Niet waar, je zou een topic openen over hoe oneerlijk het is dat ze je zelf geen knuffel aan kwam bieden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, moet wel van de regen komen dan uiteraard
Ik zou je knuffelen
Neuhquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet waar, je zou een topic openen over hoe oneerlijk het is dat ze je zelf geen knuffel aan kwam bieden.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stalker is terug. Mooie ondertitel.
Okee vrindquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh
Ik ben geen passieve kikker vrind
Jij komt anders ook weer zo uit het niets opduiken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stalker is terug. Mooie ondertitel.
Ik ben tenminste niet een 30 jarige maagd die nog bij z'n ouders woont en niks anders doet dan een half jaar lang een meisje stalken op een forum en overal reageren en om aandacht vragen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:45 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jij komt anders ook weer zo uit het niets opduiken.
Zo, jij weet veel van mij zeg!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet een 30 jarige maagd die nog bij z'n ouders woont en niks anders doet dan een half jaar lang een meisje stalken op een forum en overal reageren en om aandacht vragen.
Het is ook niet heel lastig, het valt zo erg op maar je hebt het zelf niet door en dat is zo treurigquote:
Kappen zei zequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is ook niet heel lastig, het valt zo erg op maar je hebt het zelf niet door en dat is zo treurig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |