of op haar tandvlees (uit dat ronde platte doosje wat ze dan weer in haar achterzak stopt) ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')