Ik had haar gemene stiefvader kunnen zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
Sonic en Angel, jullie zouden ook wel een leuk koppel zijn.Jullie smoezen altijd zo lief met elkaar.
Helaas heeft mijn opperwachtmeester geen dienst vandaag, andersquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dan zie je mijn tieten én voorhoofd![]()
![]()
![]()
:$
Mijn moeder is heul geen cougar viespeukquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had haar gemene stiefvader kunnen zijn
[..]
Helaas heeft mijn opperwachtmeester geen dienst vandaag, anders![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:
Misschien heeft ze wel een fetish voor daddy'squote:Op zaterdag 8 september 2012 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had haar gemene stiefvader kunnen zijn
Elke leuke meid.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef rosepetals het volgende:
Misschien heeft ze wel een fetish voor daddy's
Viespeukquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is het ook niet echt mogelijk. Dan had ik op mijn 10e je moeder moeten bevruchten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder is heul geen cougar viespeuk
Oh hihihigigihig![]()
![]()
![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd tas aan make up bij mequote:Op zaterdag 8 september 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Jouw vriendin is een tutje die de deur niet uitgaat zonder make up?
Zelf neem ik alleen: potemonee, sleutels, mobiel, en soms wat te drinken mee.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd tas aan make up bij memaar niet dat ik het allemaal gebruik. Maar is gewoon een veilig gevoel.
Waarom een hele tas?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd tas aan make up bij memaar niet dat ik het allemaal gebruik. Maar is gewoon een veilig gevoel.
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]Ja!
Mocht je plotseling in een regenbui terecht komen dan heb je je make-up bij je om jezelf weer toonbaar mee te maken.
Wat voor veilig gevoel dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een borstel bij me!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaof dat je plots krijgt te horen dat je moet presenteren voor de klas of allemaal van die bijkomen dingen. Dan vind ik het gewoon even fijn om een spiegel te zoeken. Mijn haar te kammen. Beetje bij te make uppen.
Ik heb ook altijd een borstel bij.
Je wil hem wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor veilig gevoel dan?
Voor het geval dat?
En tuurlijk niet SV, je zei stiefvader, dus kan wel
Voor een vrouw is een tas ook altijd wel een leuke accessoire.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Waarom een hele tas?
Beetje van dat foundation, lipgloss en eye-liner zou toch genoeg moeten zijn?
Omdat het een je nog niet verlost van het ander. bijv. oogschaduw, make up remover. etc. soms weet ik even met de dag niet hoe ik me make up ga dragen dus dan neem ik altijd ook wat overige dingen mee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Waarom een hele tas?
Beetje van dat foundation, lipgloss en eye-liner zou toch genoeg moeten zijn?
Ik vind het snoezig... Zo een verzopen koppie met van dat uitgelopen oogschaduw...quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]Ja!
Mocht je plotseling in een regenbui terecht komen dan heb je je make-up bij je om jezelf weer toonbaar mee te maken.
haha spiegel ook inderdaad. Alleen heb ik die al paar keer kapot getraptquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een borstel bij me!En een spiegeltje
[..]
Je wil hem wel.
Waarom lezen sommige users altijd zo goed?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor veilig gevoel dan?
Voor het geval dat?
En tuurlijk niet SV, je zei stiefvader, dus kan wel
Haha ja echt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het snoezig... Zo een verzopen koppie met van dat uitgelopen oogschaduw...
Deze man heeft die bitches bij de klitquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Knaller het volgende:
[..]
Voor een vrouw is een tas ook altijd wel een leuke accessoire.
En ja, daar kunnen ze dan net zo goed wat in doen.
of met nat haar de deur uit moeten gaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja echt?Ik vind dat zo erg, voel me dan helemaal lelijk
![]()
Jawel, moet wel van de regen komen dan uiteraardquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja echt?Ik vind dat zo erg, voel me dan helemaal lelijk
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |